Jump to content

Впечатления от S8 5.2 V10


Recommended Posts

Някой да има конкретни впечатления от S8 5.2 V10 мотор-а 2006 -2008 г.  Мисля да махам моята талига и да взимам такова чудивище и искам да събера малко мения.

 

Link to comment
Share on other sites

2008г. мой познат си купи такова ново от Германия.Возил съм се и съм карал доста коли, някои от тях доста сериозни като показатели, но тази S8ца ми води всички класации.Ускорява много плътно, в целия диапазон на оборотомера, просто те залепя за седалката и това е.

Звука е невероятен и готиното е, че се чува след определени обороти, ако си я караш лекичко въобще не чуваш мотора.Иначе тази S8ца е първото Ауди със система тонколонки в генерация, които подсилват ефекта.

Цялостния ефект според мен идва от това, че е голяма, тежка и луксозна кола и в един момент целия този кораб буквално се изстрелва.

Разхода е между 20 и 40л./100км.

Имаше един период, в който много често в Порше Запад и Сакар Ауто имаше такива S8ци със свалени мотори за ремонт.Доколкото съм запознат се откъсва клапа от колектора и от там се сещай.

Разходите по тази кола са сериозни, добре помисли, 1-2 000лв. за нещо не кой знае какво е чест разход.Гуми 20ки, въздушно окачване,.....

Категорично избягвай екземпляри с керамични дискове, смяната на дискове и накладки излиза около 25 000лв.

Edited by Raino
Link to comment
Share on other sites

Ако съдя по мнение в чужди форуми между 90-140 000км.

Според този официален сайт на Ауди около 190 000км. - http://www.audi.co.uk/new-cars/a8/s8/handling-and-control/ceramic-brakes.html

, но това е и новата S8ца.

Често причината за смяната не е износване, а напукване на дисковете, особено ако колата по някаква причина не е държана в гараж.

Link to comment
Share on other sites

за това,А8 4.2 с оптика S8 и модерни гърнета ,и всички мислят че си тешкар,дори понякога и ти

:bgdev:

Ем че неговото е некво такова.

И аз се чудя за кво я сменя, щот изглежда бая изпъната и лаченка, ама играчките омръзват май май ;)

Link to comment
Share on other sites

Ако съдя по мнение в чужди форуми между 90-140 000км.

Според този официален сайт на Ауди около 190 000км. - http://www.audi.co.uk/new-cars/a8/s8/handling-and-control/ceramic-brakes.html

, но това е и новата S8ца.

190 хиляди мили стъпват малко повече километри B)

Точно защото и аз знам, че едни дискове изкарват поне 250'000 километра ми се струва напълно безсмислено да коментираме смяната им. Накладките са друга бира и там действително майка плаче, но колко си има гребенче...... нали знаеш :)

Често причината за смяната не е износване, а напукване на дисковете, особено ако колата по някаква причина не е държана в гараж.

Това ми е малко трудно да си го представя предвид вида на материала от който са направени и физичките сили, които ги тормозят. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Лошото е че в момента няма избор много на такива 8 ци и общо взето избора е между 3-4 коли коя с керамика коя без. В Порше виси един осмак от 1 година (тук) на 98 000 км, поне така са писали но цената му е надута нещо с 6000-7000 лв и цвета му е странен. Иначе всичко друго тези години е над 180 000 км.

Link to comment
Share on other sites

Като изключим цената всичко изглежда супер. Включително цвета. За мен лично това е много готин цвят! Пише сив, ама е минал покрай сивото доколкото мога да разчитам на монитора и зрението си. По-скоро е някакъв нюанс на виолетово-патладжанено. Супер си е :)

Link to comment
Share on other sites

Това май си е графит, готин цвят за това купе. Колата е супер само цената не е много супер.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Кой е тоя корифей?

Само прякора му би ме отказал да одя там... Нещо като Боби инжекцьОна!

Всички двигатели имат проблеми! Естествено без легендите и душегуба,но там отиваме в друга тема неизчерпаема и ше стане страшно!

Та,едва ли 5.2 е проблемен мотор,просто ние сме шушляци дето не сме за такива коли.Те са направени за хора,които не си задават въпроси за разход или поддръжка,колкото и да е тъжно за нас,това е истината.... А ние просто понякога се изФърляме и закупуваме такъв кораб ,а после олеле мамо!:)

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 3

Link to comment
Share on other sites

@shpeksi, oт Жоро Аудито. Лично преди месец имаше 3 С8 при него и го питах.

Е добре кво ти каза, при мене има ес8-ци и трите хвърлиха мотор ли  ? За кви проблеми са минали. Мен ми се струват поредните глупости, като за 3.2 как имаше легенди, от скай.

Link to comment
Share on other sites

Кой е тоя корифей?

...

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 3

Жоро от суходол ве. Сега ти е близо до кабинета. Можеш да го пробваш.

П.п.: носи си брадвичка :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk 3.2.

Link to comment
Share on other sites

Е добре кво ти каза, при мене има ес8-ци и трите хвърлиха мотор ли  ? За кви проблеми са минали. Мен ми се струват поредните глупости, като за 3.2 как имаше легенди, от скай.

И на мен са ми казвали различни майстори, че тези S8 5,2FSI имат често разнообразни проблеми по мотора...  

От висок разход на масло и течове (примерно от София до Варна и светва лампата на маслото....), до тотални щети на мотора ....и то не е единичен случай!

Друг е въпроса, че повечето шофери на S8 са си мутрафони и си карат без много да им дреме т.е. пълната газ на студен мотор и нередовно обслужване може да са причините за тоталките.... :)

Link to comment
Share on other sites

Също тъка знам за един колега, който си поддържа ес-ката там където аз правя моята, че два пъти е сменял блок на 90К и после гаранционно на 110к.

Ако искате конкретни подробности мога да ви ги дам в понеделник, просто сега не се сещам за детайли.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...