Jump to content

Адаптация и ъпдейт софутер скоростна кутия


Sag

Recommended Posts

  • Отговори 376
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Същото е и в Порше Запад - вчета питах. А случайно някой да знае каква е цената при Мишо ?

* независимо от оплакванията, първото нещо, което правили в Ауди е ъпдейт до последна версия...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl

Part No SW: 4F1 910 156 B HW: 09L 927 156 A

Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0030

Revision: --H01--- Serial number: 4017248

Coding: 0000001

Shop #: WSC 02327 785 00200

VCID: 2341EBBF9BBD

Напоследък ми се струва че кикдауна нищо не прави, просто само си цъка под педала и не мога да установя кога точно се загуби това му действие, защото рядко го ползвам. Искам да питам дали не е свързано с кодирането. Не открих тема за този въпрос. Моята версия е 030, маслото ми би трябвало да е жълто нали. В рос-тех има някакво описание за адаптация на кикдауна, някой дали го е правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незная какво имаш предвид под славяне, ако е за предавката, кикдауна не се състои само в сваляне на предавките...повишава броя на впръскванията за такт, това са пиезо дюзи, изменението на геометрията на разпределителите и свиване перките на камерата на турбината. Между другото , сега погледнах колега САГ че и ти имаш като моя кодинг , а виж на баба , че не е такъв.

Редактирано от Stoqan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е на студена кола и студено масло в скоростите да не ти върви колата ... когато маслото е студено няма нужния вискозитет и за да не стане беля е ограничен въртящия момент, който може да предаде. Ефекта е много осезаем зимата, ако си в някоя хижа и е било -25 градуса .. първите километър-два все едно караш на ръчна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално проблем с клапаните за управление (6 на брой) в клапанното тяло... но това си е чиста проба гадаене :)

Трябва диагностика ... или поне един лог в реално време на кутията да качиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се отърва от усещането, че като сипа V-Power Racing 100 и е по мудна отколкото с обикновен 95.

mad.max ти какво сипваш?

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се отърва от усещането, че като сипа V-Power Racing 100 и е по мудна отколкото с обикновен 95.

mad.max ти какво сипваш?

Сега ще ви кажа една малка тайна, а който не вярва да посети лаборатория.

По бензиностанцийте има 2 вида горово Дизел и Бензин, има 2 казана един за бензин и един за дизел. Всички пистолети смучат от един и същи казан, респективно за дизел и за бензин. Дори ако се загледате от там от където ги зареждат ще видите 2 щранга. Всичко което е бензин е 95 и всичкия дизел е еднакъв. Нищо не добавят, нищо не разреждат на бензиностанцията, горивата се продават разредени достатъчно много. За дизела не мога да кажа колко е гаден, но бензин сме взимали пробли от 3-4 вериги бензиностании от всички видиве и в лабораторията не видяхме на тестовете повече от 94 октана. като най-гадния беше от лукойл и беше 92.4. Много от вас с по-капризни коли сигурно са забелязали понякога като я запалиш студена как оборотите играят и гасне или светват лампи за гадно гориво. На мен 2-3 пъти ми се е случвало на мойта, а преди с Импрезата имах зверски проблеми понеже тя беше с друга електроника всеки път си базиках настройките по 20 минути преди да тръгна да раздавам газ, за да не е като някоя ладиуха. В момента карам с А95 от Шел и зареждам само в шела на България понеже там според мен е най-добро горивото. Като излизам от София сипвам така, че като се прибера в София да свети лампата. Като ида в Сърбия и сипя където и да било... веднага виждам разлика, в работа на мотора, във вървене, в разход. Просто нищо общо с тая гадост дето тука ни я пробутват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sag, зависи къде сипваш в Словения.

ОМВ-тата по мои впечатления са доста прилични.

EDIT: това за Бг. бензиностанциите е вярно!

Мой познат прави ежемесечни тестове на бензиностанции, касащи предимно дизелово гориво.

Най - зле се представят Петрол, по средата са Лукойл, най - добре Ромпетрол и Шел ви повер :)

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A OMV? Аз съм на периоди - Еко и OMV, като че ли OMV сега преди празниците ме праснаха яко (никога не съм събирал 75 литра) и после даде висок разход.

Основно зареждам на OMV и по принцип нямам оплаквания. От Еко върви по-слабо колата... осезаемо по-слабо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен най-добрият дизел е Ромпетрол, понеже не е български, и най-добрият бензин е А95 е ШЕЛ. Преди 2 седмици сипахме на един джет ОМВ Супер100 или там както се казваше и се прееба, ходихме при един майстор източи малко, лисна го на плочките и го запали, не искам да ви казвам какво черно и мазно петно остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се отърва от усещането, че като сипа V-Power Racing 100 и е по мудна отколкото с обикновен 95.

mad.max ти какво сипваш?

Само  ЕКО 95. Избягвам бензин с каквито е да било добавки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Маслото е ZF LifeGuard 6 или 8. Ако не се лъжа 6 е за по-старите (6 HP19) и е жълто, a 8 е зелено и е за по-новите ( 6 HP19A,ZF 6HP19X за AUDI Q7, ZF 6HP28 AF )   

Вижте тук : http://www.zf.com/media/media/document/brands_3/service_information/sitematrix~1/transmission/cars_4/bulgarisch/modelluebergreifend_16/ZP_SI_Oelwechselkit_BG.pdf

 

Ето как се сменя маслото според ZF : 

 

Есента, на пловдивският панаир видях това, даже и визитка имам, но мисля, че все още не са отворили оторизиран ZF Service Center : http://www.kamioni.bg/bg/menu//post/10049/V-hod-%D0%B5-izgrazhdan%D0%B5to-na-ZF-Service-Center

 

По отношение на маслото в Gemini 4 имат оферта от 58.00 лева за ZF LifeGuard 8 и от 38.00 лв с ДДС. ZF LifeGuard 6 за литър : http://www.gemini4.com/promotions2.php

 

bparts предлагат ZF Lifeguard 6 за 36.75 лв. : http://bparts-bg.com/product/205/zf-lifeguard-6-maslo-sk-kutia-bmw-porsche-vag.html

 

Горните имат и кит за смяна, обаче е за BMW ( кутиите са много индентични, но не знам дали напълно ) : http://bparts-bg.com/product/211/komplekt-7l-maslo-zf-lifeguard6-zf-filtar-za-bmw.html

 

ebay и amazon също са вариант, макар че от там идва по-скъпо.

 

Ъпдейта в Порше струва около 80 лв., маслото е много по-скъпо от цените по-горе, а цялата манипулация е в пъти... Има един Стефчо дето прави ъпдейти и няколко колеги вече са много доволни ;)

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...