Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Аз сложих grom audio, но забравих да снимам, докато момчето го монтираше. Получи се обаче доста добре, тъй като самото устройство го сложи зад радиото, а в жабката изкара usb + aux. Аз сложих първия модел: http://bgcaraudio.com/, тъй като с този за 200 лв. нещо не се получиха нещата. В края на другия месец ще му докарат и bluethoot-ите и мисля да си сложа. Реално в момента няма никаква разлика от началното си състояние. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм вече без надписи отзад ;) Отне си време, особено ако човек го прави старателно. Благодаря на колегите тук, които дадоха някой друг съвет как да стане най-ефективно ;)

 

Следващо в програмата - активиране на синхро-огледала и може би полиране. А след това и на мен ми се ще поне частичен светлинен пакет... ще видим ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Digital-CD-Music-Changer-8-Pin-SD-MP3-for-Audi-A4-A6-A8-Skoda-VW-Polo-Passat-/271202483394?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item3f24ed7cc2

 

и аз си ъпгрейднах музиката малко и съм доста доволен за което. супер елементарно се свързва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде и ваксата за джанти :ja:  

При свободно време и подходящо климатично - уикенда ще има клечане  :lupe:

 

screenshot001ea.jpg

 

Джантите и блендата на ауспуха са полирани трикратно с горното и лъщят :) Колко ще е дълготраен ефекта тепърва ще се види, но се чувства, че образува нещо като покритие.

На по-късен етап лятото ще последва същото и на зимните джанти преди да са сложени на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НИе пък в петък се взехме от майсторите с почистени тръби и турбо, егр клапан и тн чудесии..

Много съм доволна, колата живна и наистина се усеща резултат. Върви някак си с повече лекота като я ръчкам.

Днес се вкарахме за боя- задна  и предна броня, единия калник заден, шофьорската врата + нова дръжка че нали разбиваха колата, спойлера и цялостно пастиране....

Нямам търпение да видя резултата в петък!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пастата е спрямо прочетеното в интернет една от най-добрите за целта - Poorboy's World Wheel Sealant.

Нямам лични впечатления до момента, ползвам я за първи път. Лесна е за употреба, мирише приятно  :blume:

От снимката едва ли могат да се направят изводи, по-важно е как ще изглеждат след Х седмици, но ето :) (това е след второто полиране, след това приложих още едно финално)

aezwax.jpg

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво сътворих през последните почивни дни,сложих и плафони в краката,и сега свети и там във "фабричен" топло жълт цвят :D

post-14699-0-59824700-1369768861_thumb.j

post-14699-0-84351200-1369768861_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре :)

 

При мен от както го направих още не съм имал шанса да видя на тъмно как изглежда... деня порасна а по нощите не скиторя :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След една година тунинг по моята кола за тази си поставям по-големи цели...Мисля да гоня вече визия на А3-8PA за тези който не се я виждали ще кача една снимчица и после ще се опитам да намеря от някъде в другия телефон да видите как изглеждаше миналата година на събора

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

И една снимка на навито с-ковия волан и с-ковия салон :) и държа да подчертая че мултито ми рабони че бяха тръгнали някакви грешни слухове ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, афтърмаркет ли са корите от снимката?  :gruebel: 

Добър фотолексикон Шуши! :)

 

Което ми напомни за още една изпълнена тази година модификация при мен - замяна на отворената (частична) кора под двигателя с цяла такава:

 

screenshot001su.jpg

 

Ако някой реши да го прави - изборът на новата кора (има няколко вида!) зависи от двигателя (бензинов/дизелов), взимайки предвид и отворите за охлаждане! (Ако някой има нужда от помощ за намиране на правилния номер конкретно при 8P - да свирне).

За моделите без водно охлаждане на турбината е желателно да се обмисли добре поставянето на цяла кора, предвид големите летни жеги...

 

Ефектът: Двигателят се праши по-малко и загрява по-бързо в студените дни, освен че е допълнително предпазен. Мъничък принос за аеродинамиката вероятно също е на лице. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления, темата е емблематична и определено ще е полезна на много хора! Харесва ми!

 

Днес стават 12 месеца от както имам моята А3 8П и въпреки, че пипнах по-важните за мен неща още първия месец все още има какво да се желае.

 

Бях принуден да сваля ОЕМ s line джантите 18" с борд на гумата 40 поради факта, че комбинацията със s line окачването беше просто непоносима за пътищата в милата ни родина. 

Сложих нови 17" джанти подобни по идея на тези на колегата Moonland (комбинация на черен гланц с полиран борд) който според мен седят отлично на Phantom black perl боята на колата ми.

В комбинация с пресни гуми Michelin PS3 225/45 направиха возията далеч по-приятна. 

Наложи се също пребоядисване на някои детаили по колата, на чело с преден капак и разни други дреболий който бяха занемарени.

За мой късмет s line пакета ми беше осигурил прословутата добавка (спойлер) на задната врата, иначе и аз щях да се наредя на опашката.

Затъмняване 90% на всички прозорци зад централната колонка на автомобила, направено от доказан професионалист в бранша, но нека не правя реклама.

Вътрешният светлининен пакет си беше пълен така че само замених всички (и имам предвид всички!) оригинални крушки с LED такива и така постигнах желания от мен ефект.

Задните светлини бяха заменени от ОЕМ фейслифтовите заедно с необходимите софтуерни промени за да светят както трябва.

Капаците на огледалата станаха хром в съответствие с лайсните на тавана и А-фейма. Мислех за Алуминиум Мат С3 тип капаци но не се връзваха с другите детайли така че се спрях на хром.

Внедрих любимата си Алпайн мултимедиа вместо оригиналния Концерт като извадих прядъчно юсб порта в жабката. Наложи се допълнително закупуване на някакъв си Алпайн модул за да ми работи и мултито от волана.

Така и така се бях хванал там, реших да добавя и bluetooth hands free на същата марка за да мога да ползвам набиране и прочие екстри през мултимедията. Стана твърде удобно!

Монтирах "нежни" вежди на фаровете, който изобщо не бият на очи, даже може да не ги видиш ако не си човек който обръща внимание на детайлите.

Обзаведох багажника с оригинална А3 кора тип лиген, взех и зимни гумени стелки пак оригинални от Ауди.

Смених маслото на Халдекса за да ми е мирна главата, че не видях да е отбелязана смяна в сервизната книжка.

Разбира се трябваше и малко кич, та сложих червени капаци Брембо на спирачните апарати...и горе долу тук разбрах че е време да се спра преди да свърша някоя още по-голяма глупост.  :balloon:

Не съм пипал нищо по окачването и мотора, като изключим сервизирането на консумативите разбира се. Повече коне не ми трябват, само тези да са здрави!

 

Тази седмица колата влиза за паста и може да се наложи и нова боя на задна броня ако само пастата не помогне.

 

До края на годината планувам:

- смяна на скоростен лост с такъв от С3 (комплект с маншон)

- ретрофит на РС3 дифузор (все още проучвам там схемата, че не са много хората които са го правили)

- вероятна смяна на туин тип блендата на ауспуха ако опитите за пастиране са несполучливи

- на есен нов комплект джанти за зимните гуми

- и Бог знае още какво ще ми хрумне...

 

Както казах, темата е хубава и благодаря на колегата Moonland за повдигането й! Ще се постарая да Ви досаждам разумно.

 

п.с. Завиждам благородно на колегата Злати за волана, чакам моя да се поизхаби за да имам извинение и аз да си взема такъв!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря ти колега Tsvetkov83 за отделеното време да напишеш горното!!!

Много точно си уловил замисъла, а той е да си бъдем полезни с идеи, съвети и информация относно неща, които можем да персонализираме или променим по колите си! Ти даде един чудесен пример, нещо, което дори и аз още не съм седнал да направя - именно описание на всичко сторено по колата до момента! 

Интересното за мен в твоя пост е, че почти всичко ми прозвуча "до болка познато" - неща, през които или и аз съм минал вече, или най-малкото са ми минавали през главата, но съм отхвърлил, или пък са в to-do списъка ;) И също като теб - изключително внимавам вървейки по ръба да не залитна към банални и кичозни неща, които биха попреляли чашата... разбира се според моя вкус (това важи най-вече за неоригинални неща по колата, от каквито за момента успявам добре да се опазя ;) )

 

Относно RS дифузера - такъв не може да се сложи или поне не без сериозни преработки, просто не си заслужава.

Ако ми напишеш каква точно е колата ти (3- или 5-вратка, S-line?, преди или след големия FaceLift) мога да ти кажа кой дифузер (говориш за под задната броня нали?) става, става с преправяне или въобще не става на твоята броня.

 

Относно светлинния пакет един въпрос - има ли при теб включено към него осветление на дъното на централната конзола (рафта най-отдолу или ако си с пакет за пушачи - над капака на пепелника)?

 

Поздрави и ще се радвам да чета от теб често тук!! :)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз ще съм скромен - за кошничката съм планирал:
- Пастиране и лакиране на боята
- Смяна на скоростен лост
- Нови фарове и стопове (Ксенон и кристални)
- Освежаване на салона (реставрация, за да звучи по-антично :D )
- Аудио пакет - за момента има работещи само предни колони (пищялките са нови, басовите ще бъдат заменени с нови трилентови този месец), така че остават задни колони без на кората да не ги "ареса" някой

Бавно и славно се движим към победата :bandit:
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Moonland: Не бях се замислял, но май съм с осветителен пакет за пушачи. На прикачената по-долу снимка ще видиш как точно е осветена конзолата, а мисля че като се отвори пепелника също има тънка лайсничка светлина която грее вътре. Не съм пушач и ми е простено да не обръщам много внимание на пепелника в колата.

 

Относно дифузера, да, става дума точно за този под задната броня. Аудито е Октомври 2006 8P Sportback 2.0 tdi 140hp Quattro със S line пакет. И задната броня в момента изглежда така:

ag_07a3_rear.jpg

Идеята е, след ретрофита да се превърне визуално в това:

audi-rs3-hatchback-2-5t-fsi-rs3-quattro-

И ако не се лъжа, това е правилният дифусер: http://www.ebay.com/itm/Original-Audi-OEM-RS3-Spoiler-Rear-Bumper-Diffuser-Audi-A3-S3-8P-Sportback-/200806747459?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec103cd43&vxp=mtr

Но, не съм сигурен дали няма да се наложи смяна и на добаката на бронята която го придържа. Мисля, че разбираш какво имам в предвид.

 

@ Янков: Колега, до няколко дни ще прикача снимки на колата, просто в момента имам стари от 2012 който не са съвсем актуални и чакам да мине пастиране за да я снимам на свежо.

 

@ Sonny: Успех с планираните промени и ти препоръчвам за фарове и стопове да заложиш на оринални от Ауди, особено ако става дума за 8L, големи ядове съм брал с разни тайвански ментаци, не повтаряй моята грешка.

post-71078-0-74172600-1370203983_thumb.j

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за съвета - реално се чудя между това дали да запазя самите фарове  и да ги оборудваме с лупи и лампи или да ги сменя с фейслифтови, което също ще си е занимавка понеже ако не се лъжа фара си е цял комплект със мигача, а не като старите където са 2 части. Ще се мисли като се стигне до там :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За осветлението - няма светлинен пакет за пушачи и за непушачи :) Има пакет пушачи и пакет непушачи - щом имаш пепелник и запалка - значи е за пушачи. При мен вместо пепелник има удобен рафт/ложа за вещи и вместо запалка - просто букса са зареждане с капаче отгоре. Но въпросът ми за осветлението в твоя случай над капака на пепелника (не става дума за вътре в пепелника!) или още по-тчоно казано под климатроника. От снимката не се вижда добре дали червения отблясък идва от амби-осветлението горе или от отделна LED лента под климатроника. Ако можеш просто от любопитство хвърли едно око дали под климатроника свети нещо .

 

За дифузера - на Sportback S-line преди FaceLift-а стават без преправяне:

 

1. Стандартен дифузер от преди фейслифта:

screenshot004jc.jpg

 

2. S-line дифузер от преди фейслифта (с което си ти така или иначе):

screenshot005oz.jpg

 

3. S3 дифузер от след фейслифта:

screenshot006vd.jpg

 

;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Moonland: Ще хвърля един поглед утре, но съм убеден че под климатроника си има отделна лед лента специално да огрява върху пепелника. От горе осветяват само двете точки предвидени за скоростния лост.

Снимката е правена на дневна светлина и малко или много това също пречи ясно да се разграничи кое кое е.

Благодаря за инфото относно дифузера, явно по-лесно ще е да се мине към S3 вариянт от колкото към RS-овия. Ще си дам време да премисля нещата така или иначе.

 

@Sonny: Аз направо бях сменил фара и мигача с цял фар, но само няколко месеца след това вече съжалявах по ред причини и няма да ти казвам колко пъти ги свалях тия фарове да оправям, преправям и дооправям.

Вероятно ако намериш оригинален фейсливтов фар, ще си спестиш хамалогията,при положение че веднъж се монтира и напасне както трябва. Колкото до визията, определено с целия фар колата ти ще изглежда по-добре.

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...