Jump to content

Помощ за първа кола


Recommended Posts

Здравейте на всички.

Поради причината,че не съм запознат ми трябва помощ.Неща като: намирането на добър сервиз,за кои неща да гледам при покупка на ауди а4 s-line комби от 2007 и много други.

Няколко дни гледам обявите вече и съм се спрял на следните:

http://www.mobile.bg/11363863855522852

http://www.cars.bg/u1032388

http://www.alo.bg/923736

Знам,че тук е правилното място да се търси помощ за аудитата като цяло.

Това ще ми е първа кола и ми трябват доста съвети да не стане белята.

МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега!Според мен 3.0Д е по добрия мотор!Но аз бягам от автомата като дявол от тамян!!!Успех! Пък и за първа кола мн. добре каква ли ше е втората гледам порше нямат форум :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за леко инфо,да знаеш че за година 3.0 тди автомат,ще удари крайна цено от приблизително 30 000 лв :blink:/>

Смятай :масла,филтри,каско,гуми,прехвърляне+регистрация.... И като смениш туй-онуй ... ето ти ги 30 бона :hilezh:/>

2.0 тди е по-евтино за подръжка,ама не е куатро. Я по-добре си вземи една Б4-ка като за първа кола :hilezh:/>

Ако не ми вярваш,използвай търсачката. В темите за А6-4F ,има много изписано за 3.0 тди. Ползвай ключова дума на търсачката и сам си реши,дали ще ти стигнат силите (финансовите) :zustimm:/>

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозен съм за покупка, но ми трябва помощ от гледна точка на сервизи, какви пари да предложа и проблеми, за които да гледам.

Редактирано от Тошето
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11365099611708766&f1=details&slink=2q4gna Аз бих погледнал това!Колата си я купи със сърцето сутрин като станеш да нямаш търпение да я караш!!!другото е маитап! :zustimm:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0тди с ръчни скорости май няма много смисъл ако ще се кара сток :gruebel:

...

Само за леко инфо,да знаеш че за година 3.0 тди автомат,ще удари крайна цено от приблизително 30 000 лв :blink:/>/>

...

Не си далеч от истината, но като сметнеш обезценяване примерно 10-15% на година и че в момента 4ф почват от 15к в мобиле и карс, аз като я имам моята от година и половина за колко да я пусна да я продавам :steinigung:

(едни 5-6к загуба особено първата година нищо не е........... може би след втората, третата е по-малко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От личен опит ти казвам търси кола с quattro, може и да не те направи по-добър шофьор, но прощава грешки много повече от кола на предно, за задно да не говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми при 3 литровия какви има?

За 1234 път в този форум ще бъде написано:

Заради EGR-a се задръстват всмукателните колектори и ел. моторчетата им сдават багажа.

Разхлабват се веригите, но при смяна на горните обтегачи положението се нормализира.

Дюзите почват да пикаят или се запушват (така и не запомних - и + кое е). Гледат се от 72 до 77 канал. Трябва да са в интервала -30/35 +30/35.

Колега пусни едно търсене в гугъл за "Ауди А6 4ф колектори", "обтегачи", "дюзи", "проблем" и т.н. и ще ти излезнат питанките в раздел А6. Аз преди да купя моята ги изчетох за около месец и въпреки всичко написано не се отказах :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11365099611708766&f1=details&slink=2q4gna Аз бих погледнал това!Колата си я купи със сърцето сутрин като станеш да нямаш търпение да я караш!!!другото е маитап! :zustimm:/>

Off: Тази кола няма нищо S-Line в нея. Иначе не е лоша, само тия джанти.... :rolleyes: .

Бих погледнал и тази:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11358926437869387&f1=details&slink=2qalfw

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.alo.bg/923736 Тази ми хареса най-много от всичките изброени... Ама пак почнахме да предлагаме на колегата коли от други марки... <_< Успех в търсенето колега! :zustimm:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да си прави труда за тази. Ходих специално до Велико Търново да я гледам и....се оказа пълен боклук :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че я продава ВАГ дилър ме е подвело явно.

Чи те тез най-големите измамници. Разликата е че са Законни измамници :hilezh:

3.0тди с ръчни скорости май няма много смисъл ако ще се кара сток :gruebel:/>

Не си далеч от истината, но като сметнеш обезценяване примерно 10-15% на година и че в момента 4ф почват от 15к в мобиле и карс, аз като я имам моята от година и половина за колко да я пусна да я продавам :steinigung:/>

(едни 5-6к загуба особено първата година нищо не е........... може би след втората, третата е по-малко!

аз пък май съм омагйосан да си карам стария боец. Ахаааа,започвамда търся кола и се налага да купя някоя недвижимост....

Накрая ще си купя 4Ф като станат абитюрентки :hilezh: колко ли ще струват тогава :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 10г. ако има още в движение сигурно ще ги подаряват :hilezh:

Давай да оправям скоростите и да я спазарим моята, че само и ходя по гъза, а тя така и не ме заобича. Любовта ми е несподелена..... ще си търся нова изгора :unsure:

Аз съвсем сериозно съм се замислил след лятото да я обявявам.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък моята се влюби в мен от пръв поглед,ито какъв...ГОРУБЛЕНСКИ :hilezh: Пет години и над 250 000 км. само ръчка и газ до ламарината. Страх ме е че друга кола няма да издържи при мен. А и ми трябва коНби. Дори тия дни ми влезе муха на есен да сложа един 1.8 т (сега е 1.8-125 к.с.) че започват да я напускат силите :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха, горубленски :respekt:

И аз искам коНби вече, нещо все повече ми харесват B8-ците, само за тоя мултитроник трябва да говоря с Мишо на колко хиляди км колко хиляди лева ще ми взима :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък моята се влюби в мен от пръв поглед,ито какъв...ГОРУБЛЕНСКИ :hilezh:/> Пет години и над 250 000 км. само ръчка и газ до ламарината. Страх ме е че друга кола няма да издържи при мен. А и ми трябва коНби. Дори тия дни ми влезе муха на есен да сложа един 1.8 т (сега е 1.8-125 к.с.) че започват да я напускат силите :respekt:/>

Една кола баце колкото повече я караш толкова по-малко се чупи, газ колкото може и всички да са доволни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го твоят автомобил - на колега от форума е. Аз лично не го познавам, но съдейки по мненията му и отношението на другите към него, мога да твърдя, че колата е в перфектно състояние и не са пестени пари по поддръжка.

http://www.cars.bg/u718323

Аз ако мога да продам моята - веднага бих я купил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една кола баце колкото повече я караш толкова по-малко се чупи, газ колкото може и всички да са доволни :)/>

Абе ,да ти кажа има нещо такова :gruebel: Винаги като не я карам няколко дена(а това се случва много рядко :hilezh: ) после нещо се чупи :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В B7 се слага 3.0тди с 204к.с. С тези 233 коня се опитват леко да послъгват, че е по-новия двигател слаган в А8, Allroad, Q7 и 4F след 2007г.

Не ти ли харесва Б7-цата на колегата, която ти постнах по-горе?

Иначе и трите не са лоши, но едната не е регистрирана (разходи от 3000лв. нагоре), а другите са регистрирани съвсем скоро, което не че е лошо, но защо се продават - толкова ли бързо са омръзнали на сегашните им собственици?!

Според мен по-вероятно е да са почнали драмите.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...