Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

теглото е ниско но конете са много, и това че е лека само ще стимулира мачкането и......което лошо няма.

 

и аз исках да остана на 15 цола и затова съм с 288 мм диск. Но при мен е само един чип. Ако искаш да изтискаш максимума съм чувал че спирачни маркучи с метална оплетка правят осезаема разлика.

 

просто добре сте се справили с моторя.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата е с тефлонови спирачни маркучи още самото начало. Стоковите спирачки (256х22 /245х10)  с дискове и накладки ебц се справяха със спирането в продължение на 50к км, само сервото беше 10 инча. Последно мотора беше с т2871 и налягания 1.6-1.8, драми от към спиране не е имало.

В момента е с 10 инча серво, 1 инч спирачна помпа, ате 57 предни апарати, гирлинг 43 задни. Цялото окачване е ребилднато и при спиране колата остава равна, не забива предницата.

Скоро ще надуваме и ще се разбере ефективна ли е спирачната система или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...