Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Да точно заради това светеше при мен

Как реши проблема ?

Питам от интерес, аз в понеделник ще си поръчам и двата нови да ми е мирна главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е само единият които се обърква.Прави го от време на време, не светва лампата всеки път като не работи добре,усещам го че се е збъркал по тягата на колата, не че не върви, просто не като за този двигател.Някои път се оправя просто като изтрия грешката, друг път като рестартирам захранването отпред, вадене и вкарване на буксичката която го захранва, после може и месец да няма проблеми и после пак така.Обърква се при стартиране на двигателя, това с сигурност съм установил.Ясно ми е че ще го сменям, но няма да е утре, знам че е хубаво като се смени да се чисти и турбото и изобщо не ми се занимава за сега.След някой друг месец ще го сменя , решил съм вече и къде ще  бъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте купих си  B8 3.0tdi  quatro 2009 седан един въпрос , колко литра масло събира мотора ? И къде са най изгодни и качествени частите за модела дайте адрес на фирма  в София ,благодаря предварително  !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже е актуално и изчетох доста теми във форумите, но навсякъде е всеки копнал по малко информация и нищо изцяло завършено в крайна сметка.

Става дума за размразяването/отоплението на огледалата и задното стъкло и начин на стартиране/спиране.

От това което прочетох разбрах:

1. На малките стъкла отзад това не са реотани, а антени

2. Има два варианта-автоматичен и ръчен пуск

3. При автоматичния работи при определен темп. диапазон и влажност, когато двиг. е стартиран и при спрян двигател, когато бутона за реглаж на огледалата е в средно положение с картинката с реотаните.

 

Не разбрах:

1. Работи ли отоплението на задното стъкло в някакъв самостоятелен режим 

2. Температурите на вкл. на авт. подгрев могат да се видят във VCDS и могат да се променят или не 

3. При ръчния режим-само поставянето на бутона в средното положение ли го стартира или и при натискането му напред/четох че това стартира отоплението за 10 мин./

Това трябва да стартира и огледалата и задното стъкло или само огледалата/това се получи при мен днес-само огледалата тръгнаха, външна темп. +6 гр./

 

Питам, че явно това нито е добре обяснено в упътването, нито е описано както трябва някъде из форума, нита досега мога да го разбера.

Бях оставил бутона в средно положение снощи и огледалата сутринта си бяха сухи, но не и задното стъкло- Стартирах двигателя, натиснах бутона напред и проверих огледалата и двете почнаха да топлят, не парят, но са с топлина на човешка длан горе долу, но задното стъкло не тръгна, преди това съм го засичал да тръгва, само че не се сещам при какви условия и позиция на копчето.



И благодаря на Райно за отговора за SD карата-бях се завтекъл да купувам 32 GB, мислейки да шитна всичко на нея и да не нося дискове и да въртя чейнджъра, но явно няма пълно щастие....

Редактирано от roggger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених маслото 8литра (3.0тди) борд компа ми показва OK и показва скалта че е на средата маслото а трябва да е на максимум ,при вас как е и каква е идеята да няма пръчка за маслото не е ли по точен начин за проверка (изгъзици) !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долей още 300 грама и виж как ще се отрази на скалата ...

 

Нали мериш по правилния начин: топъл мотор, напълно равна повръхност, гасиш и чакаш 2 минути .. след това гледаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми купи си щека и можеш да си го следиш по нормалния начин щом се съмняваш.Иначе компютърът си показва точно и е супер удобно  вместо да се цапаш над двигателя.Аз знам че не трябва да е на максимума , по добре да е около средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак колко точно масло трябва да се налива при смяна на 3.0 тди? В интернет съм откривал 3 различни количества...

Редактирано от 1948
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама има Hold assist lite , който се активира през VAG и върши същата работа:

 

Enable Automatic Hill Hold Assist ‘lite’
[03 - ABS brakes][security Access - 16] (Enter code presented by program)
[Coding – 07] -> Long Coding Helper -> Byte 1
Bit 6 set to 1 to enable hill hold assist.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Искам да ви попитам вашите А4 толкова ли бавно загравят, по точно за 2.0TDI с код на мотора CAGA.

Сменил съм термостата с оригинален нов, но ефекта е никакъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавно загрява и е нормално в задръствания или при спускания да пада температурата.

Говоря конкретно за този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и каква е разликата между двете?

 

За едното плащаш пари, като си купуваш колата и имаш копче с което да го активираш, а другото го активираш през VCDS и си работи постоянно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един тъп въпрос как да разбера дали имам печка ,или ме преметнал продавача защото пишеше печка в обявата ,на дисплея не виждам функция печка ! A относно загряванвто и мойта бавно загрява а е 3.0 tdi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...