Jump to content

отново здравейте колеги с някои въпроси


emkata73

Recommended Posts

както вече писах съм горд притежател на Гандалф...... посмених някой части ....нормално ....

преди да го подкарам ....доста добре се държи .... имах преди време 124-200тд....по-меко возеше ,но пък на Гандалф стъпката му е по масивна...вече за 2седмици му понавъртях 1500км... по страната...на газ ...за съжаление тия от фобос на пан-сервиз в  сф.околовръстното при драгалевци-наско... обаче питам за следния проблем....

1.гасне на като изключиш от скорост на газ ...трябва да намаля до900-1000об/мин на скорост и тогава да натисна съединителя .... 

2. някой свалял ли е таван - моя има отлеване в задната част -плата -корем ...и искам да си го претапицирам- сложен процес ли е ?

3. търся тасчета за ляти джатни 10лъчови-сиреч вълнообразни .... 

4. патерица на вместо резервата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

благодаря за отговора . щом няма нещо специфично ще му "видя сметката"- междудругото занимавам се с производство на покермаси ... ако може да съм полезен хубави винилни кожи ,тапицерии и тавани има при гръка на влизане в Панчарево

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си писал каква е газовата - обикновено АГУ или ГИ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди поставянето на ГИ имал ли си дори и минимални проблеми с ниските на бензин? Иначе ако е поставено кадърно ГИ-то не трябва да има проблем с ниските обороти. Трябва да има поставен KJ-stop и помпата на инжекциона да върти постоянно и на газ.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

благодаря колега !!! вчера и аз това зачетох ,но май са ми спряли помпата и трябва да е с stabilizzatore del minimo , а не с KJ-емулатор . имаше малко колебания на ниски при бензин ...дори бяха разкачили един от курлизите на инжекциона ,но бях на диагностика в МОТОМАН при сточна гара и я напаснаха ок....дори сутрин пали на 1/4...както се казва ....надявам се след монтажа на джаджата да се оправят нещата ....много са несериозни в Пан-фобос....вчера звъня на НАСКО-така се казва управителя на сервиза - казвам му са джаджата ...отговора му беше ...-знам я много добре ,но е само за обикновенно АГУ , въпреки тона ще я пробваме .... ще я взяма по обяд ...обади ми се следобяд да се разберем кога да дойдеш....

Звъня му следобяд...отговор:– Ейййй , забравих да я взема ...айде утре по обяд.... 

а колебания на ниските обороти на бензин ако имам какво да направя? стъпковото моторче ли да оправям?

Редактирано от emkata73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро трябва да имаш Kj-stop и работеща помпа на инжекциона, вместо стабилизатор на оборотите. Няма причина да олеква клапата на дебитомера при работеща помпа и от там да са некоректни показанията на потенциометъра на дебитомера, което пък да шашка ЕКУ-то и да гасне двигателя. Тръгваш по неправилен път да отстраняваш проблема според мен :nixweiss:. Стабилизатор на обороти се слага само на обикновено АГУ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и според други е така ,но тези са ми стопирали помпата та инжекциона ....днес бях при тях пак и ми казват ,че колата е много стара.... направо нямам думи , а преди две седмици....-"ще я направим , няма проблем ...щомо досега не е била на газ- ще стане чудесно " 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...