Jump to content

Recommended Posts

AEB-то отива в зимен сън и междувременно - 3A/ABK

 

:stupid:
 

oIWaVzo.jpg

Редактирано от Ерик Миновски
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Скобите са обикновенни, а за маркучите пиши на брат ми kkris, мисля, че прави щуцери на стугар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един по един се разтекоха на АБК- то, един смених, сега и втория, но мисля да си направя резервни като твоите и да забравя за проблема, дори и новите ми да текнат :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При него е изолирана 5та дюза, премахнати са накрайниците на рейката и се ползва най-обикновен маркуч за бензин. В момента базовото налягане в системата е 4 бара ще видим колко ще издържаи маркуча

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Скоростите са ARL от 90-тка а полуоските са си старите, иначе се окопава доста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоу буста е 1.2 бара, дюзите стигат за толкова. След като ги смени ще видим колко ще е хай буста. Кода на кутията ALR 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за колата колега, станала е супер, а пък ще става и още по-добре...Радвам се, че и в нашия град се появява по някоя бегачка, че нещо сме го закъсали в това отношение сериозно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Малко раздвижване по темата, минахме на четири колелета. Ето и списъка с ъпдейтите:

1. GT3076
2. 63mm turbo piping
3. Custom front grill (bigger intercooler in stock vision)
4. Audi 100 S4 01E 6 speed trans
5. 240mm ceramic clutch
6. ABS from Audi 80 B4
7. Updated to 25.4mm master brake cylinder
8. Updated to 288mm Front brakes (ATE Ceramic, ATE PowerDisc)
9. Updated to 269mm Rear brakes (ATE)
10. Custom brake lines
11. Custom catch can
12. 76mm exhaust, two silencers
13. EGT sensor installed
14. Knock control installed
15. OEM Central lock system
16. A4 Recaro Fabric Saloon
17. Full body paint

 

15138491_10207706118114522_6294212732736902002_o.jpg

15167479_10207706118674536_4064982750772885405_o.jpg

15168738_10207706118874541_7824373658467803712_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще надуваме :D

Колектора:
 

 

mfau18t-a_1__1.jpg

Редактирано от Ерик Миновски
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

288 мм предни седят и на стоковите тръцове в А4 и не съм впечатлен.

 

очаквам да изкарате доста над 250 коня, замисли се според мен за някакви по-големи дискове. Поне едни 312-ки?

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще се кара с 15 инчови джанти, и това е максимума който се събира в тях. Спирачната ефективност не е само размера на диска. Теглото на колата е прилично ниско и се надяваме сегашната конфигурация да е достатъчно ефективна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...