digunan Публикувано 1 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2013 Здравейте,автомобила е ауди а4 б6 1,9 130 к.с -днес отказа климатроника - определно е ясно, че компресора не включва - не се чува изобщо, духа топло въпреки, че е на LO. Прегледах го на ваг ком - няма никакви грешки. Бушоните са здрави. Може ли да ме насочите, какво би могло да се е случило - има ли някакъв тест, който със сигурност да ми покаже дали компресора е сдал багажа или не. Друга диагностика, която да ми покаже какъв е проблема?Благодаря предварително за всякакви насоки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 1 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2013 Без елементарни познания за климатика и подходящи инструменти няма как да познаеш работи ли компресора на Б6.Постоянно зацепен е и се управлява импулсно от модула на климатроника.Първо се проверява има ли фреон, а след това се търси друга повреда - повреден сензор за налягане, ел. клапан и съединител на компресора.Ако наистина духа топо (не въздух с околна температура), най вероятно е блокирала клапа топло/студено, но те са две при Б6, така че от едната зона би трябвало да има студено.Най добре потърси помощ от специалист. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 1 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2013 при мен 2 пъти се беше повреждал ел.клапан на компресора . симптомите бяха същите като при теб . все пак първо си провери дали имаш фреон , да не би да имаш пробив някъде по системата . в краен случай втора употреба компресор мисля е около 200лв , като задължително се търси според кода на мотора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 1 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2013 при дефектирал клапан на компресора , той сработва , но не прави нищо . Най вероятно системата е разхерметизирана и няма фреон . Но каквото и да е от тук няма как да ти се помогне . Закарай колата на сервиз автоклиматици . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 2 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2013 Благодаря на всички за отговорите - то е ясно, че ще търся майстор - исках просто да знам за себе си кой е най-вероятния проблем.Някакви предложения за добър майстор на климатици в Бургас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 2 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2013 Ток стига ли до компресора При Пасата има силови бушони под волана предполагам и при Ауди е същото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zografa Публикувано 2 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2013 Благодаря на всички за отговорите - то е ясно, че ще търся майстор - исках просто да знам за себе си кой е най-вероятния проблем.Някакви предложения за добър майстор на климатици в Бургас?В Горно езерово,казва се Горан,водят го най-добрия в Бургас.За съжаление нямам координати да ти дам,но който и да питаш там ще ти го кажат къде се намира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 3 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 Мисля, че при мен най-малкото, което ще се окаже е радиаторът на климатика. Точно по средата му има едно такова, като мазно метно ( не е точно мазно , като омазано с масло, но винаги го има и не се запрашва там за разлика от останалата повърхност на радиатора ) с диаметър около 10 см. Удар няма със сигурност - питата е абсолютно здрава, където е петното. Има го от както взех колата през октомври миналата година, но климатроника си работеше допреди няколко дни. Възможно ли е толкова бавно да изтича фреона?Благодаря на колегата за насоката към Горан - при него ще ходя - получих и други добри отзиви. Дано да е само радиатор - силно се надявам да не е повлякъл и нещо друго покрай себе си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 8 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2013 (Редактирано) Проблемът е решен - оказа се, че е паднал съединителят на компресора. За моя радост - останал е в кората, и шлиците му не бяха заминали. Ходих при Горан, който ми препоръча колегата - наистина си свърши перфектно работата. Първото, което направи бе да провери за този съединител - каза, че е имал още 2-3 случая само с ауди, като моето, на което по този начин е падал съединителя. Благодаря на всички за съветите. Редактирано 8 Юни 2013 от digunan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci_d1984@abv.bg Публикувано 15 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2019 Здравейте,имам Ауди а4 б6 1.8т150кс. При включено парно в ниски убороти духа студено а при високи топло. Лятото при работещ климатроник на място,в ниски убороти духа студено а при високи убороти студеното изчезва. Да ли някой има представа от този проблем и как мога да го разреша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване