Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Търся читав кабел и все пак на прилична цена - до 100на лв. За лична употреба е, но планирам серия от ретрофити по автомобила и не ми се ще да се окаже, че не мога да си кодирам новите модули след като съм купил някой кабел боклук. Иначе да, знам че не ми е нужна най-новата версия, но след време може да сменя автомобила и да ми стане нужна. И преди купувах още по-стар за дъртака ми (без HEX) и не искам да купувам 3-ти след време. @congo този от склад 66 върви ли с кракнат софт на диск или трябва да се търси от торентите?

Редактирано от vankyy26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност трябва да е HEX+CAN. Ако планираш да сменяш Б8-ката с по нов модел Ауди, вземи си по-новa версия. Но иначе за обсолютно всички модули на Б8 12.12 е напълно достатъчна. Иначе просто плащаш за нещо което няма да използваш. Можеш сам да прегледаш различните версии и какво покриват от тук: цък!

 

Иначе като качество всички са еднакви (китайски и си идват със диск с пълната версия на кракнат пиратски VCDS софтуер).

 

Това се отнася само за VCDS. С другия кабел още не съм запознат.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Другата седмица ще взема един от склад66. Не планирам скоро да сменям колата, все пак е от май месец при мен. За сега съм се съсредоточил към ъпгрейди по модулите и вкарването на разни екстри. Поне не е basic версията. А знае ли някой тук в форума дали в Търново има някой способен да обучи нов CAN? Може би Авточойс, знам че имат оригинален софт на ауди.

Sent from my LG-H961N using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, congo написа:

Този от sklad66 се обновява за разлика от тези от olx. В момента е на 18.X мисля което е далече от 12...

Забелязал съм да работи много по-добре и не един път когато друг китаец е спирал или давал проблеми с някой модул този на склада не е имал никакъв проблем.

За това казвам че за любителски цели това е добро.

Другото е VCDS original enthusiast за до 3 VIN-a на цена от 199$ което за съжаление е повече от 100лв но пък получаваш помощ от производителя което не е за пренебрегване имайки в предвид че те разработват този продукт от 19 години.

 

Но за любителски цели този от склада е ок.

Ползвам на Склада от 18месеца, беше 80лв и е Супер за парите си.

Ъпдейтва се редовно - сега на 18.9.0 и не ми е създавал ядове , а ровя постоянно.

Пуснал съм си доста неща, които не бяха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, от там ще е значи. И аз искам да пусна някой неща, че ме дразни и също да махна някои, като сигнала за коланите. Другата седмица поръчвам от там. Благодаря още веднъж!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги споделете какво по точно като " глезотйка" активирате с ваг кома, че на мен ми бе полезен единствено за активиране на круиз контрола и халогенните светлини при завой!!! За нищо друго! От една година ми стои в шкафа и не съм го ползвал!:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спиране на пръскалките на фаровете

Спиране на сигнал за без колан

Завиване фарове + посока халоген

Вдигане и сваляне само на предните стъкла от дистанционното

Показване ниво на батерия

показване графика на паркиране 

показване температура на маслото

Тези сработиха през активация от телефона, има и други, но колата не ги поддържа.
Предполагам VCDS е по-креативен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нулираш си всичко с цифра на борда 1 до показанието и като стигнеш гледаш:

 

Средна скорост

Среден разход

Време

Изминати километри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.01.2019 г. at 20:34, ilianito81 написа:

Колеги споделете какво по точно като " глезотйка" активирате с ваг кома, че на мен ми бе полезен единствено за активиране на круиз контрола и халогенните светлини при завой!!! За нищо друго! От една година ми стои в шкафа и не съм го ползвал!:hilezh:

Спрях индикацията за коланите

Изкарах на ФИС-а показание на коя предавка съм, а не само D/S

Активирах аварийните да мигат много бързо при рязко спиране

Активирах сваляне/вдигане на стъкла+люк през ключа

Премахнах индикацията и звуковият сигнал да затварям прозорците и люка като съм с по-висока скорост, заради икономия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересни неща. При мен пък прозорците спряха да се вдигат от ключа. Преди се вдигаха и не знам как съм го спрял, сменях му батерията и сигурно е за това. Все още нямам кабел и зелено меню, но другата седмица почвам да бърникам :D

Sent from my LG-H961N using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен контрола за стъклата е от менюто на колата. Като мога да избера дали всички или само предните да се контролират със дистанционното

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали ги веднъж изцяло до долу със задържано копче, след това изцяло до горе по същия начин и виж дали ще се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

 

За съжаление дне сотново имах проблем с колата (Audi A4 2.0 TDI 143 hp 2010 180k) и се налага да пиша. Не я бях карал една седмица, днес навъртях около 20 км. и спрях като пуснах електрическата ръчна. След 5 мин се подготвих за тръгване, но ми направи впечатление че спирачката не свети както обикновенно в червено, а мига. Запалих колата и ми изписа parking brake malfunction.

 

Пробвах да освободя ръчната от копчето и усетих как педала на спирачката се отпуска, но колата едвам помръдна 10-20 см. Пробвах още няколко пъти като пален на ново, но никакъв резултат и сантиметър повече. Иначе когато подавам газ се вдигат оборотите но колата не помръдва и по някое време почва да свети лапичката за неизправност на цялата спирачна система. Прочетох по във форума за подобен проблем и че при потегляне с газ би трябвало да се изключи. 

 

Сутринта когато разривах колата мисля, че паркинг спирачката я бях сложил и през деня имах спиране на което май също я пуснах. Сега прегледах чекинга от Порше при продажбата, и всичко със спирачките е проверено и работи. Минала седмица на един паркинг ударих броянта отзад в ляво, може ли от удара нещо да се е разместило.

 

Сори, че наспамвам темата, но колата не мога и до сервиз да я закарам, не помръдва.

Редактирано от Minkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, но има ли начин да отпусна ръчната на място без да викам някой? Ако подам по сериозно гас дали ще се освободи и има ли шанс да повредя нещо.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прави експерименти, че да не настане сеч.

Диагностика

Чистене на грешки

И ако имаш късмет ще я подкараш до сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ви е мнението за а4 б8 3.0тди ..Като мотор ,здравина поддръжка общо взето всичко..Този мотор надежден ли е има ли детски болести,които да създават проблеми,има ли проблеми с дюзи ,турбо,вихрови клапи също премахват ли се или,не се премахват! Питам за ръчна скоростна к-я :)

Редактирано от Merakliq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Minkar Както колегата ЦЕЦО писа,не си прави експерименти.Трябва си диагностика.Имал съм случай да ми освободи ръчната сама,но след време.При теб явно е друга работата.Ако ще придвижваш колата до сервиз,търси пътна помощ оборудвана с кънки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, vankyy26 написа:

Много интересни неща. При мен пък прозорците спряха да се вдигат от ключа. Преди се вдигаха и не знам как съм го спрял, сменях му батерията и сигурно е за това. Все още нямам кабел и зелено меню, но другата седмица почвам да бърникам :D

Sent from my LG-H961N using Tapatalk

Съвсем сериозно искам да те предупредя, че зеленото меню не е хич за бърникане.

Същото важи и за ВАГ - КОМ.

Може много сериозно да си засереш колата.

Иска много практика и гледане/четене на инфо.

Единствено съм си позволявал да си пусна позицията на чистачките, за да ги сменя, защото ги нямаше активни в ММИ, а нямах и кабел под ръка и след малко ровене в нета ги пуснах през зеленото меню.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, при фейслифта на б8 тфси-то кога се смята за ревизирано, демек го няма проблема с маслото ? Или се бъркам и нещата са оправени чак при б9 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 4-ти месец 2013-та, но за най-сигурно гледай мотора да е 225 коня, кода му е CNCD.

EDIT: За 2.0 TFSI е валидно горното, за 1.8 не съм се интересувал, но там мисля, че последната версия преди фейса си продължава до края.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Има ли възможност да се активира функцията за свързване на телефон на Б8,при положение че го няма фабрично? Или трябва по-сериозна намеса за целта?

Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...