Jump to content

Настройване на лоста на променливата геометрия


TDI_Fan

Recommended Posts

При 99,6% N75 - 924mbar /// при 0,0% N75 - 1099.9mbar, разлика = 176mbar  ( ARL е двигателя ) 

По напред в темата се споменава, че за помпа дюзата е около 150, но ако някой може да го потвърди, ще съм благодарен. 

 

Ето го нагледно, с много усилия да стигна до него, наврян е в на.....

 

 

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 204
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така купих колата. След 2000 оборота, доста те удря в кръста, но с 1,8 бара налягане, взех да се шубелисвам колко ще изкара тоя охлюв. За това мисля да удължа лостчето и да видя каква ще е разликата.

По думите на предния собственик, актуатора е сменян в миналото, но нов софтуер/чип и т.н. не са слагани.

Ето и един лог за протокола:

 

LOG-Turbo-ARL.xlsx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много добре направен лога,но със сигурност леко пренадува,а 1.8 не е чак толкова страшно за тази турбина.Развии го 1-2 оборота и направи по-хубав лог

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте!

Опитвам се да настроя нов актуатор. След 2 опита колата влизаше в авариен режим, поради прекалено високо налягане.

В момента не влиза в авариен режим. Прилагам таблица с данните.

Моля, по-опитните да споделят мнение.

При тези стойности трябва ли да пипам лоста?

Log1.xlsx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва съвсем малко да го удължиш лоста.Стараеш се последната колонка(% на n75),да не отиват на повече от 80%.

П.П.С кой мотор си и мапната ли е колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Мотора е 1,9 (ALH) и е с чип, турбината си е оригиналната за колата, дори актуатора който свалих си беше оригинален.

Опитах се съвсем леко да развия още врътката и мисля, че в момента е на границата, съдейки от това което прочетох в първия пост. В момента не влиза в авариен режим, но все пак моля за мнение от по-опитен човек. Нужна ли е корекция на лоста?

Прилагам таблица с данните.

 

Edit: иска съвсем, ама съвсем леко още да се удължи лоста, прав ли съм?

 

LOG-2.xlsx

Редактирано от energy52
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги имам проблем с колата забива след 100км. Всочко е чистено всичко работи кпректно, и днес като пуснах вак кома и що да видя май нещата не са нормални. 

При 99,6% н75 989.9mbar // 0,0% н75 1050. 4mbar afn е двигателя. 

Редактирано от PlamenIvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В движение ми прави пик на 94,4%н75 а на свободна предавка държи стойност 24,7%. Развъртях 4 резби. Нещата се подобриха малко, но отново на байра заби. Този пик дето прави от 94,4% не е нормален нали? Да удължа ли още малко. Някой компетентен може ли да каже.  Колата е стокова

Редактирано от PlamenIvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато отваряхте геометрията за почистване да не сте обърнали гривната,която движи лопатките наопаки?Ако сте го направили ще ги прави тези номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа, тъй като в сервиз ми я чистиха. Колкото и да го въртя лоста все ми дава duty на Н75 с пик 94.4% възможно ли е клапана да не работи коректно? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно имам проблем в турбото, защото след доста тестове нещата са все едни и същи. крайния резултат е пик на Н75 94.4 и след няколко секунди влиза в авариен режим. Прилагам лог, но нещо не му е наред, все пак се разбира за какво става въпрос.

 

LOG-01-001-011-xxx.xls

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Определено пренадува.Ако с удължаване на лоста не се оправи,колегата правилно предполага че е обърната гривната.Върни се в сервиза и да си я оправят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля Гурутата да изкажат мнение за моя лог,не съм я опъвал до 4000 оборота но каквото се вижда да споделите,и аз гледам лога със един много як сайт http://log.malonetuning.com/upload А и колата е от подписа

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Нормално ли е в basic settings разликата да е 10-20mbar?? Лостчето видимо се движи нормално при теста, на логове всичко изглежда добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги . При мен започва свирене когато колата е на обороти и като чукна газта , спира да свири за около 30 сек и след това пак започва.

Свиренето е същото както на клипа който е постнал колегата на най-горния пост на 8ма страница в тази тема. Някакви идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР принципно се изключва, когато колата е на място за продължително време. Като чукнеш газта пак се включва и оборотите на турбото падат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно . Значи просто турбината ми е по-шумна. Тя си свири леко в ниските .. на 280к км още не съм я ревизирал . Ще трябва да и обърна внимание. 

Мерси за отговора. Обясних си долу-горе нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се чува толкова по-скоро първо виж дали нямаш дупки я по генерация, я по турбо пътища, особено ако имаш катализатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги, малко ще отворя темата отново и бих помолил за съдействие.

 

Колата е ауди а4 б6 1.9 131к.с. и както съм писал и по други теми, колата има едно лагване в ниските обороти до 2000 оборота, като подам газ и има момент, в който се замисля дали трябва да тръгне. Във високите няма проблем, поне не се усеща толкова.

 

Направих и лог на 11 канал и това са данните.

Някой може ли да каже дали са добри данните.. От прочетеното до тук според мен трябва да ми се настрой лоста на актуатора, като трябва да се удължи. Дали е така или се бъркам

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...