ivanS8 Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Някой да има конкретни впечатления от S8 5.2 V10 мотор-а 2006 -2008 г. Мисля да махам моята талига и да взимам такова чудивище и искам да събера малко мения. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 (edited) 2008г. мой познат си купи такова ново от Германия.Возил съм се и съм карал доста коли, някои от тях доста сериозни като показатели, но тази S8ца ми води всички класации.Ускорява много плътно, в целия диапазон на оборотомера, просто те залепя за седалката и това е.Звука е невероятен и готиното е, че се чува след определени обороти, ако си я караш лекичко въобще не чуваш мотора.Иначе тази S8ца е първото Ауди със система тонколонки в генерация, които подсилват ефекта.Цялостния ефект според мен идва от това, че е голяма, тежка и луксозна кола и в един момент целия този кораб буквално се изстрелва.Разхода е между 20 и 40л./100км.Имаше един период, в който много често в Порше Запад и Сакар Ауто имаше такива S8ци със свалени мотори за ремонт.Доколкото съм запознат се откъсва клапа от колектора и от там се сещай.Разходите по тази кола са сериозни, добре помисли, 1-2 000лв. за нещо не кой знае какво е чест разход.Гуми 20ки, въздушно окачване,.....Категорично избягвай екземпляри с керамични дискове, смяната на дискове и накладки излиза около 25 000лв. Edited May 15, 2013 by Raino Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizi Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Знаеш ли на какъв период се сменят керамичните дискове? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Ако съдя по мнение в чужди форуми между 90-140 000км.Според този официален сайт на Ауди около 190 000км. - http://www.audi.co.uk/new-cars/a8/s8/handling-and-control/ceramic-brakes.html, но това е и новата S8ца.Често причината за смяната не е износване, а напукване на дисковете, особено ако колата по някаква причина не е държана в гараж. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yavor20v Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 за това,А8 4.2 с оптика S8 и модерни гърнета ,и всички мислят че си тешкар,дори понякога и ти Link to comment Share on other sites More sharing options...
seriozen Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 (edited) Имайки впредвид скъпата поддръжка, аз бих ти препоръчал Ауди А8 W12 6.0i 450 коня - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11351071902941964&f1=details&slink=2yr1jl Edited May 16, 2013 by seriozen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Милослав Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 за това,А8 4.2 с оптика S8 и модерни гърнета ,и всички мислят че си тешкар,дори понякога и ти Ем че неговото е некво такова.И аз се чудя за кво я сменя, щот изглежда бая изпъната и лаченка, ама играчките омръзват май май Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 6.0 W12 не е по-евтина за поддръжка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizi Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Ако съдя по мнение в чужди форуми между 90-140 000км. Според този официален сайт на Ауди около 190 000км. - http://www.audi.co.uk/new-cars/a8/s8/handling-and-control/ceramic-brakes.html , но това е и новата S8ца. 190 хиляди мили стъпват малко повече километри Точно защото и аз знам, че едни дискове изкарват поне 250'000 километра ми се струва напълно безсмислено да коментираме смяната им. Накладките са друга бира и там действително майка плаче, но колко си има гребенче...... нали знаеш Често причината за смяната не е износване, а напукване на дисковете, особено ако колата по някаква причина не е държана в гараж. Това ми е малко трудно да си го представя предвид вида на материала от който са направени и физичките сили, които ги тормозят. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivanS8 Posted May 20, 2013 Author Report Share Posted May 20, 2013 Лошото е че в момента няма избор много на такива 8 ци и общо взето избора е между 3-4 коли коя с керамика коя без. В Порше виси един осмак от 1 година (тук) на 98 000 км, поне така са писали но цената му е надута нещо с 6000-7000 лв и цвета му е странен. Иначе всичко друго тези години е над 180 000 км. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy Posted May 21, 2013 Report Share Posted May 21, 2013 Като изключим цената всичко изглежда супер. Включително цвета. За мен лично това е много готин цвят! Пише сив, ама е минал покрай сивото доколкото мога да разчитам на монитора и зрението си. По-скоро е някакъв нюанс на виолетово-патладжанено. Супер си е Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted May 21, 2013 Report Share Posted May 21, 2013 Това според мен е най-готиния цвят за тази S8ца. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DLS Posted May 21, 2013 Report Share Posted May 21, 2013 Това май си е графит, готин цвят за това купе. Колата е супер само цената не е много супер. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivanS8 Posted June 25, 2013 Author Report Share Posted June 25, 2013 Райно е прав. Тези коли имат проблеми с двигателя. Явно 5.2 не е успешен мотор Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpeksi Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Откъде почерпи инфо ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
galeksiev Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Ах тея от Lambo пак се излагат Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivanS8 Posted June 26, 2013 Author Report Share Posted June 26, 2013 @shpeksi, oт Жоро Аудито. Лично преди месец имаше 3 С8 при него и го питах. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yavor20v Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Кой е тоя корифей? Само прякора му би ме отказал да одя там... Нещо като Боби инжекцьОна! Всички двигатели имат проблеми! Естествено без легендите и душегуба,но там отиваме в друга тема неизчерпаема и ше стане страшно! Та,едва ли 5.2 е проблемен мотор,просто ние сме шушляци дето не сме за такива коли.Те са направени за хора,които не си задават въпроси за разход или поддръжка,колкото и да е тъжно за нас,това е истината.... А ние просто понякога се изФърляме и закупуваме такъв кораб ,а после олеле мамо! Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpeksi Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 @shpeksi, oт Жоро Аудито. Лично преди месец имаше 3 С8 при него и го питах.Е добре кво ти каза, при мене има ес8-ци и трите хвърлиха мотор ли ? За кви проблеми са минали. Мен ми се струват поредните глупости, като за 3.2 как имаше легенди, от скай. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaharieff Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Кой е тоя корифей?...Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 3Жоро от суходол ве. Сега ти е близо до кабинета. Можеш да го пробваш.П.п.: носи си брадвичка Sent from my iPhone using Tapatalk 3.2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Е добре кво ти каза, при мене има ес8-ци и трите хвърлиха мотор ли ? За кви проблеми са минали. Мен ми се струват поредните глупости, като за 3.2 как имаше легенди, от скай.И на мен са ми казвали различни майстори, че тези S8 5,2FSI имат често разнообразни проблеми по мотора... От висок разход на масло и течове (примерно от София до Варна и светва лампата на маслото....), до тотални щети на мотора ....и то не е единичен случай!Друг е въпроса, че повечето шофери на S8 са си мутрафони и си карат без много да им дреме т.е. пълната газ на студен мотор и нередовно обслужване може да са причините за тоталките.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpeksi Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Може и така да е. Трябва някакво инфо какво точно се чупи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baba Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Задират буталата.Блока се подменя! Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpeksi Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Фабричен дефект или има някаква причина ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baba Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Също тъка знам за един колега, който си поддържа ес-ката там където аз правя моята, че два пъти е сменял блок на 90К и после гаранционно на 110к.Ако искате конкретни подробности мога да ви ги дам в понеделник, просто сега не се сещам за детайли. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now