prokopoff Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Съединителя го има написан в началото, а именно 240мм диск с притискател от 2.2т монтирани на твърд маховик. Скоростната кутия е оригиналната на 3А с какъвто мотор е произведена колата, към момента има една чакаща ALR с малко по дълъг диф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 6 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Китайчето не се държи вече. След ~5000км доста грубо каране на 1.2, почна да подпушва леко на празен ход. Ще пробвам с комплект 360 градусов лагер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Колега, браво за ентусиазма! Имам само една забележка - 2-3 китайчета не са ли равни на една сносна турбинка? Много трудно би могъл да нацелиш читаво китайче според мен, което да държи на тормоз. Не че няма, но ако трябва да минеш през 3 кофти, за да извадиш една хубава... шит работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Точномтова китайче би трябвало да е около 400долара... Аз също не бих рискувал с китайче. Успех, както и да го измислиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 6 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Да, последно ще пробвам с лагера около 30 паунда е. Следващата ще е истинска.Иначе тази ми е първото китайче и с всичко дойде на 280 долара. Ако не стане нищо и с лагера, троша касичката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 Колега, браво за ентусиазма! Имам само една забележка - 2-3 китайчета не са ли равни на една сносна турбинка? Много трудно би могъл да нацелиш читаво китайче според мен, което да държи на тормоз. Не че няма, но ако трябва да минеш през 3 кофти, за да извадиш една хубава... шит работа... За жалост огромна част от тунинг обществото не могат да го проумеят това, и продължават да набиват пари в китайски боклуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 7 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 Това че китайчетата са мега боклуци е така, но не всеки от българското тунинг общество може да даде 4 цифрена сума за турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 Като нямаш пари за тунинг си носиш последствията, нещата са ясни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 7 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 Като нямаш пари за тунинг си носиш последствията, нещата са ясни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 Като нямаш пари за тунинг си носиш последствията, нещата са ясни...то като имаш все едно не ги носиш ........ само че са по-солени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 Ако не стане с лагера, каква турбина замисляш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 то като имаш все едно не ги носиш ........ само че са по-солени true, true.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 7 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 (Редактирано) Ако не стане с лагера, каква турбина замисляш? Давайте предложения. Garrett GT28**? Редактирано 7 Август 2014 от Ерик Миновски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 28RS май е най-оптималния вариант за автомобил до 350кс. 2871 също има два сериозни автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 Зависи и какво ще гониш като резултат, защото 300+ к.с. предполага и подковаване... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 (Редактирано) Доколкото знам Ерик вече има Н биели които чакат да влезат в колата ;-) Редактирано 7 Август 2014 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 8 Август 2014 Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 Китайчето се оказа в прилично здраве, има един дребен проблем не свързан с турбото който скоро ще бъде отстранен и се продължава с раздаването на гасссс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silas1 Публикувано 26 Август 2014 Доклад Share Публикувано 26 Август 2014 (Редактирано) Количката е много хубава имах възможноста да се пусна с нея на тазгодишния Кондофрей.Много ми хареса на външен вид обикновенна, а върви прилично. Аз за жалост имах проблеми със съединителя и центровката на нафтовата помпат, във високите нямаше гориво. Редактирано 26 Август 2014 от silas1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 10 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2014 Китайчето устиска 1.5 бара без да се разлети, само дето изтаванихме бензиновата помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 10 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2014 Теост, ако сте с помпа от 1.8Т имате около 330-350кс ? Или поне пускате бензин като за толкова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 11 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 (Редактирано) Помпата си е от механичната инжекция, днес ще има близначе до нея Редактирано 11 Септември 2014 от Ерик Миновски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Струва ми се, че сте създали един доста неикономичен автомобил, щом с този сетъп ви трябва ВТОРА помпа...Но...Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 11 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Колата от самото начало е на газ и вече e 35 000+. Извънградско 8/100, градско 11-13/100 което напълно ни устройва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Колата от самото начало е на газ и вече e 35 000+. Извънградско 8/100, градско 11-13/100 което напълно ни устройва. А какво ти е най-доброто време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 11 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Ако е за 400 метра, 14.9 с T25-цата на 0.6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване