Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Реших и аз да се похваля какво съм ретрофитнал и добавил по колата.Колата я имам от средата на септември и за всичките неща ми е помогнал bsdnikolov . Специалални благодарности :)

 

1) Сложихме диодно осветление вътре в купето.

2) Сложихме плафон с амбиентно осветление

3) Ретрофитнахме и Coming home/Leaving home 

4) Ретрофитнахме плафони под задните седалки и отпред отдолу под краката

5) Сложихме CD Changer - DMC

6) Kупих си оригинални гумени стелки

7) Сложих фолио на задните прозорци .

8) Купих си чисто нови лети джанти ( 16-ки ) . Не съм ги сложил . Ще ги ползвам само летния период :)

9) Сложихме темпомат - чисто нов :)

10) В момента съм в процес на ретрофитване на мулти волан :)

 

Като цяло дадох доста пари последните 2 месеца, но както са казали хората ... Кеф цена няма :)

Редактирано от POPCORN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко много `убаво колега, ама малко като в новият брой на "Playboy", говорим си за голи каки пък нЕма снимков мат`риал!? :)

 

16ки за лятото? Не е ли малко минималистичен размер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега ще кача сники просто вчера стана много късно :)Иначе избрал съм 16-ки поради няколко прични.Първо според мене изпаднаха доста на далавера.Второ имам чисто нови гуми 16-ки от предишния собственик.Трето колата ми е 1.6 102 и не искам да я товаря още повече с по-голями джанти и гуми :) Говорих си и с bsdnikolov по тоя въпрос и той каза,че сигурно и в комфорта ще има различка, пък аз много държа на комфорта.И на последно място ценовата разлика между гуми 16-ки и 17 е доста голяма :)

Редактирано от POPCORN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тези фактори са напълно вярни. И всичките до един противоречат на визията :) Щом това са приоритетите си направил правилния избор, изцяло жертвайки това как изглежда колата. Всички хубости на куп няма как така или иначе. Ако комфортът е бил от първостепенно значение си сбъркал обаче и модела по начало :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на последно място ценовата разлика между гуми 16-ки и 17 е доста голяма :)

 

Тук се заблуждаваш- цената на зимните ми 16- ки е по- висока от тази на летните ми 17- ки нови. :nixweiss:  Просто съм с по- нестандартен размер като сляза на 16".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тези фактори са напълно вярни. И всичките до един противоречат на визията :) Щом това са приоритетите си направил правилния избор, изцяло жертвайки това как изглежда колата. Всички хубости на куп няма как така или иначе. Ако комфортът е бил от първостепенно значение си сбъркал обаче и модела по начало :)

:) имах предвит за дадения комфорт на този модел.предишната ми кола беше голф 4 1.9 дизели беше много здрава и почти не се чупеше , но возията беше твърда.сега с Аудито е супер меко дори по дупките.ясно ми е,че окачването на аудито е малко по-модерно :) . все пак е по нова с цели 8 години. Пък и смея да твърдя, че има модели 16-ки където седят доста добре на коли и не изглеждат въобще зле.Вярно,че ако е с 17-ки ще изглежда доста по-добре и агресивно, но кел фейда за тази агресивност като под капака имам 102 коня само хаха :)

Редактирано от POPCORN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16-ка е 16-ка :) има по-красиви и по-грозни както от всеки размер, но все си е 16-ка :) на Голф 4 например 16 далеч не седи толкова зле. Съвсем ок си е, особено ако са подходящи като модел. На A3 8P обаче лично за мен седят просто не на място. Нито като диаметър, нито като ширина на гумата погледнато отзад. Силно опира до модела кола поне за мен. На една Фабия е съответно също коренно различно.

Но пак казвам - при приоритети цена+комфорт си взел правилното решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро разбрах, че има модел който е 16" и се води оригинално като зимен комплект джанти (предназначен конкретно за зимния сезон), което не знам дали е било маркетингов трик да се предлагат тези конкретно джанти или заради здравината им, защото ги изпитах година вече по дупките и не са мръднали адски здрави джанти. Много бой изядоха по дупки и павета и никакви ядове. Не са оригинално за а3, а за а4 и а6:(всеки си хвали неговото, но мисля че наистина са едни от най-подходящите и красиви зимни джанти)
CBcCBgV.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите оригинални 17-ки също ползвам само зимата и не са мръднали :) единственото от значение за зимни условия е да няма гол (необоядисан/нелакиран) алуминии - не обича сол! Друго специфично няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти караш ли с тях на калдъръм? И естествено, че има значение - например ако е петолъчка много по лесно ще се изкриви зимата като караш в ледовете или бразди от лед и т.н. спрямо по плътна и многоспицова джанта, но да не спамим темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам с какво зимните условия допринасят към изкривяване спрямо летните по същия път! Ако нещо, то даже омекотяват удара в дупки благодарение на сняг/лед! Само от естествени снежни/ледени набраздявания никоя джанта няма да се изкриви. То ако беше толкова лесно не трябва да слизаш дори от бордюри с тях [emoji1]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори, качвал съм се със старата си кола по витоша нагоре и резултата бе 2 криви джанти (бяха от железните). Имаше разбит лед и бразди, след това дори си правих и окачване. Зимата предразполага към много повече неравности по настилката когато има лед и ти обяснявам, че по плътната джанта ще издържи много повече на условията от една петолъчкова. А ти ако искаш скачай от тротоарите, като със скейтборд :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти обяснявай, но все пак си остава факт, че аз нямам никакви проблеми с оригиналните, 5-лъчеви, 17" алу джанти без да ги щадя специално извън нормалното за сигурността в зимни условия. :) от там нататък дали и с колко по-плътни, по-малки и многоспицови са по-устойчиви поне за мен е без значение... 13-ки стоманени сигурно са още по-устойчиви, ама кому е нужно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, без ангажирам някой с избора си, зимата ще съм с 16-ки, предстои ми първа зима с тях и още нямам впечатления, лятото съм със 17-ки. Избрах 16-ки, заради малко по-добрата стабилност, която очаквам при зимни условия ( сняг, лед) и отчитайки не толкова добрата пътна инфраструктура която ползвам ( живея на северен неасфалтов склон, който при голяма снежна покривка допълнително почиствам ), но за сметка на това визията пострада. При други условия може би щях да  ползвам 17-ки целогодишно. :eusa_angel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз споделя моята гледна точка. Известно е (на повечето потребители тук), че за зимните условия съм заложил на железни джанти 15-ки, пренебрегвайки изцяло визията, но залагайки на надеждността и комфорта (доста по-меко вози с 15-ките). Лятото карам с 16-ки и разликата в мекотата е очевидна. При положение че основната задача на колата е да ми вози дебелия гъз (при това колкото се може по-комфортно), хич не ми дреме колко отварят 17-ките. Колата си има достатъчно добра стойка, без до се нуждае от оптичен джантов тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес отново си поиграх с Comig home / Leaving home .  Изкарал съм кабеле от контролера и само го докосвам до масата на един болт до бушоните. Кодинга съм го направил на 40 секунди да изгасне Leaving home. Първият път заключвам 40 секунди перфектно и изгасва. Отключвам светва - Заработи перфектно. След няколко опита обаче започна отново Leaving home да не се включва изобщо, а Coming home да трябва да го отключвам и включвам 1 2 пъти за да светне. Не съм му изкарвал светодиод. Съмнява ме нещо по захранването.

Фаровете ми са оригиналния ксенон, възможно ли е това да ми създава проблеми, заради задвижването или заради нужда от по голямо захранване

8501510l.jpg

 

Ключа за фаровете ми е този

8501509E.jpg

Ако го сменя с такъв с копче за CH/LH и му изкарам и кабел за светодиода на копчето, ще имам ли друг резултат?

Ориентировъчна цена за Нов ключ за фарове ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ти е акумулатора? Електрониката реже всякакви второстепенни консуматори когато усети, че заряда почва да пада опасно. CH/LH вероятно също влиза в това число.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

fifipaldi за съжаление при теб нещата са различни и още по-сложни...  :naja:

При теб изисква смяна на целия волан, а едновременно с това си с едностепенен еърбег, който в никакъв случай не бива заменяш с двустепенен!

А защо не може двустепенен да се сложи..(airbag stage 2)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментирано е. ЕТО защо! Защото можеш да си спестиш направо еърбега... 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля и аз вече съм с мултиволан.Във вторник го сложихме с bsdnikolov. Всичко стана перфектно и работи както трябва.Целият масраф ми дойде към 450 лв .Утре ще кача и снимков материал.Специални благодарности отново на bsdnikolov :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://prikachi.com/images.php?images/50/8526050A.jpg . това е ефекта :)

Редактирано от POPCORN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...