emkata73 Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 както вече писах съм горд притежател на Гандалф...... посмених някой части ....нормално ....преди да го подкарам ....доста добре се държи .... имах преди време 124-200тд....по-меко возеше ,но пък на Гандалф стъпката му е по масивна...вече за 2седмици му понавъртях 1500км... по страната...на газ ...за съжаление тия от фобос на пан-сервиз в сф.околовръстното при драгалевци-наско... обаче питам за следния проблем....1.гасне на като изключиш от скорост на газ ...трябва да намаля до900-1000об/мин на скорост и тогава да натисна съединителя .... 2. някой свалял ли е таван - моя има отлеване в задната част -плата -корем ...и искам да си го претапицирам- сложен процес ли е ?3. търся тасчета за ляти джатни 10лъчови-сиреч вълнообразни .... 4. патерица на вместо резервата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 едно по едно ще е най лесно тавана се сваля с затворени очи просто го поогледай от близко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emkata73 Публикувано 20 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 (Редактирано) благодаря за отговора . щом няма нещо специфично ще му "видя сметката"- междудругото занимавам се с производство на покермаси ... ако може да съм полезен хубави винилни кожи ,тапицерии и тавани има при гръка на влизане в ПанчаревоЦитиране на предходен пост! Редактирано 20 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 (Редактирано) Не си писал каква е газовата - обикновено АГУ или ГИ? Редактирано 20 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emkata73 Публикувано 20 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 (Редактирано) ГИ фобосЦитиране на предходен пост! Редактирано 20 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 (Редактирано) Преди поставянето на ГИ имал ли си дори и минимални проблеми с ниските на бензин? Иначе ако е поставено кадърно ГИ-то не трябва да има проблем с ниските обороти. Трябва да има поставен KJ-stop и помпата на инжекциона да върти постоянно и на газ. Редактирано 20 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emkata73 Публикувано 21 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) благодаря колега !!! вчера и аз това зачетох ,но май са ми спряли помпата и трябва да е с stabilizzatore del minimo , а не с KJ-емулатор . имаше малко колебания на ниски при бензин ...дори бяха разкачили един от курлизите на инжекциона ,но бях на диагностика в МОТОМАН при сточна гара и я напаснаха ок....дори сутрин пали на 1/4...както се казва ....надявам се след монтажа на джаджата да се оправят нещата ....много са несериозни в Пан-фобос....вчера звъня на НАСКО-така се казва управителя на сервиза - казвам му са джаджата ...отговора му беше ...-знам я много добре ,но е само за обикновенно АГУ , въпреки тона ще я пробваме .... ще я взяма по обяд ...обади ми се следобяд да се разберем кога да дойдеш....Звъня му следобяд...отговор:– Ейййй , забравих да я взема ...айде утре по обяд.... а колебания на ниските обороти на бензин ако имам какво да направя? стъпковото моторче ли да оправям? Редактирано 21 Юни 2013 от emkata73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 По-скоро трябва да имаш Kj-stop и работеща помпа на инжекциона, вместо стабилизатор на оборотите. Няма причина да олеква клапата на дебитомера при работеща помпа и от там да са некоректни показанията на потенциометъра на дебитомера, което пък да шашка ЕКУ-то и да гасне двигателя. Тръгваш по неправилен път да отстраняваш проблема според мен . Стабилизатор на обороти се слага само на обикновено АГУ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emkata73 Публикувано 21 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 и според други е така ,но тези са ми стопирали помпата та инжекциона ....днес бях при тях пак и ми казват ,че колата е много стара.... направо нямам думи , а преди две седмици....-"ще я направим , няма проблем ...щомо досега не е била на газ- ще стане чудесно " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване