Jump to content

Повдигачите като показател за качествата на маслото


Recommended Posts

Здравейте колеги.

Работата на хидравличните повдигачи може ли да е показател

за качествата на маслото или Ауди си е капризна машина?

Случва се така ,че с някой марки масла повдигачите работят

много по-шумно та за това питам.

Странно е!:gruebel:

Всички марки са с вискозитет 15W40 ,а масленият филтър е винаги

от една и съща марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз се убедих следното. Всяко масло е добре при мен до 3000 км някъде. След тези км започва почукването на повдигачите при палене. С две думи всичко е фалш и лъжа и единственото нещо което е важно за търговците е пазара и парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако въпроса ти е за маслото.. пробвай с LIQUI MOLY въпросното масло е с молибденов дисулфид или по наше му графит :hilezh: на старата ми кола имах проблем при студен старт.. сутрин ми претропваха повдигачите.. .. реших си проблема с това масло

ако ли не.. просто смени повдигачите :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За чукането на повдигачите мога да ти кажа ,че зависи вискозитета не мисля ,че толкова марката влияе там. Аз бях преди с 15в40 и много рядко при престой от 2-3 дни имаше пречукване и то за секунда.Сега вече карам с 0в30 повдигач не съм чул изобщо никога не зависимо от температурата и времето на престоя :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм специалист в тази област, от лични наблюдения смея да кажа, че 10w40 полу-синтетика е може би най-оптималното масло за нашите географски ширини и автомобили. Изключвам по-специфични двигатели, чисто нови коли и т.н. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм специалист в тази област, от лични наблюдения смея да кажа, че 10w40 полу-синтетика е може би най-оптималното масло

Оптимално е като цена. Но като сложих Мотул 8100 5/40 на едно 1.9Д/90кс човекът се роди и не иска да чуе повече за 10/40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mи как да иска да чуе ...

Аз на бившото вече АБк последно му сипах 0/40 ... Кфо толкова се плашите нямам идея ... Естествено новият собственик смени масло на 1100 км. и сложил препоръчано му от негов приятел ... Естествено 15/40 :steinigung: Припаднах като видях тубата в багажника, ама тФа е ..

Карайте ако искате и с 20/50, то също е масло .. Нищо че като стане -3 градуса е на смола :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съществуват поне 1000 вида вода, а маслата са много повече, въпреки че на вид често някои изглеждат еднакви.

Според мен качествата на масло Х може да са показателни при стари хидравлични компенсатори. Новите няма да тракат с което и да е масло.

Всеки двигател според състоянието си работи най-оптимално и са маже най-добре с точно определено масло. Това важи и за скоростните кутии и за двигателните масла с приложение в мотоциклетите.

Аз карам с Yacco VX 1000 5/40 LL. Със заводско предписаното масло компенсаторите се обаждат при студен старт и понякога някой причуква и на тихи при загрял двигател. Това става след няколко месеца или 2-3000 км. Преди това не. С горното масълце изкарват много повече време преди някои да затракат.

Между другото видях горе един аватар и по този повод - Дейвид Дрейман :musik:/> :twisted:/> :rock:/>

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги въпроса ми бе конкретен"Работата на хидравличните повдигачи може ли да е показател

за качествата на маслото?"

Повдигачите скоро ги смених и вече няма никакво причукване ,но искам да знам за себе си с коя марка масло

да продължа да карам.

Давам пример: със старо масло на 8000 км повдигачите чукаха само за около 3 минути след палене, сипвам

новото масло /доста по-скъпо/друга марка и повдигачите чукаха постоянно :при палене, студен и топъл мотор

направо двигателя работи като дизел.

Двигателят е 1.8 NE.

Не желая да споменавам марките на маслата защото темата ще се размие.

Ако може конкретни отговори за описания по-горе пример.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ли е 1.6TD SB да се кара с 10W40 масло, при положение че го дават с 15W40 не го губи но тракат повдигачите при студен старт? С по-рядкото масло дали турбото (или самия двигател) няма да почне да го пипа? Колега извинявам се че ползвам темата!

Редактирано от Boney_M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една стара бензинка търкалям и вече за 5-ти пореден път й слагам Тотал Кварц 10/40. Нито го гори, нито тропат компенсатори и го точа съвсем леко покафеняло. Твоята машина не е претенциозна към вида масло на фона на по-новите. Не е скъпо и е доста добро за парите си. Каквото и да вземеш от известните марки масла, гаранция ще надвишава многократно стандарта за двигателя на твоя автомобил.

На една 10-годишна бензинова кола много тропаха компенсаторите. Маслото беше катранено черно Кастрол, но не знам какво точно, но беше 10/40 по думите на човека. Сложихме ново масло друга марка 5/40 и запалихме. Пак тропаха и дори затропаха още повече. След два-три дни се видяхме с него и вика спряха да тропат. И вярно - двигателя беше мушица.

Ако са наранени металните повърхности, където контактуват компенсаторите то и с нови положението няма да се оправи. Това става след дълго каране с тракащи такива.

Не знам колко е подходящо това Тотал кварц за теб, но нищо не пречи да се поинтересуваш. Ползвам го за 21-годишна бензинова кола моноинжекцион. На по-"новата" е "яко-то".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...