Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Здравейте колеги някой да е правил ретрофит на парктроник и евентуално нужните чаркълъци.А по темата със блутута е най добре оригинален модул и микрофон които с малко търсене могат да се намерят за около 70-80лв по моргите,инсталирането не е сложно ако ви бива със поялника,ако ли не има преходни кабели и активация със ваг-ком.Евтините вариянти не си струват а и дори тези от 200лв нагоре също но може да се ползва само за разговори не става да слушаш музика през него!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Някой със Symphony II, преди 2006-та година, да е ретрофитвал оригиналната навигация на Ауди?

Окабеляването сменя ли се или се ползват преходи?

Разпределителната антена работи ли с навигацията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, manoleo написа:

Въпросът е че моят Concert II няма функция телефон, тоест трябва да сменя и него ако искам оригинален блутуут модул и микрофон.

Напротив. Не е до радиото. Има не една А3 8Р с Concert и телефон, излезли така фабрично от завода.

Преди 1 час, jon_jinas написа:

Колеги,

Някой със Symphony II, преди 2006-та година, да е ретрофитвал оригиналната навигация на Ауди?

Окабеляването сменя ли се или се ползват преходи?

Трябват ти преходниците: 
http://tpetrov.com/search.php?prod=Автомобилна+букса+преход+AUDI+06+RNS-E
http://tpetrov.com/search.php?prod=Автомобилна+антенна+букса+039+FAKRA-ISO

също така и GPS антена:

http://tpetrov.com/search.php?prod=Автомобилна+антена+за+GPS-05+FAKRA

 

 

Преди 1 час, jon_jinas написа:

Разпределителната антена работи ли с навигацията?

Да, ще работи коректно. Антенните усилватели са ти правилните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/11/2020 at 4:25 PM, bsdnikolov said:

Напротив. Не е до радиото. Има не една А3 8Р с Concert и телефон, излезли така фабрично от завода.

 

 

Със сигурност има, просто моята не е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми бе, че не е нужно да сменяш радиото, за да си сложиш оригинален блутуут.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправи ме ако греша, но мисля че трябва и мултиволан, за да се ретрофитне оригинален блутуут. Аз съм с трилъчев волан от първите, като на 8L-ките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги търся да закупя обурудвана предна S-line броня със отвори за пръскалки за модел година 2006.Ако някой има за продаване или може да намери да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В olx е пълно с такива обяви. Друг е въпроса дали са налични, но можеш да ги прозвъниш и ще се разбере. В румънския olx също има доста коли на части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, взех тези плафони с идеята да монтирам единия в багажника, но нещо не иска да свети. Пробвах го в един Пасат и свети, но в Аудито не иска.. Уж има вграден canbus модул. С подобни съм на регистрационния номер и работят 4-та година без ядове. Някакви идеи какъв може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, някой да е позлвал такова устройство за блутут? линк

С bns 5.0 съм и искам да си сложа такова нещо, че в момента карам с един смотан трансмитер (дисковете започнаха да накъсват). Но четох в нета, че на повечето такива устройства недостатъка им е, че продължават да излъчват сигнал и при загасена кола, та ме притеснява как ще се отрази на акумулатора? Ако някой има отзиви, ще съм благодарен. 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това те притеснява, закачаш плюса на терминал 15 и ще се захранва само когато колата е на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/7/2020 at 11:35 AM, bsdnikolov said:

Ето и от мен една модификация, за която съм забравил да напиша: Needle sweep (тест на стрелките при контакт) и Lap-Timer.

 

 

Възможно е да се активира само при 8Р от МоделГодина 2007 и по-нови (тоест, таблата които са с цифровия километраж на дисплея).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, bsdnikolov said:

Както написах, нищо друго освен километража.

има ли разлика във километражите и функцийте които предлагат,обучаването и километрите някакви особености?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обучаването, определено се спри на 931-ца, а не на 932-ка. При 932-ката нещата стават доста мъчно и като нищо ще те чарджнат с 150 лева за обучаването на имобилайзера. Докато, при 931-цата нещата са лесни и за обучаване на имобилайзера, стандартно се взима 100 лева.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за информацията а как стоят нещата със темпоманата гледам някои колега не им изписва скорота когато са на темпомат.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...