Jump to content

Изпускателна система... (размисли и .т.н)


itolev

Recommended Posts

Колега при турбомотори няма разлика в шума със или без катализатор, така че не му се притеснявай толкова.

Това кой ти каза ?

А какво се прави с ламбдата преди катализатора?

Правят ти втулка за ламбдата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Махнал съм катализаторите на две тди-та и разлика в шума няма, това от личен опит мога да кажа, за бензин нямам наблюдения на турбо мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

baba: никаква втулка не правиш, ламбдата седи по-нагоре закачена и нея не я закачаш по никакъв начин.

shpeksi: престани да подвеждаш човека, ламбдата не е в гърнето, а на самата тръба завита по-нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

baba: никаква втулка не правиш, ламбдата седи по-нагоре закачена и нея не я закачаш по никакъв начин.

shpeksi: престани да подвеждаш човека, ламбдата не е в гърнето, а на самата тръба завита по-нагоре.

 

Да, Стефчо на всички коли е така. Но нали се говори за резонатор/даунпайп или бъркам нещо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тръба е адски дебела, външно е към 61мм, но вътре е не повече от 50мм.

Даже самият изход от ККК е 45 доколкото си спомням.

Вие като ги правите тези даунпаип не се ли замисляте, че заменяйки тази тръбя с такава с по-тънки стени има опасност тя един ден да се напука?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замисляме се и затова ги правиме от по качествен материал в сравнение това което оригинално слагат.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф да не кви глупости .. днес ме удари яко слънцето на плажа :)

Това имам в предвид неръждавейка.

Каква дебелина на стената е достатъчна за да не се чува много и да е здрава и не се напуква?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неръждавейките са 1.5 и 3.0мм дебелина, това са тръби за хранително вкусовата промишленост, които продават в крис метал и интерметал.

баба на тебе ти трябва права тръба на мястото  или да оставиш кухо гърнето на горния катализатор.

Другите тръби не ги пипай, защото са двойни и изолират от шум. От много мнения, накрая ще си само заблуден и в дълбоки размисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

full supersprint exhaust system - Това според теб само крайни гърнета ли са ? Даже виж картинката от долу... Шумна, шумна колко да е шумна :) Някой ако има и му шуми ги бартеросваме веднагически..., същото важи и за черният таван с дупка, някой ако му е тъмно и го дразни да казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На магнафлоу комплекта за мен е 600-700 лева по евтин отколкото на суперспринт. Ще отида другата седмица да ми сложат последните гърнета на магнафлоу да видим как ще е. Слушах там един лексус със сменени само последни гърнета и е точно това което искам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.magnaflow.com/02product/shopexd.asp?zone=all&id=10451

 

 

Я ми кажи като идеш това с каква цена е ? Защото на нас тръбите са ни еднакви, като сложиш гърнета искам да ги чуя.. и да преценя какво да правя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...