Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Да се включа и аз с въпрос директен.

б8 с 2.0КР двигател 143 коня, къде са му слабите места(знам за дросел и съединител)...Баланс шафта оправен ли е проблема с шестостена. Някакъв общ поглед може ли да се даде като качества и проблем по двигателя.

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 19.10.2009г. производство баланс лафта е 100мм. и е на практика вечен.

Преди това е 77мм., но заради конструкцията на мотора и променения съединител ( по-малко вибрации към мотора) и променения материал на баланс шафта до сега няма случаи на счупени и проблемни.Според мен проблеми с това не може да се каже, че имат.

Дросел клапата и тя след някой си месец на 2009г. е безпроблемна, а и да е проблемна - 350лв. и си готов. Можеш да си я смениш сам на някоя бензиностанция за 3 мин. :)

Драми няма по този мотор, имам над 15 човек клиенти, на които от години им продавам части и само масло и филтри. Има коли на над 300 000км. и нищо.

Като обслужване ремъци и ролки са леки като финанси и труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...с разрешената скорост 130-140, остава замислен, защото това нещо изхвърча на 180-200 за 2-3 сек и прави дистанция 200 м :)Ра

Разхода да не го коментирам, но за това и за 600кс са малко, твоя мотор постига 130-180 за 10сек, а 200 за още близо 50% от тях, та 2-3 са си поне 15на+ ;)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е от 140 до 180 са толкова 2-3 сек, ще засичам следващия път ама ще e чак Септември, че тук много камера много нещо......

и 4 да са въпроса е в усещането което остава и в удоволствието :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, просто още ти е нова и си във филма с ускорението. Абсолютно нормално е, всички качили се от 120 кс. на двойно повече са така. Включая и себе си. И сега след 1 година каране, вече изобщо не усещам как седалката ме подпира като натисна газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа.... от няколко дена съм разчекнал моята от диагностициране, търсейки проблем, а такъв няма.

Тоест има, но в мен, свикнал съм как върви, искам S4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямате насищане ей :D

Райно, с тия темпове дет сменяш колите скоро ауди няма да имат нищо ново с което да те изненадат

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ако може някой да даде едно рамо с моя проблем.Купих наскоро А4 2,0тди 143 к.с. 2008г. мултитроник,нямаше темпомат и реших да и сложа.Намерих втора употреба,монтирах всичко както трябва оправих му кодирофките през VAG COM тръгна без проблем обаче сега не ми работи мултитроника на волана + - сканирах няма никакви грешки.Имам VAG COM ама не претендирам че съм майстор,ползвам го за лични цели и приятели.

Някой някаква идея да даде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е от 140 до 180 са толкова 2-3 сек, ще засичам следващия път ама ще e чак Септември, че тук много камера много нещо......

и 4 да са въпроса е в усещането което остава и в удоволствието :)

140-180 - 8.6сек, ако ще и за 1 да го усещаш, това е реалността с БГ горива си добави поне една половин една секунда на това време... ;)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

" ... обаче сега не ми работи мултитроника на волана ..."

 

Какво имаш в предвид?

Може би съм се изразил неправилно.

В смисъл немога да превключвам ръчно мултитроника от волана с копчетата + и - .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Разхода е в зависимост колко ти тежи крачето на газта... 5.7 / 100 се прави с много плавно каране, на 6-та скорост и не повече от 80 км./час като скорост.

 

Прескочи ли стрелката 2000 об. мин забрави за каталожните разходи.... ако караш много агресивно можеш да докараш почти двоен на каталожния разход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно, но просто забелязах, че на колите преди фейса е по-голям разхода на хартия и при нормално каране или прри 100 120 140км дали ще има наистина разлика, ако някой е засичал и при 160 или 170к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,
може ли някой да ми каже как се ъпдейтва навигацията MMI 3G DVD. Най-вече ме интересува как става активацията накрая.
Някой ползвал ли е картите от тази тема : http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

glow plug system preheat ми светна и продължава да мига при стартиран двигател, като малко преди това гадния DPF и той са размрънка отново. Тези дни 2-3 пъти вече присветна иконката за DPF при положение, че на 6-ти карах около 100 км магистрала. Само че този път изпищя и светна в средата само DPF жълта индикация, а не встрани на оборотомера където е само иконка. После спря и след малко почна да мига това за подгрева на свещите.

Засега няма промяна в работата на двигателя и от това което чeта разбирам, че тази индикация се получава при някои за какво ли не - от несветещи стопове да изпищял някой датчик за налягане в DPF или за темп. на изгорели газове.

Ако някой е патил или има мнение по въпроса моля да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В продължение: следобед тръгнах да търся сервиз с ВАГ за да проверят причината. Освен въпросната както в някои постове чета я наричат свинска опашка светна и иконката за чек енджина и колата явно мина в авариен режим, горе долу все едно е без турбо и мощността е наполовина.

Та до сервиза са 60 км и ми казаха, че никакви други грешки няма освен задръстен DPF. Чистели го на ръка и ще коства 4-5 часа и около 130 лева. 

Разбрахме се на връщане да карам по магистралата с над 2000 оборота на по-ниска предавка за да държа оборотите високи и ако няма ефект да отивам да го чистим един ден.  След спиране за бира на магазина до нас от там насам сякаш се усети да има ефект и леко отпушване, но лампите си светят и двете, а този изгаси чек енджина на тръгване от сервиза и каза за другат, че че при следващото стартиране трябва, ако има ефект от карането на над 2000 оборота и тя да изгасне. Както и да е понеделник ще повторя процедурата и ако няма ефект ще ходя на почистване. Само едно нещо не мога да разбера с тея филтри-направили да свети лампа като трябва да ти каже да минеш в режим за регенерация обаче не направили да ти показва като тръгнеш извънградско с над 2000 оборота да ти светва като влезе в такъв режим та поне да знаеш свършил ли си работа или само харчиш време и гориво-що за недомислица или аз не знам нещо?

В крайна сметка колата сега в този си режим стана една спокойна градска кола и се кара в града много по-лесно отколкото преди и не харчи повече така че се чудя ако този авариен режим утрае някои и друг месец дали не мога да изчакам докато се прибирам в БГ и да го махна този DPF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да махаш DPF-фа.

Покарай малко с високи обороти,както са ти казали тея специалисти там/нали за Унгария става дума/-градското движение прави тоя проблем с DPF филтъра,влиза в авариен режим колата и да искаш няма да е 240 коня в това състояние.

Дано се оправи,ако не-чистене,ако не-махане.

Плюс това DPF филтъра си има определено време живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ми е влизала в авариен режим заради DPF, единствено съм я оправял с принудителна регенерация..

Чудно ми е щом са разполагали с ВАГ защо не са и пуснали една регенерация и да се види дали ще се оправи и чак тогава да се чисти на ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми Райно само градско вече 2 седмици подред всеки раб. ден и то на 2 по 8 км вкъщи-офис-вкъщи. Освен това мисля, че го изтървах да направя регенерация извънградско още първия път като светеше предупредителната голямата икона преди месец и явно от тук насетне то и да се регенерира не е на 100%. А и мисля, че повече близката ми до офиса бензиностанция на Авия няма да ползвам. Много ми е удобна обаче ще отбивам два пъти месечно вече до ОМВ за 10 км отгоре.

Изчетох снощи всичко по темата тук. Смятам сега да пробвам да потърся наоколо дали има някъде добавка на Wynn's, а в понеделник ще търсим час при един наблизо намерих чисти с течност без сваляне като това което го рекламират Liqui Molli само че с некъв друг химикал е на сайта му.

А този, при който ходих не знам точно какъв комп беше но беше голям китюк тоя комп. нещо професионално беше, не беше само да върже един таблет, а си беше бая куфар, не че смятам това за плюс, но и аз сега като чета се питам що не пусна регенерация, хем го питах може ли на место да се регенерира, та затова при него няма повече да ида въпреки, че колегата ми го рекламира, ама той е ходил при собственика, който вече е стана голям шеф и не си цапа ръцете.

Поствам тук някой линкове с решения и информация от изчетеното снощи, защото да са събрани на едно, който му се наложи да не се рови като мен с часове.

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=109630&hl=%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B8

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=138102&st=0

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration

http://www.wynns.co.nz/wynns-product.php?n=1&g=2&s=14&id=213

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен все още ми е странно. Аз също имам периоди само с градско каране и паления и гасенета на кратки разстояния. За 45 000км. общо с Б8 на 3.0 ката и 2.0 ката само веднъж ми е светнала лампата на DPF-а и изгасна сама след 3-4км.

Явно горива и масла също имат значение, зареждам само и единствено на ОМВ Макс моушън и я карам с оригинално масло Long Life III.

Доколкото помня имаше ъпдейт на моторната електроника, който беше основно за DPF-a, на моите коли е правен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вече само Макс моушън ще зареждам ама нали все пак тука дизела не е 2.5 ами 3 и нагоре и като не си се сблъсквал с проблема така е..освен това тази кола е престояла около 6-9 мес преди да я купя, ако вътре е останало неизчистено то това след такъв престой става смола иди го нагрявай че да изгори имам предвид регенерирането в движение.

Пък и като си мисля то ефекта от тея ДПФ филтри е много подозрителен от екологична гледна точка. Защото до 2008 е опция, демек все едно живееш в панелен блок където половината апартаменти като изметат праха от вкъщи изхвърлят кофата през прозореца редовно, а другата половина си го събират и на седмица веднъж го горят  и квото остане неизгоряло на месеца веднъж пак през прозореца образно казано. Така че в крайна сметка пак отива навън само дето харчи повече кислород при гореното за да го превърне в CO2 и други гадории. Въпроса е да затегнат стандартите за горива не да се чудим като пръдне колата къв памперс да и слагаме че да не се виждат л..та пак образно казано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...