SCHwabata Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 (Редактирано) При 99,6% N75 - 924mbar /// при 0,0% N75 - 1099.9mbar, разлика = 176mbar ( ARL е двигателя ) По напред в темата се споменава, че за помпа дюзата е около 150, но ако някой може да го потвърди, ще съм благодарен. Ето го нагледно, с много усилия да стигна до него, наврян е в на..... Редактирано 4 Юни 2017 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Пипали ли сте го?Доколкото аз съм чувал-между 80-120 трябва да е .Като до 100 е приемливо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Така купих колата. След 2000 оборота, доста те удря в кръста, но с 1,8 бара налягане, взех да се шубелисвам колко ще изкара тоя охлюв. За това мисля да удължа лостчето и да видя каква ще е разликата. По думите на предния собственик, актуатора е сменян в миналото, но нов софтуер/чип и т.н. не са слагани. Ето и един лог за протокола: LOG-Turbo-ARL.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Не е много добре направен лога,но със сигурност леко пренадува,а 1.8 не е чак толкова страшно за тази турбина.Развии го 1-2 оборота и направи по-хубав лог Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Другата седмица живи и здрави, ще го направя. Може би на 4-та ще е по-добре за лог. Благодаря ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energy52 Публикувано 30 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 Здравейте! Опитвам се да настроя нов актуатор. След 2 опита колата влизаше в авариен режим, поради прекалено високо налягане. В момента не влиза в авариен режим. Прилагам таблица с данните. Моля, по-опитните да споделят мнение. При тези стойности трябва ли да пипам лоста? Log1.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Трябва съвсем малко да го удължиш лоста.Стараеш се последната колонка(% на n75),да не отиват на повече от 80%. П.П.С кой мотор си и мапната ли е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energy52 Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 (Редактирано) Здравейте! Мотора е 1,9 (ALH) и е с чип, турбината си е оригиналната за колата, дори актуатора който свалих си беше оригинален. Опитах се съвсем леко да развия още врътката и мисля, че в момента е на границата, съдейки от това което прочетох в първия пост. В момента не влиза в авариен режим, но все пак моля за мнение от по-опитен човек. Нужна ли е корекция на лоста? Прилагам таблица с данните. Edit: иска съвсем, ама съвсем леко още да се удължи лоста, прав ли съм? LOG-2.xlsx Редактирано 31 Юли 2017 от energy52 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Пиква малко повече,но и така е добре.Разбира се,ако ти се занимава може съвсем малко да я развиеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenIvanov Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 (Редактирано) Колеги имам проблем с колата забива след 100км. Всочко е чистено всичко работи кпректно, и днес като пуснах вак кома и що да видя май нещата не са нормални. При 99,6% н75 989.9mbar // 0,0% н75 1050. 4mbar afn е двигателя. Редактирано 22 Септември 2017 от PlamenIvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenIvanov Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 (Редактирано) В движение ми прави пик на 94,4%н75 а на свободна предавка държи стойност 24,7%. Развъртях 4 резби. Нещата се подобриха малко, но отново на байра заби. Този пик дето прави от 94,4% не е нормален нали? Да удължа ли още малко. Някой компетентен може ли да каже. Колата е стокова Редактирано 22 Септември 2017 от PlamenIvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Когато отваряхте геометрията за почистване да не сте обърнали гривната,която движи лопатките наопаки?Ако сте го направили ще ги прави тези номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenIvanov Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Нямам представа, тъй като в сервиз ми я чистиха. Колкото и да го въртя лоста все ми дава duty на Н75 с пик 94.4% възможно ли е клапана да не работи коректно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Аз предлагам да направиш един лог на 1 и 11 канал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenIvanov Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Ами явно имам проблем в турбото, защото след доста тестове нещата са все едни и същи. крайния резултат е пик на Н75 94.4 и след няколко секунди влиза в авариен режим. Прилагам лог, но нещо не му е наред, все пак се разбира за какво става въпрос. LOG-01-001-011-xxx.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Определено пренадува.Ако с удължаване на лоста не се оправи,колегата правилно предполага че е обърната гривната.Върни се в сервиза и да си я оправят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 (Редактирано) Моля Гурутата да изкажат мнение за моя лог,не съм я опъвал до 4000 оборота но каквото се вижда да споделите,и аз гледам лога със един много як сайт http://log.malonetuning.com/upload А и колата е от подписа LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Редактирано 1 Март 2018 от Denyo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 26 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 Нормално ли е в basic settings разликата да е 10-20mbar?? Лостчето видимо се движи нормално при теста, на логове всичко изглежда добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 22 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2019 Здравейте колеги . При мен започва свирене когато колата е на обороти и като чукна газта , спира да свири за около 30 сек и след това пак започва. Свиренето е същото както на клипа който е постнал колегата на най-горния пост на 8ма страница в тази тема. Някакви идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2019 ЕГР принципно се изключва, когато колата е на място за продължително време. Като чукнеш газта пак се включва и оборотите на турбото падат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 23 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2019 Ясно . Значи просто турбината ми е по-шумна. Тя си свири леко в ниските .. на 280к км още не съм я ревизирал . Ще трябва да и обърна внимание. Мерси за отговора. Обясних си долу-горе нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2019 Щом се чува толкова по-скоро първо виж дали нямаш дупки я по генерация, я по турбо пътища, особено ако имаш катализатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Колеги, малко ще отворя темата отново и бих помолил за съдействие. Колата е ауди а4 б6 1.9 131к.с. и както съм писал и по други теми, колата има едно лагване в ниските обороти до 2000 оборота, като подам газ и има момент, в който се замисля дали трябва да тръгне. Във високите няма проблем, поне не се усеща толкова. Направих и лог на 11 канал и това са данните. Някой може ли да каже дали са добри данните.. От прочетеното до тук според мен трябва да ми се настрой лоста на актуатора, като трябва да се удължи. Дали е така или се бъркам LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 ЕГРа затворен ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване