Ерик Миновски Публикувано 26 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 (Редактирано) AEB-то отива в зимен сън и междувременно - 3A/ABK Редактирано 26 Октомври 2014 от Ерик Миновски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 УмОри ли го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 28 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Ще има тунек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Кажи как преправи маркучите с метална оплетка до рейката с обикновенни? Какви скоби ползва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 28 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Скобите са обикновенни, а за маркучите пиши на брат ми kkris, мисля, че прави щуцери на стугар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Един по един се разтекоха на АБК- то, един смених, сега и втория, но мисля да си направя резервни като твоите и да забравя за проблема, дори и новите ми да текнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 При него е изолирана 5та дюза, премахнати са накрайниците на рейката и се ползва най-обикновен маркуч за бензин. В момента базовото налягане в системата е 4 бара ще видим колко ще издържаи маркуча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Ще има тунек Подковаваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 28 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Подковаваш? Мда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 24 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 След пълен ребилд: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 Яко върви..браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Добре се засилва. С какви скорости и полуоски ще караш? Окопава ли се много при старт или е по-плавна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Бравос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Скоростите са ARL от 90-тка а полуоските са си старите, иначе се окопава доста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Добре се мести, поздравления. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 тоя low boost да не е 1,9? Майтапа на страна, движи се доста приятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Добре върви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Заставай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Лоу буста е 1.2 бара, дюзите стигат за толкова. След като ги смени ще видим колко ще е хай буста. Кода на кутията ALR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Поздравления за колата колега, станала е супер, а пък ще става и още по-добре...Радвам се, че и в нашия град се появява по някоя бегачка, че нещо сме го закъсали в това отношение сериозно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 25 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Малко раздвижване по темата, минахме на четири колелета. Ето и списъка с ъпдейтите: 1. GT3076 2. 63mm turbo piping 3. Custom front grill (bigger intercooler in stock vision) 4. Audi 100 S4 01E 6 speed trans 5. 240mm ceramic clutch 6. ABS from Audi 80 B4 7. Updated to 25.4mm master brake cylinder 8. Updated to 288mm Front brakes (ATE Ceramic, ATE PowerDisc) 9. Updated to 269mm Rear brakes (ATE) 10. Custom brake lines 11. Custom catch can 12. 76mm exhaust, two silencers 13. EGT sensor installed 14. Knock control installed 15. OEM Central lock system 16. A4 Recaro Fabric Saloon 17. Full body paint Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Яко "sleeper" На колко бара надува турбаланчето Колекторът с Ш-образен чугун ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 25 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 (Редактирано) Скоро ще надуваме Колектора: Редактирано 25 Ноември 2016 от Ерик Миновски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 (Редактирано) 288 мм предни седят и на стоковите тръцове в А4 и не съм впечатлен. очаквам да изкарате доста над 250 коня, замисли се според мен за някакви по-големи дискове. Поне едни 312-ки? Редактирано 26 Ноември 2016 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Колата ще се кара с 15 инчови джанти, и това е максимума който се събира в тях. Спирачната ефективност не е само размера на диска. Теглото на колата е прилично ниско и се надяваме сегашната конфигурация да е достатъчно ефективна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване