Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 4


sky

Recommended Posts

Той колегата пита неслучайно за 17-ки, защото мотора му е 2,0 тди, така че да се говори за 18-ки и 19-ки мисля, че е не е най-удачния вариант, иначе и аз съм на мение, че на тази кола най-добре стоят 19-ки и 20-ки ама :wall:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

боНба дюзата дето имах карах само със 17ки OZ и даже фланци :steinigung: брат ми още я управлява щастливо, така че две на нула няма да има никви грижи, нищо че е на 4ф, това е съвременен и модерен агрегат. Бих посъветвал да пишат само хора с опит :box:

Link to comment
Share on other sites

По-големи джанти от 17ки не искам да слагам, няма смисъл. Поръчах на моя човек да ми намери и донесе тия 17ки s-line оригинални. Хем няма да имат фланци, хем са си красиви джанти. Освен това нямат капачки, което е важно, аз гледам до нас има една 4F-ка, кефят ме как седят много, но тоя човек през месец го гледам без капачки, после явно си купува, после пак без, явно някой си пазарува от него редовно.

Link to comment
Share on other sites

httpwww_volkspage_nettechniksspssp_SSP_323.jpg

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_323.pdf - страница 53та.

N1995, аз съм с номер 9 и съм доволен от това как стоят на колата. Според мен, 17" е оптимален размер

от гледна точка на българските пътища и твърдата "возия" за кола от премиум сегмента. Също така, добър

избор са - МТМ (мисля, че имаше подобна на Ауди при RS4), Вариант 2 и тази която пост-на itolev.

Link to comment
Share on other sites

Ееее, мерси за картинката, точно такова търсих, но май липстват някои модели? Мен най-много ме кефят тия: http://imageshack.us/a/img264/7087/audititan.jpg обаче, най-малките им са 18 ако не се лъжа, а не искам да купувам реплики :(

Link to comment
Share on other sites

Както ти казах имам такива 17ки реплика. Не са мръднали. Ако искаш може да ти ги дам да ги сложиш да ги видиш как са

Link to comment
Share on other sites

Аз съм си харесал едни 18-ки, ЕТ-45 и не знам дали ще стоят добре на колата - А6 3.0TDI понеже не искам да слагам фланци.

Link to comment
Share on other sites

Както ти казах имам такива 17ки реплика. Не са мръднали. Ако искаш може да ти ги дам да ги сложиш да ги видиш как са

Ще ти пиша лично :)

Link to comment
Share on other sites

Както ти казах имам такива 17ки реплика. Не са мръднали. Ако искаш може да ти ги дам да ги сложиш да ги видиш как са

Мой приятел имаше такива 18'' ,кривеха се като кашкавал,веднъж мина през камък с 3км/ч и се изкриви едната :steinigung:

Само да поясня,оригинални такива има само 19'' от RS4 ! Всичко друго е "реплика" :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Така е оригианлните са само 19ки като мойте. Иначе от реплика до реплика... разлика колкото искаш. Най-важното е репликата да не е изправяна на машина или чрез нагряване. Защото тогава е съвсем за боклука. Добре стига с тия джанти, имам 2 въпроса някой пробвал ли е да сменя стойности на адаптивното окачване т.е. примерно като се сложи на динамик, да става по ниско от колкото е стандартно и т.н. Другото живо ме интересува някой дали има добър човек който разбира от ходовата част на тези коли а не някой баш майстор. Имам едно едиотско тропане от няколко месеца дето съм ходил да го гледал поне на 10-тина места и всички ми казват едно и също, карай докато се счупи, не знаем какво е. Но мен ме дразни и искам да поправя.

Link to comment
Share on other sites

Имам едно едиотско тропане от няколко месеца дето съм ходил да го гледал поне на 10-тина места и всички ми казват едно и също, карай докато се счупи, не знаем какво е.

Рейката е. Разбива се от големите джанти и нито един майстор не може да го открие. Карай и тва е....

Link to comment
Share on other sites

Имам едно едиотско тропане от няколко месеца дето съм ходил да го гледал поне на 10-тина места и всички ми казват едно и също, карай докато се счупи, не знаем какво е. Но мен ме дразни и искам да поправя.

При вертикални неравности ли се проявява? На моята има такова чукане (или похлопване) и според мен е от рейката. При проверка с натискане и побутване всички смятат, че окачването е перфектно.

Link to comment
Share on other sites

При никакви неравности.. Предимно при ускорение до 30-40км/ч и спиране от същата скорост, тропа си от дясно и не е рейката.

Link to comment
Share on other sites

Като караш със същата скорост,но на N или по инерция на D и натиснеш леко,но рязко (чукнеш) спирачката,усеща ли се леко трепване на волана вляво или вдясно?

Link to comment
Share on other sites

Аз бих се насочил директно към смяна на биалетки и още по-вероятно (и) на носач, вероятно си е още с оригиналните но са срещнали повече павета от необходимото rolleyes.gif. При това окачване като на камион с побутване или натискане с ръце нищо не може да се установи точно, а още по-малко да се заключи че като не играе на ръка значи не е от него.

Link to comment
Share on other sites

"Пичуе" (Sky, откраднах ти лафа), вчера от Nissan ми споделиха една тяхна малка тайна -

спират на тракането при/на накладките с помощта на двойнолепяща лента, която издържа

на третиране с разтворители и на много високи температури... Възможно ли е това ? Мисля,

че имаше хора който си бяха купували някви съпорти... (или нещо подобно), други ги бяха

правили на стругар... Случайно да имате снимки ?! :gruebel:

Link to comment
Share on other sites

На мойта кола на 200к км, само тампоните на окачването бяха заминали. Най-омекналите тампони бяха на долни задни носачи и всичките горни тампони. Този на амортесьора долу и на предния носач отпред си бяха здрави, но леко омекнали. Освен тия тампони, тампоните на магарето са консуматив, задните изгниват и мотора почва да се клати повечко. Отзад освен задните супорти, се прецакват и кабелите на ръчната спирачка. Продава се целия сноп или само букса с 10см кабел.

Link to comment
Share on other sites

Малко допълнение от Малка питанка относно А6 4F - част 3 -> 7ма и 8ма страница.

Вдигни колата на подемник, махни задна гума и пробвай да разклатиш апарата на ръка - има малък луфт, който е достатъчен за да дрънчи пустото желязо като караш по паветата
Казаха ми, че този проблем се решава като се намаже отзад накладката (мду гърба на накладката и спирачния апарат, да не вземе някой да намаже накладката ) с високо-температурна грес. Не съм пробвал обаче. И при мен го има, макар не много силно.
Пробвал съм с грес - не става. Продължава да си скърца.

Според мен, звукът идва от триенето на феродото и диска при ниска скорост (тръгване от място).

EBC-то имаха едни черни лепенки на гърба на накладката, които ги махнах и тя залепна на съпортите и тропа значително по-рядко (почти не тропа).

Зимата не го чувах това дрънчене. Сега обаче всеки ден... (живея на улица с павета). Иска ми се да намеря перманентно решение на проблема...

п.п. Имам предложението да "извлечем" най-важната информация и най-срещаните проблеми при 4F. След което да направим тема тип проблем-решение

Link to comment
Share on other sites

За дрънченето изодзадзе има решение - нови съпорти, карат около 50 000 км. докато почнат да дрънчат пак :steinigung:/> :steinigung:/> :steinigung:/>

Link to comment
Share on other sites

Моите са с втулки на водачите и не дрънкат, обаче ми дрънчи задния стоп отвратително и не знам как се сваля.

Другото, за което съм сигурен - задните тампони на мотора имат една метална основа, която неизвестно как е изгнила и се върти и дрънчи, махнах я и иначе видимо тампона е наред.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...