Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Абе ако можеше да се махне angel eyes-а, тия последните фарове не са чак толкова зле. Има колеги от форума с такива и кристалния вариант, те могат да кажат как светят и др. подробности. Иначе е ясно, че са си типичните тайвански/китайски изделия - E-approved; TUV Certified и прочее глупости, които пишат по сайтовете.

Необходими са разбира се леки модификации - премахване нa angel eyes-а и хубаво уплътняване, за да не стават като аквариум,  

2011-12-29130206.jpg

Редактирано от lowforce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Angel eyes-а на Sonar-ите представлява прозрачна пластмасова жайба с диод в основата, който свети заедно с габаритите. При желание предполагам, че може да се прекъсне и въобще няма да се виждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрямо стоковите фарове с отделния мигач е в пъти  по-добре (с ксенон на късите), имаш чувството че преди това си карал на свещи. След монтажа ходих до пункт за ГТП, където има стенд за регулировка и си бяха в нормата, нямаше нужда да ги местя. Иначе си имат врътки за реглаж, но за сега не съм ги използвал. При всеки ГТП проверявам дали са добре регулирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се похваля с нещо малко и незначително!Понеже чашката в колата понякой път ми заяждаше и не искаше да се отваря. Реших да я сваля и оправя.Смазах нялолко елемента с масълце и стана като нова.Другото което ми дойде на ум, е че на старата ми А6 ц5 тая чашка светеше.Та така или иначе я бях свалил и реших да и монтирам един червен диод в предната част на основата,така че като се затвори иконката да светва.Има фабрично място от каде да мине  кабела в долната част на основата на чашката.След като монтирах диода отпред пред него залепих една черна лепенка, така че като е отворена чашката да не те дразни диода.Така светлината отива само нагоре,а когато е затворена чашката иконката идва над светлината.Ток взех от осветлението на запалката чак /падна малко разглобяване :hilezh: /

Единствения недостатак е че свети с около 30% по-слабо от другото осветление /може би зависи от диода или съпротивлението/. На тъмно е много по-приятно и разликата с фабрично би забелязал само човек който е много наясно с нещата.Ами това е става въпрос за 8П модела :)

Ето една снимка с телефона,на живо е доста по-добре!

post-58753-0-37274300-1402678463_thumb.j

Редактирано от strumi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в интерес на истината малко на майтап се пробвах,то пък взе че се получи.Знам че за някой колеги това е нещо напълно излишно,но на мен повече ми допада така. Радвам се че ти харесва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много спешно кажете как бих могъл да извадя болт който му е скъсана главата.... взех си капаци за огледалата, но на единия са му скъсани главите на болтчетата за закрепване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези болтове са много неприятни за махане- трябва да разпробиваш в ЦАМ и после нова резба. Ас карам с небоядисани огледала заради точно същия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези болтове са много неприятни за махане- трябва да разпробиваш в ЦАМ и после нова резба. Ас карам с небоядисани огледала заради точно същия проблем.

Днес пръсках с WD 40 и си мислех, че може да има някакъв напредък като тръгна да отвъртам с клещите, но уви... Без никакъв напредък, сега остава варианта за разпробиване върху самия болт и после да го извадя на парчета от огледалото..

П.с.- Какво означава ЦАМ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те моите са пластмасови :D Някой може ли да даде идея различна от опитване да се върти с клещи, както и бургия :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето го звяра :)

иска само настройка на фаровете колко високо да светят, която ще си направя довечера и малко капака да се прибере навътре от едната страна

:)

10462692_679036652143535_873668934142327

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oпа, колеги какво мислите за новата джанта... сега само се чудя кое да е първо, фейсови стопове или спортни пружини OMP

10492139_777483198940322_676781448869390

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога ще разкараш тия синявици отпред :D иначе аз никак недолюбвам многоспицови джанти пък и с борд, но абстрахирайки се от това седят добре на колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време реших, че допълнително леко изнасяне на задните колела в рамките на допустимото ще се отрази добре на визията. (Допълнително, тъй като летните ми джанти са така или иначе с по-малко ЕТ от оригиналните за модела). Спрях се на 5mm на колело, т.е. 10 mm общо за оста. 

До тук добре, обаче тъй като обичам като правя нещо да го правя както трябва, се почна издирване на подходящи шайби. Трябваше да са черни, тъй като джантите ми отвътре са черни и щеше да се получи визуална плескавица с класически алуминиеви. Вторият проблем бе, че исках да сложа и както се полага съответно по-дълги болтове от същия тип. И това не бе най-леката задача. В крайна сметка обаче:

 

t4YoVHg.jpg

 

RxwMr8j.jpg

 

jh3RBAI.jpg

 

Rvv0MEN.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбира се. Още са си оригиналните. Може би от светлината ти изглеждат странно. Преди 3000км беше на цялостна инспекция в Ауди, преди 1000км на техн. преглед където също обърнаха спец внимание на спирачките - без забележки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...