Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Безцветен лак... [emoji102]
Колко живот му даваш на 250-500 градуса температура? [emoji849]

Блендите (накрайниците) ти ли си ги слагал и какви са? Определено не са оригинални. И като за афтърмаркет изглеждат даже изненадващо добре дори преди процедурата.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лака и аз го милех, но все пак го сложих, а й винаги може да се зашкури до гол метал или да падне сам.  :hilezh:

Мислех да слагам хромирани накраници, но когато загледах колата си имаше това което е на снимката... колата 2.0тди(140). Намерих тази снимка отдолу не изглежда нещо "ромско" да е правено, поне на пръв поглед от снмката.  :nixweiss:
post-91619-0-69701000-1455310247_thumb.j

post-91619-0-69701000-1455310247_thumb.j

Редактирано от Plazzely
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си личи от първите ти снимки, че блендите са си бленди и са нахлузени на ауспуха. Но освен ако по онова време (2004-та) блендите не са били различни по вид, тези не са оригинални. По принцип мисля, че не съществуват оригинални бленди за извитите ауспуси на TDI, но ако греша нека някой ме коригира. 


П.с. а лакът го виждам жълт и прегорял до 100км :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди 2-3 месеца си намерих s line задни лайсни за 2/3 врато а3 и сега се замислям дали да ги монтирам илида ги продавам...

Някой "отлепял" ли е въпросните елементи ?

Харесва ми как стоят s line баджовете, но не съм сигурен дали искам да си играя с лепила/боя и тн..

Ще кача 2-3 снимки да се види поне за какво говоря :)

post-95712-0-20871000-1455322102_thumb.j

post-95712-0-05927600-1455322115_thumb.j

post-95712-0-17311000-1455322125_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баджовете се продават отделно и могат да се лепнат на твоята лайсна, ако толкова ти харесват... Но според мен е малко "тъпо", когато е без покритие, т.е. когато нямаш S-line пакет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те хората на Пасат ги лепят, ти се притесняваш, че колегата няма пълен еС лайн пакет :hilezh:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискретни са и в същото време стоят много добре, това ми е идеята.

Не искам големи лепенки и тн ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Планирал съм да премина към двоен дин концерт и събрах почти всички необходими части, но забелязах, че лентата с бутоните не прилепва плътно към радиото и климатроника и се вижда малка фуга между тях. Искам да попитам дали това е нормално или не, понеже частите съм ги събирал 1 по 1 и са от различни по МоделГодина коли. Конзолата се наложи да я изпиля леко (там където се намира бутона за аварийните), защото лентата с бутоните не можеше да влезне на местото си.

Ето и снимки, на които се виждат въпросните фуги:

cQG7aM2.jpg

2EpVJPF.jpg

Редактирано от Ivan_Ch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че не е нормално. Всичко е абсолютно плътно.Каква е причината при теб да се получава така обаче мога само да гадая...  :nixweiss:


P.s. Не забравяй, че те зове и смяна на антенните усилватели и окабеляването до тях. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, проучих как стои въпросът с радио сигнала, но мисля да пробвам с преходник, както колегата fifipaldi. Иначе за луфт-а е малко странно понеже конзолата е от фейслифтова кола (2008), но пък се наложи да я поизпиля, за да влезне лентата с бутоните както писах по-горе. Явно конзолите след последния "мини фейслифт" имат леки различия. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно... не би трябвало. Според мен проблемът е нещо в преправянето. Никой до сега не се е оплакал от подобни нещо.

Климатроникът твоя ли си е?

Иначе за антените - с преходник не постигаш абсолютно нищо по отношение на диверсията, единствено правиш положението от неизползваемо до частично използваемо с лошо радиоприемане. Concert II+ е с различна диверсия и решението е само съответни усилватели и инсталация. В твоя случай по-лесно спрямо в обратната посока както бе при мен - един кабел по-малко при теб и допускам по-лесни за намиране усилватели. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених 2 такива ленти. И двете бяха фейслифт. Едната беше без хромирана лайсна отгоре, а другата точно като твоята. И двете обаче лягаха плътно и не е имало подобен луфт.

Пилнах и аз малко конзолата за да влязат, но това не би трябвало да има отношение към луфта.

Радиото дори без смяна на усилвателите поне в София се лови да не кажа перфектно то доста добре така, че на първо време спокойно можеш да минеш и без тях, а пък ако те устройва сигнала може и така да си останеш както направих аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, климатроникът е от 2005-6 г. и си е за двоен дин конзола. Аз просто "издълбах" малко конзолата при аварийните, за да влезе навътре самата лента с бутоните, а не съм я намествал нагоре/надолу, така че ме съмнява да е от това въпросният луфт при радиото.

 

Ето това пречеше и го изпилих (не съм добър художник! :D )

YRt5XrM.jpg

 

P.s  А извън София пробвал ли си го колега?

Редактирано от Ivan_Ch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конзолата е нормално да се пилне. Доста често се случва защото дори конзолите за двоен DIN не са едни и същи а са 2 вида, преди и след фейслифт-а и съответно на пре-фейс конзола с фейс лента с копчета трябва леко пилене.

Не ти е там проблема освен ако не си изпилил всичко до край и продължава да опира нещо.

Виж някоя от щипките на радиото да не го бута или да няма нещо изкривено там защото както казах не е нормално да го има този луфт.

 

Извън София нямам спомен да съм карал на радио честно казано, но е доста вероятно извън градовете да имаш проблем със сигнала. Тези антени не са сложени за украса там.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. Мисля, че открих защо има луфт. От двете страни на радиото (откъм задната му част) има по 1 фиксатор, който влиза в улея на конзолата. Фиксаторът (или не знам как да го наричам) е захванат с по 2 болтчета тип торкс и като гледам е предвидено да се регулира нагоре/надолу. В момента на моето радио е максимално надолу, което води до изправяне на предната му част. При повдигане би следвало предницата на радиото да слезе надолу :) Нямам толкова малък торкс в момента и няма как да пробвам, но мисля, че ще стане :zustimm: .

 

Ето за това иде реч:

YPwzafT.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Прехода който гледаш е за AMI (Audi Music Interface), докато ти имаш: iPod Adapter.

 

Screen_Shot312.png

 

Screen_Shot313.png

 

Screen_Shot314.png

 

=================================================================================

 

Screen_Shot315.png

 

Screen_Shot316.png

 

Screen_Shot317.png

 

Screen_Shot318.png

 

 

Този ipod  http://www.technomarket.bg/ipod/ipod-shuffle-2gb-space-gray-mkmj2hc-09148056ще стане ли за извода ми в жабката който е показан на схемата малко по-нагоре?Какъв преход е необходим за свързването му към колата и към компютъра за качване на музика?Също така имам и извод AUX под подлакътника,но предпочитам този в жабката за да не се вижда.Не съм ползвал до момента ipod, самото устройство,ползва ли зарядно.Днес и утре стоките в техномаркет са с -20%.

Благодаря!

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля и аз за една нова модификация . Днеска с bdsnikolov сложихме плафончета отвътре на дръжката .Целият масраф ми струваше 240 лв :) Както винаги bsdnikolov . Доволен съм и много ме кефи как червената светлина се отразява в дръжката :) Утре ще кача и снимков материал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментирано назад. Може разбира се. Веднага след като сложиш огледала с моторчета (ако нямаш такива) и допълниш липсващото окабеляване. 

Ако пък визираш автоматично прибиране на огледалата при заключване на колата - не, не може. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въпросната 4-та позиция е тази:

 

Screen_Shot573.png

 

да, тя е за "mirror folding". 

Сега остава да разбереш, защо не работи (тоест, къде е проблемът).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нищо не се случва?

Начините са няколко - почвайки от лепенката с екстри/конфигурация в багажника, VCDS (записани грешки?)...?

Индикацията на врътката за огледалата не е 100% гаранция за наличието или отсъствието на моторизирани огледала. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има VCDS, нека погледне и в measuring blocks живи данни:

 

Screen_Shot574.png

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...