VASKONAY Публикувано 26 Май 2013 Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 Има ли някакви тънкости или се вади стария и се слага новия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 27 Май 2013 Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 Вадиш стария малко със зор щото се е запекъл от гняс и слагаш новия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 27 Май 2013 Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 Ако излезе е лесно,ако не става интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 27 Май 2013 Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 Моя не излезна - ама си беше за хвърляне - с чук и длето изчезна за бързо. Важно е единствено буксата на кабела да слезне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VASKONAY Публикувано 27 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 Благодаря! Излезе лесно с дърпане, поклащане и некоя друга псувня! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VASKONAY Публикувано 28 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Повдигам темата, защото смених датчика с нов и пак свети ABS-а! Дали не е от блока, а!?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 28 Май 2013 Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 А дали е проблемния датчик?Какво казва компа?Кога и как ти светва ABS? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VASKONAY Публикувано 28 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 (Редактирано) Като го включихме на компа и излезе като грешка! Иначе сутрин като запаля не свети, а след 4-5 светофара светва! Няма и звуков сигнал!Цитиране на предходен пост! Редактирано 29 Май 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 28 Май 2013 Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Да не е зацапан/разместен гребена.Това на предно или задно колело е? Вкара ли го докрай новия?Прилича ми на нещо мръсно,ненаместено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Каква грешка дава с новия датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VASKONAY Публикувано 29 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Задна лява! Почистих гривната! преди време отремонтирвах блока и ако се е разпоила жичка!?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 едва ли е блока,гледа се в движение модула до 20 км в час ,и се вижда сензора който прави магариите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VASKONAY Публикувано 29 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 едва ли е блока,гледа се в движение модула до 20 км в час ,и се вижда сензора който прави магариитеДа разбирам ли че когато е включен VAG- а колата трябва да е в движение, за да отчете магарията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 точно така,пусни си ваг скоп и ще видиш графики на 4 те колела,съответно веднага ще разбереш проблемния сензор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VASKONAY Публикувано 30 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 (Редактирано) Направо отворих модула, видя се коя жичка е разпоена, запоихме я и всичко си е ОК вече! Грешни пари за нов датчик дадох, но вече всичко е на ред! Благодаря за съветите! Редактирано 30 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 Ти не му ли мерна съпротивлението преди това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VASKONAY Публикувано 3 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 (Редактирано) На кабелите на датчика ли?Цитиране на предходен пост! Редактирано 3 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 3 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 То кабелите ходят към модула - на тях им се мери дали има съпротивление. Самия датчик се проверява като замериш съпротивлението на краченцата на буксата му - в Аутодата си пише за всеки модел колко ома трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VASKONAY Публикувано 4 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 (Редактирано) Сигурно е така, но все пак намерих и отстраних повредата!Цитиране на предходен пост! Редактирано 4 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване