DZVER Публикувано 31 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2006 колата ми е на газ имали някой на идея защо ми чука аванса, освен от слабо гориво от какво се получава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 31 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2006 то не е слабо гориво, газта е 115 октана, доколкото знам трябва си центровка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 1 Август 2006 Доклад Share Публикувано 1 Август 2006 Наистина от газ не може да чука... ако на газ е зле, значи на бенз трябва да се разпадне двигателя. А сигурен ли си че е аванса?? По принцип има един детонационен датчик дето дава индормация на компа за такива неща... може да се е прецакал нещо. (kick sensor) или нещо такова се казваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 1 Август 2006 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2006 (Редактирано) Чука и на бензин и на газ като и дам жега ама не всеки път.Е сега например заредих на друго място направо хвърчи ама дали е от качеството на газта?По някои път като изпреварвам направо ми идва да сляза да бутам вече почвам да получавам комплекси Редактирано 1 Август 2006 от DZVER Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 1 Август 2006 Доклад Share Публикувано 1 Август 2006 повече ми приличана мен, че си за центровка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vili Публикувано 2 Август 2006 Доклад Share Публикувано 2 Август 2006 нещо, май на много голямо предварение е мАтора...върни с някой градус и виж как ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jigsaw Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Ако не е центровката, тоест голямо изпреварване или просто антидетонационнния датчик по някаква причина не работи, то нещата не са добре, защото детонациите в двигателя извън споменатите по-горе причини са показател, че двигателя е вече пътник и е време за ремонт на някой елементи. Принципно детонациите СЪЩО се получават И при занижена компресия, защото колкото е по-ниска компресията толкова нужната енергията за да запали сместа в цилиндъра е по-малка. Например при долна мъртва точка, когато цилиндъра е пълен с горивна смес, дори тлеещия нагар по буталото може да запали сместа и да стане беля(обикновенно криви биели или чупи бутало), докато при горна мъртва точка където сгъстяването е най-голямо и степента на компресия е най-голямо, вече е нужна много по-голяма енергия за да запли сместа. Понеже говориш за газ, а газта е много стабилна от към детонации и ако приемем, че няма грижи с изпреварването и антидетонационния датчик, значи компресията е най-вероятната причина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 11 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Това от къдего извади темата е от 2006г.колата още се кара -центровката беше Поизтупахме прахта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts