Jump to content

Време ли е за летните гуми ?


Recommended Posts

  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В смисъл? Хлъзга ли се? какви са гумите? Най-важното, да не би да си ги ,,изпекъл"??? това последнито е силно вероятно, проади безумните температурни аномалии през есента и зимата в България, които наблюдаваме напоследък!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи на връщане от София към Пловдив малко преди Вакарел такъв сняг валя, че си беше истинско преживяване с летните гуми :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ти казвам, че с 80 точно тази Потенца няма да държи добре ;)

Като човек занимаващ се с гуми всеки ден, можеш ли да споделиш мнения от хора карали

Bridgestone Potenza RE050A?

Цената е еднаква с адреналина, но асиметрията и по нормално изглеждащата шарка ми допадат.

Индексът обаче е W, нямам идея колко топло трябва да е, че да почне да се държи адекватно върху пътя.

potenzare050aenglish.png

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста стара шарка, почти съм убеден че дота ще е стар и мненията са доста противоречиви :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Цената е еднаква с адреналина, но асиметрията и по нормално изглеждащата шарка ми допадат.

Индексът обаче е W, нямам идея колко топло трябва да е, че да почне да се държи адекватно върху пътя.

...

Баси кви думи изписА. На твойта мания, квито и да сложиш е все тая ве. Бухай тези на най-добра цена, както си правил през целия си съзнателен живот и си свиркай. Тези индекси теб не те касаят. Споко... разхода нЕма да мръдне. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е най-ниската цена е линг-лонг, тях ли ме съветваш да сложа, или барумчето дет е три лева над китаеца :rolleyes: .

Ти за 16-ка кое му казваш добра цена?

п.с нямам пари за пилот спорт, ама чувам не били много хубави......

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е най-ниската цена е линг-лонг, тях ли ме съветваш да сложа, или барумчето дет е три лева над китаеца :rolleyes:/> .

Ти за 16-ка кое му казваш добра цена?

Ако мислиш че барумчето нЕма да ти свърши работа, се лъжеш. <_<

А и нови линг... не знам си кво... нЕма да усетиш разлика. Пък винаги може на маса да се фалиш че си с мишелин пилот спорт, кой Ше разбере. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо аз, като тотализирам себе си и тоя срещу мене.

...

Споко ти казах ве, нЕма да тотализираш никой. Тва само един колега, дет е ного внимателен иначе, го може. С нЕколко дипломи. Но там нещата са клинични. :lol:

Колатата ти е от време, в което гумите са били на доста по-ниско ниво. Нито имаш мощност, за хендлинг е смешно да говорим. Слагай нови гуми и си свиркай, не се напъвай в размисли.

п.п. Квито и гуми да сложиш ако влезнеш в нЕкой трап, с ръбове спасение нЕма. Затва ти казах, слагай ново, на най-добра цена. :rolleyes:

п.п.1 Шпека с неговата нЕма такава вървела, доскоро караше с 13-ки и минаваше по 60к. км. А виж че не е тотализиран... поне физически де. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, че нови ще са това не го коментирам

Карал съм нисък клас гума и среден клас гума и да ти кажа има разлика.

Дали ще е в управление, дали аквапланинг или спиране.... ако щеш и шумност ама има.

И това на гюм за иляда лева качен на конита с ниски прожини на газ.

Идеята ми е, че не е нужно да си 200 конА за да можеш да държиш и командваш колата по добре.

Особено с манталитета на шофиране в България, всеки ден има нужда от резки реакции за да се опазиш жив.

Та така, мое да не върви ама трябва да спира и да се командва там дет и кажеш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Дали ще е в управление, дали аквапланинг или спиране.... ако щеш и шумност ама има.

И това на гюм за иляда лева качен на конита с ниски прожини на газ.

...

Пич за кво управление говориш, там играят доста други неща. Окачване, директност на волана, разпределение на масите... не е само гуми. А аквапланинг... виждал ли си тест за аквапланинг над 80км/ч?

За шумност съм съгласен, ама и там значение има теглото на колата.

Не се ебавам, за подобна кола да се изхвърляш с некви скъпи спортни гуми, според мен няма смисъл. Ама ти си знаеш де. Та чак и шарка да гледаш, дали са асиметрични или не.

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ти като по стар и знаещ от мен какво ще направиш в моя случай:

Кош тежащ тон и половина (празен), качен на жълто окачване и архаично 4х4 и бих добавил със спирачки в добро здраве?

Това желязо като се засили по Витиня надоле с умопомрачителните 140 (щот толкова дават само) как се очаква да го командвам.

Разбирам, че има и опция да поря въздушната струя зад тира с 90 и да сваля два литра газ ама не ме кефи тая идея ама никак <_< .

Или да си купя еко гуми дето по вероятно е да изгния аудито от колкото те да се изтъркат.

Та за това се ориентирам към гуми дет се търкат, защото така или иначе след два сезона няма да са моя собственост.

Мисля схвана мисълта ми :zustimm: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По изключение киселия е общо взето прав :hilezh: Само не се напъвай да слагаш гуми на твоето Бу с индекс W просто нема да ти вършат работа как си трябва. Инъче за потенцата с такива на 18 ки съм и не са зле малко са твърдички и им трябва малко стимулиране ама тва за БМв-то не е проблем определено са по- добри от пирели сото ресо или нещо близко бяха като абривиетура...

Вземи си некви не повече от Н примерно нокианки и си джиткай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма H.. макс V, но това не значи да се метна на най-евтините нали така.

Среден клас гума ми се иска, тея спортните дет са за писта не ги броя изобщо даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има в твоя размер конти спорт комнтакт 2 тва е една отлична гума и е подходяща\ само пази бордовете\ инъче има перфе тракция е колата се води много добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Разбирам, че има и опция да поря въздушната струя зад тира с 90 и да сваля два литра газ ама не ме кефи тая идея ама никак

Напротиииив,сигурен съм ,че дори се замисляш зад всеки тир и си на косъм от това да го направиш! И си викаш "Ахх...защо тировете не караха със 100 веее <_< ??"

А два литра газ са си пара в левове,мое биричката да излезне аванта,кво? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни Semperit Speed-Life . Марка на Континентал са и от няколко години са в препоръчителните на ADAC .Карал съм с такива 215/55/16 и на мокро са доста добре. Тихи и меки, единствено борда им е по-мек отколкото на мен ми допада, но за сметка на това са комфортни. Тук можеш да видиш тестовете по размери. http://www.oponeo.co.uk/tyre-articles Другия вариант е да се ориентираш към гуми за 4х4 автомобили, но от такъв тип са два модела Дънлоп е един Гудиър с подобен размер като твоя, за по-бюджетни марки не съм наясно. В момента съм с Дънлоп СП Спорт 01 и съм изключително доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//ОФФ

:hilezh: , викаш друго си е да поря преспите с летни гуми щот светото куартро нема да ме предаде

//Офф

Не се излагай, колата я имам за возене и се очаква от нея да не прави драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни Semperit Speed-Life .

за 2 3 години се нацепват като цигански пети ,няма такова износване на протектор и борд,късат се парчета гума :blink:/>/>,иначе шарката им е много готина

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...