Jump to content

Recommended Posts

Съединителя го има написан в началото, а именно 240мм диск с притискател от 2.2т монтирани на твърд маховик. Скоростната кутия е оригиналната на 3А с какъвто мотор е произведена колата, към момента има една чакаща ALR с малко по дълъг диф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Китайчето не се държи вече. След ~5000км доста грубо каране на 1.2, почна да подпушва леко на празен ход.

 

Ще пробвам с комплект 360 градусов лагер. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, браво за ентусиазма! 

Имам само една забележка - 2-3 китайчета не са ли равни на една сносна турбинка? Много трудно би могъл да нацелиш читаво китайче според мен, което да държи на тормоз. Не че няма, но ако трябва да минеш през 3 кофти, за да извадиш една хубава... шит работа... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, последно ще пробвам с лагера около 30 паунда е. Следващата ще е истинска.

Иначе тази ми е първото китайче и с всичко дойде на 280 долара.

Ако не стане нищо и с лагера, троша касичката :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, браво за ентусиазма! 

Имам само една забележка - 2-3 китайчета не са ли равни на една сносна турбинка? Много трудно би могъл да нацелиш читаво китайче според мен, което да държи на тормоз. Не че няма, но ако трябва да минеш през 3 кофти, за да извадиш една хубава... шит работа... 

За жалост огромна част от тунинг обществото не могат да го проумеят това, и продължават да набиват пари в китайски боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че китайчетата са мега боклуци е така, но не всеки от българското тунинг общество може да даде 4 цифрена сума за турбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нямаш пари за тунинг си носиш последствията, нещата са ясни...

 

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не стане с лагера, каква турбина замисляш? 

 

Давайте предложения. Garrett GT28**?

Редактирано от Ерик Миновски
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайчето се оказа в прилично здраве, има един дребен проблем не свързан с турбото който скоро ще бъде отстранен и се продължава с раздаването на гасссс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Количката е много хубава имах възможноста да се пусна с нея на тазгодишния Кондофрей.

Много ми хареса на външен вид обикновенна, а върви прилично.

Аз за жалост имах проблеми със съединителя и центровката на нафтовата помпат, във високите нямаше гориво.

Редактирано от silas1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Помпата си е от механичната инжекция, днес ще има близначе до нея :D

Редактирано от Ерик Миновски
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че сте създали един доста неикономичен автомобил, щом с този сетъп ви трябва ВТОРА помпа...

Но...

Успех!  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата от самото начало е на газ и вече e 35 000+. Извънградско 8/100, градско 11-13/100 което напълно ни устройва. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата от самото начало е на газ и вече e 35 000+. Извънградско 8/100, градско 11-13/100 което напълно ни устройва. :zustimm:

А какво ти е най-доброто време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...