nort Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Да точно заради това светеше при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zabeto Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Ами моята е 4 цилиндъра cag motor, 143 hp. Още не съм я закачил да се види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Да точно заради това светеше при менКак реши проблема ?Питам от интерес, аз в понеделник ще си поръчам и двата нови да ми е мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 При мен е само единият които се обърква.Прави го от време на време, не светва лампата всеки път като не работи добре,усещам го че се е збъркал по тягата на колата, не че не върви, просто не като за този двигател.Някои път се оправя просто като изтрия грешката, друг път като рестартирам захранването отпред, вадене и вкарване на буксичката която го захранва, после може и месец да няма проблеми и после пак така.Обърква се при стартиране на двигателя, това с сигурност съм установил.Ясно ми е че ще го сменям, но няма да е утре, знам че е хубаво като се смени да се чисти и турбото и изобщо не ми се занимава за сега.След някой друг месец ще го сменя , решил съм вече и къде ще бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex29 Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Колеги здравейте купих си B8 3.0tdi quatro 2009 седан един въпрос , колко литра масло събира мотора ? И къде са най изгодни и качествени частите за модела дайте адрес на фирма в София ,благодаря предварително !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Обърни се към колегата Raino, той е като енциклопедия за модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex29 Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Едно питане не мога да пусна SD КАРТАТА в B8 та картата е kingston 8гб hc изписва ми че картата не се чете ,форматирах я на fat 32 и не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Чете точно определени карти и само до 4гб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex29 Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 SD картата трябва да бъде нормална (по старите) не ( HC) и стана .... благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Видео чете ли от картата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 (Редактирано) Понеже е актуално и изчетох доста теми във форумите, но навсякъде е всеки копнал по малко информация и нищо изцяло завършено в крайна сметка.Става дума за размразяването/отоплението на огледалата и задното стъкло и начин на стартиране/спиране.От това което прочетох разбрах:1. На малките стъкла отзад това не са реотани, а антени2. Има два варианта-автоматичен и ръчен пуск3. При автоматичния работи при определен темп. диапазон и влажност, когато двиг. е стартиран и при спрян двигател, когато бутона за реглаж на огледалата е в средно положение с картинката с реотаните. Не разбрах:1. Работи ли отоплението на задното стъкло в някакъв самостоятелен режим 2. Температурите на вкл. на авт. подгрев могат да се видят във VCDS и могат да се променят или не 3. При ръчния режим-само поставянето на бутона в средното положение ли го стартира или и при натискането му напред/четох че това стартира отоплението за 10 мин./Това трябва да стартира и огледалата и задното стъкло или само огледалата/това се получи при мен днес-само огледалата тръгнаха, външна темп. +6 гр./ Питам, че явно това нито е добре обяснено в упътването, нито е описано както трябва някъде из форума, нита досега мога да го разбера.Бях оставил бутона в средно положение снощи и огледалата сутринта си бяха сухи, но не и задното стъкло- Стартирах двигателя, натиснах бутона напред и проверих огледалата и двете почнаха да топлят, не парят, но са с топлина на човешка длан горе долу, но задното стъкло не тръгна, преди това съм го засичал да тръгва, само че не се сещам при какви условия и позиция на копчето.И благодаря на Райно за отговора за SD карата-бях се завтекъл да купувам 32 GB, мислейки да шитна всичко на нея и да не нося дискове и да въртя чейнджъра, но явно няма пълно щастие.... Редактирано 13 Декември 2014 от roggger Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Видео чете ли от картата?Ако си с MMI 3G, да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex29 Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Колеги смених маслото 8литра (3.0тди) борд компа ми показва OK и показва скалта че е на средата маслото а трябва да е на максимум ,при вас как е и каква е идеята да няма пръчка за маслото не е ли по точен начин за проверка (изгъзици) !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Долей още 300 грама и виж как ще се отрази на скалата ... Нали мериш по правилния начин: топъл мотор, напълно равна повръхност, гасиш и чакаш 2 минути .. след това гледаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Еми купи си щека и можеш да си го следиш по нормалния начин щом се съмняваш.Иначе компютърът си показва точно и е супер удобно вместо да се цапаш над двигателя.Аз знам че не трябва да е на максимума , по добре да е около средата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 (Редактирано) И все пак колко точно масло трябва да се налива при смяна на 3.0 тди? В интернет съм откривал 3 различни количества... Редактирано 14 Декември 2014 от 1948 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 15 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Освен удобство има и причина да няма щека специално при 3.0TDI затова не е препоръчително да си купувате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 6.9 литра трябва да е, поне при мен на двигател CCWA. Никой не ми писа за отоплението на задното стъкло...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex29 Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Системата audi hold assist ,играе роля само при изкачване да не се връща на зад колата когато спреш и после потегляш на стръмен баир ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Да ама има Hold assist lite , който се активира през VAG и върши същата работа: Enable Automatic Hill Hold Assist ‘lite’[03 - ABS brakes][security Access - 16] (Enter code presented by program)[Coding – 07] -> Long Coding Helper -> Byte 1Bit 6 set to 1 to enable hill hold assist. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 и каква е разликата между двете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Здравейте,Искам да ви попитам вашите А4 толкова ли бавно загравят, по точно за 2.0TDI с код на мотора CAGA.Сменил съм термостата с оригинален нов, но ефекта е никакъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 15 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Бавно загрява и е нормално в задръствания или при спускания да пада температурата.Говоря конкретно за този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 и каква е разликата между двете? За едното плащаш пари, като си купуваш колата и имаш копче с което да го активираш, а другото го активираш през VCDS и си работи постоянно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex29 Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Колеги един тъп въпрос как да разбера дали имам печка ,или ме преметнал продавача защото пишеше печка в обявата ,на дисплея не виждам функция печка ! A относно загряванвто и мойта бавно загрява а е 3.0 tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване