Jump to content

Ремонт на трети стоп А4 Б6 Авант


thaddeus

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Много моля за помощ относно подмяна на крушките на трети стоп. Сега се опитах да намеря начин да достигна до изгорелите крушки, но не успявам да намеря начина за демонтаж на третия стоп. До момента почти успях да разглобя всички панели на задната врата (мокетните и платмасови кори), но уви достигам до момента в който не виждам начин да демонтирам стопа. Може ли някой да даде схема на демонтаж или тема със снимков материал. Ще съм доволен и на описание тук, но ако може по-подробно, за да се ориентирам по-лесно.

П.П. Преди да пусна темата търсих из форума, но не успях да намеря нищо, което да ми помогне. Обещавам, да пусна подробен снимков материал от ремонта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря :-)

Така, като гледам съм бил на прав път, но се отказах почти на края. Утре се захващам.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених третия стоп, като процедурата се оказа лесна, ако знаеш какво да направиш. Разбира се имаше изненади. Стопа е с диоди и при мен се оказа влага и напълно свършила платка. Купих стоп втора ръка и всичко си дойде намясто. Утре ще кача снимки и упътване за ремонта.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво - не забравяй да дадеш упътване и тука - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=125845&st=1000 ;)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обещах направя импровизирано упътване за подмяна на треси стоп.

Първо няколко думи за самия стоп на А4 Б6. Първоначално мислих, че е с малки крушки, защото имах изгорели сегменти в началото. Оказа се обаче, че самият стоп е с диоди и лично при мен не подлежи на ремонт. Блендата (червената външна бленда, защото вътре има и една бяла) изгаря от слънцето и става много трошлива. По някакъв начин беше влязла влага и печатната платка беше заминала. Когато започнете да правите процедурата, избягвайте да дърпате силно.

Вътрешността на стопа, печатната плата изглежда така: Снимка 1, в моя случай, се вижда окисляването и разпадането на платката. В дясно на снимката.

Да преминем към демонтажа. На повечето места е описано да се свали цялата пластмаса на задната врата. Аз опитах да го направя без да демонтирам всички пластмаси и се получи. На следващата снимка се вижда кората покриваща отворите за достъп до стопа. Снимка 2 Кората се държи на два щифта на отбелязаните места. Много е гъвкава и почти съм сигурен, че няма как да се счупи или да стане фал. Въпреки всичко действайте внимателно. Ако ви е страх, демонтирайте всички панели. Има общо 6 болта, които трябва да се свалят и много щипки. За съжаление не съм направил снимки на тази процедура, защото не се наложи да я правя.

След като свалите панела (сваляне е силно казано защото всъщност просто го издърпвате ) нещата изглеждат горе долу така: Снимка 3, Снимка 4. На снимка 3 съм маркирал местата за достъп до "ключалката" на стопа.

Сега идва пипкавия момент в цялата работа. За да се освободи стопа, трябва да се освободи една черна пластмаса играеща ролята на ключалка Снимка 5, Снимка 6, Снимка 7. Снимки 6 и 7 показват самото устройство на "ключалката" за да може да сте наясно какво се случва. Понеже няма как да се види, всичко се прави по усет. Това, което направих аз беше да вкарам една права отвертка в отвора през, който влиза захранващия кабел Снимка 3 и да избутам ключалката в посока дясно. Успеете ли да направите това, стопът излиза сам. Извадения стоп трябва да изглежда така Снимка 8 всичко трябва да му е на мястото, металните пластини, които го държат в гнездото не трябва да са измъкнати от него. Краищата им под формата на куки трябва да са под блендата на определените им места Снимка 9. Ако това не е така, значи някъде нещо е счупено.

Поставянето обратно на новия или ремонтиран стоп, става като първо се сложи черната пластмаса наричана от мен "ключалка" поставяте я в положения заключено, трябва да изглежда така Снимка 6, слагате си захранващият кабел и пъхате стопа в гнездото по следния начин Снимка 10, после внимателно го намествате до положение Снимка 11 и натискате докато не си дойде на мястото.

Това е всичко, което трябва да се направи.

Дано съм бил полезен, снимките са качени в бокса, защото няма къде другаде да ги кача, под някой съм писал коментари.

П.П. Ако е възможно някой модератор, да промени заглавието на темата на Ремонт на трети стоп А4 Б6 Авант! Така ще може да излиза като резултат от търсене с търсачката.

Редактирано от thaddeus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой би ли споделил, каква е цената на третия стоп (А4 В6 Avant) и дали се продава само стъклото? gruebel.gif

За съжаление не се продава само стъкло. Самата бленда е залепена за тялото на стопа и са едно цяло. Общо взето ако се отлепи или натроши, се сменя целия. В ebay има стопове за около 35-40 евро, но колегата handycam предлага решение на същата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Благодаря на @thaddeus за подробно описаната тема и снимков материал, благодарение на което си смених безпроблемно изгорялият трети стоп на моята А4 В7 Avant. Демонтажа и монтажа е индентичен, разликата е само в формата на самият стоп. Цената на стопа е 104,40 лв. без някой да ми прави някаква отстъпка. Просто инфо за някой ако му се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Поръчах си го от магазин в Пловдив Auto 1, и ми го доставиха на другия ден. Колегата Raino ми го предложи за 110 лв + 7 лв за доставка = 117 лв.
А уж правел отстъпка за хората от форума?
Изборът е твой. Успех в начинанието! :zustimm:

Редактирано от Niko Zombi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...