djiavor Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 (Редактирано) Здравейте ) Нов съм тук и тъй като до скоро съм карал други марки коли бих искал да ви помоля за малко помощ. Предстои да купя Ауди А5 като се двоумя между два мотора. 1.8TFSI (170HP) или дизеловия 2.7TDI (190HP) Гледах съпоставките в нета като характеристики, но би ми било полезно мнението и на хора, които вече са карали такива мотори. Интересуват ме разхода, вървежа, приблизителните цени на смяната на консумативите и към кой от двата мотора бихте ме насочили. общо взето търся мнения кой е по-здравия и надеждния мотор и при кой поддръжката ще бъде по-трудна.. Благодаря ви предварително... ) Става въпрос за кола втора ръка, не за нова Редактирано 16 Юни 2013 от djiavor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 (Редактирано) Чувал съм по-хубави работи за 2.0 TFSI. Доколкото съм чел мнения е читав и прилично вървящ. На хартия варианта с 207 коня дори като въртящ момент е добре (350 Nm). Освен всичко друго за този мотор има и голям избор на скоростни кутии. Докато за 1.8 май има само ръчка и мултитрошляк. Редактирано 16 Юни 2013 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djiavor Публикувано 16 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 (Редактирано) Да тази която гледах е 1.8 tfsi с ръчка което не ме притеснява защото съм карал предимно такива автомобили. Интересува ме дали не е малък мотор за това купе и дали ще успее да даде приличен вървеж и нормален разход. п.с. Не съм от състезателите. Редактирано 17 Юни 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Ми този мотор по-рядко е обсъждан тук. Ако имаш екземпляр който ти е предложен и си струва о.к. Но ако търсиш просто по обявите повечето мнения които съм срещал тук са за 2.0TFSI и то варианта 155kW и ако го намериш с quattro там има и S-tronic кутии и ръчки.Та прегледай двойките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 (Редактирано) 1.8 TFSI е достатъчен за предно (ако не си "спортист"), но за куатро > не. Доста дуракоустойчив, предвид всякакви издевателства, които е видял (само турбината се скапа... вероятно е имала дефект). Доста нисък разход от около 6 -6.5/100 при нормално каране (на предно).Над другия агрегат нямам лични наблюдения. Редактирано 16 Юни 2013 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djiavor Публикувано 16 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 (Редактирано) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369235122827558&f1=details&slink=38opcv Един от вариантите които гледах. Колата не е куатро... Редактирано 17 Юни 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Гледай състояние екстри и цена. Според мен 2.7 тди на предно ръчка или автомат 4х4 е по-добрия вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 2.0тфси е правилния отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Не си купувай мултитроник!Аз лично бих избрал 4х4 куатро Разходите за поддръжка на такъв клас автомобил са сходни.Примерно смяна на масло на двигателя и филтри в оторизиран сервиз ще ти е около 520лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 ако е с dsg кутия ,иначе е мРтвец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 (Редактирано) Според мен 2.7 тди на предно ръчка или автомат 4х4 е по-добрия вариант. 2.7 tdi автомат е само мултитроник нали? Редактирано 16 Юни 2013 от 1948 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 (Редактирано) Фен съм на бензиновите мотори, но тук в този случай бих избрал 2.7 ТДИ. Този 1.8 няма нищо общо с пословично здравия предшественик . При А4 Б8 и А5 имат проблем с една конзола намираща се в мотора, сменят я по сервизна акция с код 15D6. Разбира се тук съпоставяме само моторите приемайки всичко условия за равни и идеални. Виж какво ще ти изпадне и заложи на по-запазената кола. Редактирано 16 Юни 2013 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 2.0 TFSI е много рядко срещан и доста скъп мотор, първо, защото се слага от 2009та и второ, защото както казаха колегите, това е моторът! Често са и с куатро, но със сигурност ще надхвърлиш 40така. Аз бих заложил на 3.0 TDI, спрямо 2.7. Quattro и сходен разход, но разликата във вървежа е голяма. Понеже ги следя, да ти подхвърля нещо: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363960256099383&f1=details&slink=38t1loЦвета е малко пипкав, цапа се лесно, перлен е и в зависимост от светлината си променя контраста. Иначе ми изглежда на реални километри, наблъскана е с екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 и двата мотора са някви демо версии на истинските. Ако колата е на предно, аз бих взел бензиновия, защото мотора е по-лек и ще по-приятна за динамично каране по планински пътища. Дизела най-добре с куатро и обикновен автомат. Оптималния вариант е 2.0Т със с-троник обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djiavor Публикувано 17 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 2.0 TFSI е много рядко срещан и доста скъп мотор, първо, защото се слага от 2009та и второ, защото както казаха колегите, това е моторът! Често са и с куатро, но със сигурност ще надхвърлиш 40така. Аз бих заложил на 3.0 TDI, спрямо 2.7. Quattro и сходен разход, но разликата във вървежа е голяма. Понеже ги следя, да ти подхвърля нещо: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363960256099383&f1=details&slink=38t1loЦвета е малко пипкав, цапа се лесно, перлен е и в зависимост от светлината си променя контраста. Иначе ми изглежда на реални километри, наблъскана е с екстри.Днес я гледах)) На горубляне е и няма нищо общо със снимките. Адски много дефекти има като я видиш от близо и не си заслужава. Продължавам с търсенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 И аз следя от доста време 5-ците в мобиле.де предимно и забелязвам, че държат сравнително висока цена. Читав екземпляр със прилични екстри, мотор и километри не може да се намери под 40 бона... Та дори в Италия под 18000 евро нищо не може да ти хване окото. Представете си просто колите, които се предлагат по нашите автокъщи на по-ниски цени какво представляват... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Аз да споделя, за какво да се гледа при евентуална покупка на А5. Слаб елемент са стъклоподвдигачите, келави са и постоянно се прецакват. Има характерни проблеми във волана, особено при версиите с автоматик, при въртене на място се получава вибрация във волана, все едно прескача нещо. При скорости от 100-120 може да се появява вибрация също. И двете неща са с неясни корени и всеки ги оправя, кой както може, но не е открито решение, за това си купи екземпляр без тях. Проблемът е, че се появяват и на 5000 км. Друго характерно, е някакво дразнещо пукане на главините, което се чува при въртене на волан и отворен прозорец. С А5ците е много сложна пазарната ситуация, защото в БГ са боклуци, а в немско са доста по- скъпички. Ако трябва да съм искрен, като притежател на такава кола, бих ти препоръчал да минеш на А4 3.0тди и да не се занимаваш с неудобства. Освен тъпата визия, няма нищо друго в тая кола. А4ката има 2 врати повече, а това със стъклата къса нерви, безрамковия механизъм е просто абсурден. Като прибавя и неразрешимите проблеми с волана и то му се отщява на човек. Ако можех да се върна назад, щях да взема едно 335i xd и да преглътна тъпия интериор. Иначе навсякъде съм чел, че В8 платформата е от много качествени материали и всичко стои много добре, но около 150 - 160 се приготви за голямо изваждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 не знам каква е разликата между този който търсиш и TSI колегите да кажат дали може да се очакват тези проблеми: http://autobild.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D1%82-tsi/a4022 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Аз да споделя, за какво да се гледа при евентуална покупка на А5. Слаб елемент са стъклоподвдигачите, келави са и постоянно се прецакват. Има характерни проблеми във волана, особено при версиите с автоматик, при въртене на място се получава вибрация във волана, все едно прескача нещо. При скорости от 100-120 може да се появява вибрация също. И двете неща са с неясни корени и всеки ги оправя, кой както може, но не е открито решение, за това си купи екземпляр без тях. Проблемът е, че се появяват и на 5000 км. Друго характерно, е някакво дразнещо пукане на главините, което се чува при въртене на волан и отворен прозорец. С А5ците е много сложна пазарната ситуация, защото в БГ са боклуци, а в немско са доста по- скъпички. Ако трябва да съм искрен, като притежател на такава кола, бих ти препоръчал да минеш на А4 3.0тди и да не се занимаваш с неудобства. Освен тъпата визия, няма нищо друго в тая кола. А4ката има 2 врати повече, а това със стъклата къса нерви, безрамковия механизъм е просто абсурден. Като прибавя и неразрешимите проблеми с волана и то му се отщява на човек. Ако можех да се върна назад, щях да взема едно 335i xd и да преглътна тъпия интериор. Иначе навсякъде съм чел, че В8 платформата е от много качествени материали и всичко стои много добре, но около 150 - 160 се приготви за голямо изваждане.Абе и аз това се чудя... Дали да не е една Б8-ца С-лайн и толкова. 5-ците са доста по-скъпи, а предлагат единствено по-добра визия и май нищо повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 (Редактирано) Ами да ти кажа честно, А5 си е гъзария, всички по улицата зяпат като минеш. Наистина дизайна е вчепетляващ. Но за всекидневна употреба, или ако сте повече от двама в семейството - просто не става. Отзад мястото е доста повече, отколкото предполага човек, купувайки такава кола, но влизането и сядането си е проблем. Другото, което съм забелязал е, че А5 се купуват от малко по- заможна група клиенти и са с повече екстри. Ако си намериш В8 вътре и вънка Sline изобщо не му мисли, а се мятай. В немско са на толкова добри цени, за около 15к евра можеш да отвлечеш страхотен екзепмляр.Ето една страхотна темичка, която може доста да ориентира всеки бъдещ купувач на А5 http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/18013-things-you-hate-about.html Редактирано 17 Юни 2013 от galeksiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Ами да ти кажа честно, А5 си е гъзария, всички по улицата зяпат като минеш. Наистина дизайна е вчепетляващ. Но за всекидневна употреба, или ако сте повече от двама в семейството - просто не става. Отзад мястото е доста повече, отколкото предполага човек, купувайки такава кола, но влизането и сядането си е проблем. Другото, което съм забелязал е, че А5 се купуват от малко по- заможна група клиенти и са с повече екстри. Ако си намериш В8 вътре и вънка Sline изобщо не му мисли, а се мятай. В немско са на толкова добри цени, за около 15к евра можеш да отвлечеш страхотен екзепмляр.Ето една страхотна темичка, която може доста да ориентира всеки бъдещ купувач на А5 http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/18013-things-you-hate-about.htmlПрав си за всичко. Притеснява ме единствено по-бързото обезценяване при Б8. Сега наистина хубав екземпляр със с лайн струва около 14-15 хиляди евро, но след година-две не мисля, че ще е повече от 10 на пазара в България, който е залят с италиански кошници, които подбиват цените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване