Jump to content

коя да бъде :) Audi A5 - 1.8TFSI vs. 2.7TDI


Recommended Posts

Здравейте :))

 

Нов съм тук и тъй като до скоро съм карал други марки коли бих искал да ви помоля за малко помощ. 

 

Предстои да купя Ауди А5  като се двоумя между два мотора. 1.8TFSI (170HP)  или дизеловия 2.7TDI (190HP)

 

Гледах съпоставките в нета като характеристики, но би ми било полезно мнението и на хора, които вече са карали такива мотори. 

 

Интересуват ме разхода, вървежа, приблизителните цени на смяната на консумативите и към кой от двата мотора бихте ме насочили.

 

общо взето търся мнения кой е по-здравия и надеждния мотор и при кой поддръжката ще бъде по-трудна..

 

Благодаря ви предварително...   :)

 

Става въпрос за кола втора ръка, не за нова ;) 

Редактирано от djiavor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм по-хубави работи за 2.0 TFSI. Доколкото съм чел мнения е читав и прилично вървящ.

 

На хартия варианта с 207 коня дори като въртящ момент е добре (350 Nm). Освен всичко друго за този мотор има и голям избор на скоростни кутии. Докато за 1.8 май има само ръчка и мултитрошляк.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да тази която гледах е 1.8 tfsi с ръчка което не ме притеснява защото съм карал предимно такива автомобили. Интересува ме дали не е малък мотор за това купе и дали ще успее да даде приличен вървеж и нормален разход. 

 

п.с. Не съм от състезателите.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми този мотор по-рядко е обсъждан тук. Ако имаш екземпляр който ти е предложен и си струва о.к. Но ако търсиш просто по обявите повечето мнения които съм срещал тук са за 2.0TFSI и то варианта 155kW и ако го намериш с quattro там има и S-tronic кутии и ръчки.

Та прегледай двойките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 TFSI е достатъчен за предно (ако не си "спортист"), но за куатро > не. Доста дуракоустойчив, предвид всякакви издевателства, които е видял (само турбината се скапа... вероятно е имала дефект). Доста нисък разход от около 6 -6.5/100 при нормално каране (на предно).
Над другия агрегат нямам лични наблюдения.
 

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369235122827558&f1=details&slink=38opcv

 

Един от вариантите които гледах. Колата не е куатро...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си купувай мултитроник!

Аз лично бих избрал 4х4 куатро :)

Разходите за поддръжка на такъв клас автомобил са сходни.

Примерно смяна на масло на двигателя и филтри в оторизиран сервиз ще ти е около 520лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 2.7 тди на предно ръчка или автомат 4х4 е по-добрия вариант.

 

2.7 tdi автомат е само мултитроник нали?

Редактирано от 1948
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен съм на бензиновите мотори, но тук в този случай бих избрал 2.7 ТДИ. Този 1.8 няма нищо общо с пословично здравия предшественик . При А4 Б8 и А5 имат проблем с една конзола намираща се в мотора, сменят я по сервизна акция с код 15D6. Разбира се тук съпоставяме само моторите приемайки всичко условия за равни и идеални. Виж какво ще ти изпадне и заложи на по-запазената кола.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 TFSI е много рядко срещан и доста скъп мотор, първо, защото се слага от 2009та и второ, защото както казаха колегите, това е моторът! Често са и с куатро, но със сигурност ще надхвърлиш 40така. Аз бих заложил на 3.0 TDI, спрямо 2.7. Quattro и сходен разход, но разликата във вървежа е голяма. Понеже ги следя, да ти подхвърля нещо: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363960256099383&f1=details&slink=38t1lo

Цвета е малко пипкав, цапа се лесно, перлен е и в зависимост от светлината си променя контраста. Иначе ми изглежда на реални километри, наблъскана е с екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двата мотора са някви демо версии на истинските. Ако колата е на предно, аз бих взел бензиновия, защото мотора е по-лек и ще по-приятна за динамично каране по планински пътища. Дизела най-добре с куатро и обикновен автомат. Оптималния вариант е 2.0Т със с-троник обаче. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 TFSI е много рядко срещан и доста скъп мотор, първо, защото се слага от 2009та и второ, защото както казаха колегите, това е моторът! Често са и с куатро, но със сигурност ще надхвърлиш 40така. Аз бих заложил на 3.0 TDI, спрямо 2.7. Quattro и сходен разход, но разликата във вървежа е голяма. Понеже ги следя, да ти подхвърля нещо: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363960256099383&f1=details&slink=38t1lo

Цвета е малко пипкав, цапа се лесно, перлен е и в зависимост от светлината си променя контраста. Иначе ми изглежда на реални километри, наблъскана е с екстри.

Днес я гледах:))) На горубляне е и няма нищо общо със снимките. Адски много дефекти има като я видиш от близо и не си заслужава. :( Продължавам с търсенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз следя от доста време 5-ците в мобиле.де предимно и забелязвам, че държат сравнително висока цена. Читав екземпляр със прилични екстри, мотор и километри не може да се намери под 40 бона... Та дори в Италия под 18000 евро нищо не може да ти хване окото. Представете си просто колите, които се предлагат по нашите автокъщи на по-ниски цени какво представляват...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да споделя, за какво да се гледа при евентуална покупка на А5. Слаб елемент са стъклоподвдигачите, келави са и постоянно се прецакват. Има характерни проблеми във волана, особено при версиите с автоматик, при въртене на място се получава вибрация във волана, все едно прескача нещо. При скорости от 100-120 може да се появява вибрация също. И двете неща са с неясни корени и всеки ги оправя, кой както може, но не е открито решение, за това си купи екземпляр без тях. Проблемът е, че се появяват и на 5000 км. Друго характерно, е някакво дразнещо пукане на главините, което се чува при въртене на волан и отворен прозорец. С А5ците е много сложна пазарната ситуация, защото в БГ са боклуци, а в немско са доста по- скъпички. Ако трябва да съм искрен, като притежател на такава кола, бих ти препоръчал да минеш на А4 3.0тди и да не се занимаваш с неудобства. Освен тъпата визия, няма нищо друго в тая кола. А4ката има 2 врати повече, а това със стъклата къса нерви, безрамковия механизъм е просто абсурден. Като прибавя и неразрешимите проблеми с волана и то му се отщява на човек. Ако можех да се върна назад, щях да взема едно 335i xd и да преглътна тъпия интериор. Иначе навсякъде съм чел, че В8 платформата е от много качествени материали и всичко стои много добре, но около 150 - 160 се приготви за голямо изваждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам каква е разликата между този който търсиш и TSI колегите да кажат дали може да се очакват тези проблеми:

 

 http://autobild.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D1%82-tsi/a4022

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да споделя, за какво да се гледа при евентуална покупка на А5. Слаб елемент са стъклоподвдигачите, келави са и постоянно се прецакват. Има характерни проблеми във волана, особено при версиите с автоматик, при въртене на място се получава вибрация във волана, все едно прескача нещо. При скорости от 100-120 може да се появява вибрация също. И двете неща са с неясни корени и всеки ги оправя, кой както може, но не е открито решение, за това си купи екземпляр без тях. Проблемът е, че се появяват и на 5000 км. Друго характерно, е някакво дразнещо пукане на главините, което се чува при въртене на волан и отворен прозорец. С А5ците е много сложна пазарната ситуация, защото в БГ са боклуци, а в немско са доста по- скъпички. Ако трябва да съм искрен, като притежател на такава кола, бих ти препоръчал да минеш на А4 3.0тди и да не се занимаваш с неудобства. Освен тъпата визия, няма нищо друго в тая кола. А4ката има 2 врати повече, а това със стъклата къса нерви, безрамковия механизъм е просто абсурден. Като прибавя и неразрешимите проблеми с волана и то му се отщява на човек. Ако можех да се върна назад, щях да взема едно 335i xd и да преглътна тъпия интериор. Иначе навсякъде съм чел, че В8 платформата е от много качествени материали и всичко стои много добре, но около 150 - 160 се приготви за голямо изваждане.

Абе и аз това се чудя... Дали да не е една Б8-ца С-лайн и толкова. 5-ците са доста по-скъпи, а предлагат единствено по-добра визия и май нищо повече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа честно, А5 си е гъзария, всички по улицата зяпат като минеш. Наистина дизайна е вчепетляващ. Но за всекидневна употреба, или ако сте повече от двама в семейството - просто не става. Отзад мястото е доста повече, отколкото предполага човек, купувайки такава кола, но влизането и сядането си е проблем. Другото, което съм забелязал е, че А5 се купуват от малко по- заможна група клиенти и са с повече екстри. Ако си намериш В8 вътре и вънка Sline изобщо не му мисли, а се мятай. В немско са на толкова добри цени, за около 15к евра можеш да отвлечеш страхотен екзепмляр.

Ето една страхотна темичка, която може доста да ориентира всеки бъдещ купувач на А5 http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/18013-things-you-hate-about.html

Редактирано от galeksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа честно, А5 си е гъзария, всички по улицата зяпат като минеш. Наистина дизайна е вчепетляващ. Но за всекидневна употреба, или ако сте повече от двама в семейството - просто не става. Отзад мястото е доста повече, отколкото предполага човек, купувайки такава кола, но влизането и сядането си е проблем. Другото, което съм забелязал е, че А5 се купуват от малко по- заможна група клиенти и са с повече екстри. Ако си намериш В8 вътре и вънка Sline изобщо не му мисли, а се мятай. В немско са на толкова добри цени, за около 15к евра можеш да отвлечеш страхотен екзепмляр.

Ето една страхотна темичка, която може доста да ориентира всеки бъдещ купувач на А5 http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/18013-things-you-hate-about.html

Прав си за всичко. Притеснява ме единствено по-бързото обезценяване при Б8. Сега наистина хубав екземпляр със с лайн струва около 14-15 хиляди евро, но след година-две не мисля, че ще е повече от 10 на пазара в България, който е залят с италиански кошници, които подбиват цените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...