Jump to content

Проблем със паленето


vladetelia

Recommended Posts

Здарвейте колеги, проблема ми е следния. При първоначално стартиране 'когато е студена' колата пали, ако не подам газ до две три секунди, оборотите падат и гасне.

След това няма палене докато не сваля свещите, завъртя няколко пъти на стартер и след монтажа им пали от раз и няма проблем цял ден. Сменил съм свещи, температурен датчик, чистих дросел.....Колата има газ, опитах да спра газта да не е от дюза, но уви, проверени маркучи. Всичко е на "6" обаче проблема остава. Ако някой може да ми помогне с съвет. На vag-com нищо не показва. Най-общо казано колата се дави и не мога да разбера причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,провери си Дебитомера,трудно се хваща неработещ дебитомер с Вагком,виж и ламб.-сондата.Смени си профилактично въздушния и бензиновия филтър.Това е което мога да ти дам като първоначални насоки с които можеш да започнеш,като начало пробвай да почистиш дебитомера със спрей и виж дали ще има подобрение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбдасондата не участва в паленето,още повече ако външната температура е под 5 градуса компа не я търси докато мотора не загрее до 65 град.Температурния датчик гледал ли си колко градуса показва ПРЕДИ първото палене за деня?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,бензиновия филтър е сменен, температурен датчик сравнен с външна температура показва вярно. Дебитомера сам го тествал с ваг ком втора газ до края 153г/с,нови свещи, чакам още идеи за проба. Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги току що я пробвах, пак се задави и няма палене. Моля дайте идей, че почвам да се ядосвам. Дали да не пробвам да намаля малко разтоянието на свещите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно се дави двигателя от повечко гориво, не е от свещите според мен. Пишеш, че си пробвал без ГИ-то. Как точно пробва - трябва да спреш газта от бутилката, да покараш само на бензин и да я загасиш на бензин? След това опитай на другия ден как ще запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема решен, прекалено бедна смес на ниските, като е на газ. След корекция на ГИ всичко заспа. Благодаря на колегите които помогнаха със съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, това не се връзва със сваляне на свещите и въртене на стартер за да може да запали после :nixweiss:. Да не говорим, че бедната смес на ГАЗ няма нищо общо с паленето сутрин на студен мотор на БЕНЗИН.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега по принцип си прав, но уви ефекта след регулировката е на лице. Втори ден пали "часовник" и аз не мога да си го обясня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...