Jump to content

Отлепен таван C4


kos

Recommended Posts

Колега, на B6 имам същия проблем от 1 2 седмици. Четох в 1 2 форума хората как го правят гледах и в ю туб няколко клипчета, Общо взето махат тавана изчеткват с телена четка старото лепило от тавана и след това монтират нов текстил със "специално" тапицерско лепило от Практикер купено, като след залепването го търкат с обикновен бояджийски валяк за да слепне хубаво. Аз лично мисля скоро да я направя тази интервенция стига да се видя със свободно време. Ако нямаш нерви тапицерите за около 100 точки ще ти го направят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то ако можеше без работа да ни вземат пари щеше да е най добре.Аман от прехвалени майстори дето си мислят че са хванали господ за шлифера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гърбуч е свалянето на тавана, нормална е цената за това нещо.

 

Плата е някъде 40/50 лева. Купува се май някъде от горубляне. Релефен е на вдлъбнати пирамидки навътре,малки и от задната страна има 4/5 мм дунапрен залепен.

 

Който си има брада , си има и гребенче.

 

Процедурата е следната:

 

Сваля се тавана, разлепва се стария плат, с по-твърда пластмасова четка се изчетква/изчегъртва старият дунапрен до гол картон. Ако има още останало залепено може и с телена четка на по упоритите места.

 

Ако тавана е счупен се подлепва с... КАРТОН от задната страна, от дебелите,онези от телевизор примерно :)

 

Лепилото е специално, не зная какво точно, трябва да се информираш за това.

 

На изчистен таван се нанася един слой лепило,не дебел. Оставя се да изсъхне няколко часа-5/6 за да се ползва като грунд да запечати. След това се нанася втори слой, оставя се да дръпне 20 минути и се полага плата цял и се натиска с нещо ЧИСТО,може с ръце но трябва да са ти много чисти, защото плата е сив и се цапа ужасно. Може и с валяче както каза колегата.

 

Оставя се да изсъхне една нощ, на другият ден се изрязват де що има дупки с макетен нож и се качва по обратният ред.

 

Толко  :biggthumpup:

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ... тапицирал съм на десетина коли тавани, но на Ауди няма да се хвана повече ..... е..а ми се майката докато го сваля, на много други марки и модели тавана слиза за 30-тина мин. на мойто 100 го свалях 2-3-ри часа, фабрично ги лепят за тенекиения таван, упражнението е отвратително и шанса е много малък да не го счупиш ако не си правил подобна процедура преди, според мен по добре се договори с тапицер-а и си избери хубав плат поне избор на плат от към материя, шарка и цвят в наше време е почти безгранична. Ако все пак решиш да си го сваляш сам ..... се сдобии със следните неща 1. широка тенекиена лента(да е към 30-50 см. поне, и да не се огъва много лесно) 2. талк(във всяка аптека има) и започваш, сваляш всичките гредички и дръжките и започваш да си ръчкаш с тенекията и да хвърляш талк там където си отлепил, защото иначе залепва пак .... този начин ми каза един тапицер, нямам идея може да има и по къдърен вариант, но аз използвах този, става мъчно ама после всеки път се кефиш колко е хубаво тапициран  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова трудно свалянето на тавана. За 20-на минути е на земята. Залепен е с две големи парчета двойно лепещо. Аз моя го направих с черна кожа и да си кажа чесно по ми допада от плата. За почистването на стария дунапрен не мога да разбера защо се мъчите с тези четки и парцали. Аз го изчистих с водоструйката и стана перфектно чисто. Съмняам се да може да се  почисти по-хубаво по друг начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова трудно свалянето на тавана. За 20-на минути е на земята. Залепен е с две големи парчета двойно лепещо. 

 Ам при мен може да е било различно знам ли, беше залепен от край до край и беше някакво лепило, със сигурност ... ам да не би да има значение нещо година и т.н., с колегата DLS го сваляхме верно 2-3 часа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше залепен почти от край до край сам си го свалих и мога да лажа че го сасипах,после го дадох на тапицер ,но пак си личи ,при свалянето съм поочупил кората .В Плевен тапицер ми взе 90 лева ,ако бях закарал колата да си го махнат там щеше да е 100 лева.АЗ лично не се наемам да махам и като цяло да правя таван.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз мисля да си претапицирам тавана, че колата я взех от пушач и е в трагично състояние.Моят проблем е, че тавана е провиснал заедно със основата му и вероятно е деформиран.От една страна е по-добре,защото вече е отлепен от ламарината и работата ми се улеснява.Обаче ако е деформиран дали при обратното лепене няма да провисне пак? Става въпрос за 80 Б4 1994.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Моят беше провиснал целият , колата не беше карана 4-5 години . В Горубляне тапицер ми го направи нов за 100 лева  с минимални щети по колата . Тавана беше свален целият - кошмар за тапицера и отне цял ден да бъде поставен намясто , но стана супер . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Дадоха ми идея да взема един такер и да "накова" с телчета провисналия таван. Получавало се перфектно - основата била дебела. Някой да го е правил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдам ама съм с две малки деца дето само да мернат това и ще го изчоплят :)) а после ще лепя дупета и ръце с лепенки...

Явно е че се получава де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждах веднъж таван, кован с такер и... меко казано изглеждаше ужасно, считай по-зле от снимката с цветните кабари :lol:

Не знам честно какво да те посъветвам, аз така си продадох 100-цата с провисналия таван отзад. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един тапицер в Хаджи Димитър, който е абсолютно Pro по таваните. Взима около 100лв за комби и 80лв за седан, той ми прави голфа и съм адски доволен:
f96360b89e730b8e.JPG

 

Намира се тук:
https://maps.google.bg/maps?hl=bg&ll=42.706332,23.347991&spn=0.001462,0.002358&t=h&z=19&layer=c&cbll=42.706205,23.34797&panoid=cGenw1jtv6lnl6oaK8HB4w&cbp=12,306.91,,0,-3.82

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да спомена, че при люк е много важно да знае какво прави тапицера- износени са механизмите, сега е студено и частите от ЦАМ и стомана са лесно трошливи и белята става много бързо, ако има нерви, блъскане и гадаене "'как се сваляш, бе маа'ма ти дееее'а" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И аз съм с този проблем като повечето.

Искам да споделя мнение за временно решение.Тъй като имама доста други по-важни неща за смяна и ремонт по колата тавана остава на по-заден план.Но ми писна да ми св вее при отворен прозорец и да ми опира в главата.А и приятелите ми не са от ниските та голяма излагация като возя някой.

Та най-доброто временно решение е с такер.Всичко останало, като габърчета и Ц 200 върши работа за дни да не кажа часове.Грозно е но няма падане.

 

За тапицирането е ясно или я караш на майстор или се хващаш за няколко часа.Аз лично ще си го тапицирам сам с един колега който разбира от тапициране и ще ми намери лепило и плат.

Редактирано от drido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...