Jump to content

Проблем с оборотите


kostov82

Recommended Posts

Здравейте колеги,колата е 1.8Т 150 коня 99 година,а проблема който имам е при подаване на газ и пускане,оборотите ми се задържат за 5-10 секунди на 1200-2000 и много бавно си падат обратно на 900 което ме притеснява но не знам от какво може да е,някакви савети,благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега,аз карам B4 2000к 115к.с,имах проблем със стъпковото моторче,и също като теб го бях изчистил,аз го бях разкапсоловал и го бях изчистил наи идеално все едно,че никога не е работило,но като го монтирах проблема си остана.Явно нещата не опират само до почистването,може би самото моторче си има някакво износване и като си му доиде времето,приключва.Проблема при мен го реших,като сложих стъпково от OPEL 2000к 115к.с(не искам да обременявам никои с моя експеримент)и за сега работи без проблеми,вече около месец.Но преди да стигна до стъпковото,се консултирах със колегата VBI(за което съм му много благодарен за полезните съвети)и после ходих на диагностика,за да съм на 100%сигурен,че е стъпковото.Бих те посъветвал отиди на диагностика и потърси колегата VBI за косултация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на кое казвате стъпково моторче????,дросела на 1.8Т се управлява чрез мотор и жило,еку смята колко да е отворен дросела след адаптация с ваг ком.,провери си вакумите и дросела,ако е зацапан няма да работи коректно,диагностиката ще каже в какво е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тая дроселклапа и нея бях разглобил и с едно парцалче и некъв препарат я почистих до блясък,върнах си сичко по местата,отидох при едно майсторче да ми направи наново настройките четака се правило но проблема си остана,като съм в движение примерно със 50-60 и отпусна педала от газта и колата си продължава да си седвижи дори леко ускорение за около 5 секуди вместо скороста да намалия,просто ми задържа оборотите на толкова колкото са си били.Вече не знам кое от двете първо да сменямда,стъпково моторче или дебитомер,дебитомера май не съм го погелждал,трябва да видя каде въобще се намира,не съм много на ясно с цялата система :).Аз съм от онези направи си сам и разглабяй и сглабяй докато проблема се реши само да не останат излишни части след сгабянето :).

на кое казвате стъпково моторче????,дросела на 1.8Т се управлява чрез мотор и жило,еку смята колко да е отворен дросела след адаптация с ваг ком.,провери си вакумите и дросела,ако е зацапан няма да работи коректно,диагностиката ще каже в какво е проблема

какво е това ЕКУ и каде се намира да го прослушам и него,щото наистина има едно задържане на клапата леко отворена ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво е това ЕКУ и каде се намира да го прослушам и него

Както подсказва името, това представлява настройване на блока за контрол на двигателя (ECU). ECU контролира целия двигател и останалите функции на колата. ECU осъществява контрола в зависимост от информацията получена от много датчици разпръснати из колата (температура на двигателя, температура на приетия въздух, ламбда, скорост на шофиране, обороти на двигателя, позиция на ускорителя, използвана скорост и др.).Общо взето ECU-то се прослушва когато се закачи колата на компютърна диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си жилото, което се закача към дросел клапата. Може да е ръждясало или нещо друго и така да задържа. Докато отпусне ти държи оборотите. Описания от теб проблем е или мръсна дросел клапа или жилото. Сигурен ли си, че изчисти клапата добре?

Sent from The Dark Side

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите на всички,ще погледна и жилото пак но ми се струва дори че емалко хлабаво,дросел клапата я направих дасветне като огледало,говорих с един майстор и тези дни ще ходя при него,каза ми че бил сигурен че е от стъпковото моторче,та давидим колко разбира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам още едно питане,понеже мойта е автомат(типтроник) ако в движение примерно със 50-60км/ч вкарам N (пусна по енерция ) трябва ли да ми паднат оборотите на 780-800 все едно е иключена от скорост,щото такова очакване имам,обаче при мен оборотите падат с намаляне на скороста,да не би да е някакъв защитен механизам на автомата примерно ако реша пак на вкарам на D (на скорост) да си поеме пак от същите обороти,Офффф вече не знам къв е тоя феномен с тая мойта кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

След почистване на дебитоера и нова Ламбдасонда колата се оправи,разхода на гориво ми падна от 17 на 13 граско и оборотите ми се заковаха на 780,благодаря на всички за менията,темата може да се затвори:zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...