Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Бъзиках се аз по принцип с тия 150лв, ма ся като се замисля хахахах то от бъзик почти наистина така си е. Да бъда съвсем точен между 170 и 190лв само масло и филтър без раота. Това важи и за 3.0 TDI 232 и за 239.

 

Само веднъж съм купувал Castrol от Мотобул за 320d и там само маслото беше 25лв литъра 8л. Не знам и аз защо, при положение, че сменям между 8 и 10 хиляди и не чакам да му видя на маслото качествата при незнам си колко км...

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В рамките на три седмици двапъте ми се къса скобата на маркуча на интерколера и маркуча излиза.На диагностиката не излиза да има някакъв проблем,от какво може да се получава това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,споделете какъв разход ви дават а4-ките? За 2.0 tfsi ме интересува градско.

Моята на къси разстояния качва до 16 на 100 което ми се струва множко.

И мнение за LPG ме интересува. Ако някой кара така доволен ли е и тн....

Редактирано от rodmanblg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На куатро с автомат му дават 9.3 градско. 

Моторът загрява много бързо...

Диагностиката може да каже причината за такъв разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София сутрин и вечер по задръстванията 16/100 си е нормален разход с автомат и куатро.

В същата тази София по-късно вечер или през уикендите разхода пада под 10.

Робо, стига филмира хората, хем караш такава кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм виждал разход над 14... и то за кратко.

Реално колата харчи около 2 литра над 2.0Д.

Няма да развивам теории, защото причините може да са много, но разход от 16 говори за проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и да ги развиваш тези теории няма файда, защото са си само това, теории ;), от близо 4 години карам такава кола всеки ден, нямам нужда от теории.

Тъй като и на мене не ми се влиза в спорове по темата си имам един начин, който винаги работи за прекратяване на споровете.

Хващаме се на бас по 1000 лв. да кажем и идваш с твоята кола да караме някоя сутрин по моя маршрут, ако покаже над 14 печеля аз, ако е под ти и така :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че няма да покаже нищо, въпреки, че ако говори за Благоевград е множко наистина, но за смрадта по София и на къси разстояние е нормално да се види 16/100.

Не говоря за в момента, нито за лятото, когато е празен града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е че последната диагностика не показа никакви грешки,а разхода си е този.

Единственото което виждам и чувам по автомобила е един странен звук когато е студена докато паднат оборотите.

Всичко друго изглежда наред.

Това е въпросният звук(завихряне),за което всеки майстор при когото ходих вдига рамене.

1221.mp4

Редактирано от rodmanblg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

47 minutes ago, rodmanblg said:

Факт е че последната диагностика не показа никакви грешки

Ако има грешки, ще ти светне чека.

Виж какви са тримовете. Какъв разход дава на място.

Колко градуса отклонение има веригата.

Термостатът също не записва грешка. Механичен проблем с турбина пак няма да запише грешка, ако не пренадува.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвайки се да заредим телефон установихме, че нито запалката, нито изходите за 12v работят. Запалката и подсветката й не работят изобщо при никакви положения. Подсвeтките на изходите за 12v под подлакътника и този за отзад светват, като се включат светлините (положение различно от Ауто).
Погледнах снимки в интернет и се оказа, че при мен липсва реда със бушони, в който трябва да са те, прилагам и снимка от багажното отделение. Има ли вариант бушоните да се намират при тези в арматурното табло? При вас как е?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от asenovb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Опитвайки се да заредим телефон установихме, че нито запалката, нито изходите за 12v работят. Запалката и подсветката й не работят изобщо при никакви положения. Подсвeтките на изходите за 12v под подлакътника и този за отзад светват, като се включат светлините (положение различно от Ауто).
Погледнах снимки в интернет и се оказа, че при мен липсва реда със бушони, в който трябва да са те, прилагам и снимка от багажното отделение. Има ли вариант бушоните да се намират при тези в арматурното табло? При вас как е?



Sent from my iPhone using Tapatalk

ad8b6646f75ba21fe2af6f27154375c8.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано от asenovb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, CVT написа:

Колега, имаме ли този бас ако колата е Б7 и не е Куатро? Ако да, кажи какъв е маршрута, в колко часа на работен ден и между кои две бензиностанции в София да засечем разхода, защото моята кола мога да я програмирам да ми показва какъвто разход си искам на таблото.

Не, за B8 с автомат и куатро говорим, къде го набута това B7 пак :).

Говоря за маршрут от 8-9 километра от един квартал на София до друг, няма бензиностанции и т.н., става дума за моментен разход (за този пробег) по борд без да съм си програмирал колата да ми показва "каквото си искам".

Ясно е, че не е 100% реален, но това е което гледат повечето хора и за него говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Поръчвам си филтри от Autodoc. Имам проблем, че когато давам маслен филтър по марка и модел за моето A4 2.0 TDI 143 hp 2010г ми избизат филстри с два различини размерпа

 

височина [mm]: 140,5

 

диаметър [mm]: 70,5

 

височина [mm]: 101

 

диаметър [mm]: 65

 

Може ли да ми кажете кой е правлния размер?

 

100

Редактирано от Minkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, Minkar said:

значи трябва да ги купя и двата?

Не :), два вида филтри се монтират тази година, в зависимост от мотора.

За CAGA е примерно Mahle ox188D - диаметър 71.5мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, robobug said:

Не :), два вида филтри се монтират тази година, в зависимост от мотора.

За CAGA е примерно Mahle ox188D - диаметър 71.5мм

Благодаря ти!

А филтрите който се продават в България дали са качествени и реално производство на тези марки. Питам защото за маслото разбрах, че няма гаранции и затова реших да си го купя от чужбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, Minkar said:

А филтрите който се продават в България дали са качествени

Принципно ментета се правят за големи пазари, не за България.

Ако си купиш филтри от големи вносители - примерно Техко, Аутоплюс, Аутокели консумативите ще са същите, като тези, които ще купиш от Германия. А ако се обърнеш към някой от търговците във форума ще получиш и отстъпка.

 

@CVT Книжката на Б7-цата ми е под ръка. Градския разход, който е записан е 13.4. Това за 2.0ТК, автомат.

Реалният беше доста близо, при Б8 процентно отклонението е по-голямо.

За съжаление и двете коли съм ги карал малко стокови, като при Б8-цата вече има и газ....затова споменах каталожния разход, а не моя. Но за експеримента ще мина някакъв тестов маршрут на бензин, като преди това ще прегледаме корекциите на борд-компютъра. На Фифи колата също не е стокова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Minkar said:

Благодаря ти!

А филтрите който се продават в България дали са качествени и реално производство на тези марки. Питам защото за маслото разбрах, че няма гаранции и затова реших да си го купя от чужбина.

Колега аз попадам на горивни филтри Bosh и Mann които са произведени в България! Някой знае ли къде се произвеждат и как са като качество?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремапната е да, но в тези условия мисля, че няма никаква разлика със сток, по спомен и преди си ми гореше толкова в задръстванията.

Да не ме разбере погрешно някой, не казвам, че това е нормалния разход на колата, нито, че е ежедневие да харчи по толкова, но зимните месеци, като падне дъжд и т.н. и се позадръстят нешата си ги виждам доста често тези цифри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ilianito81 написа:

Колега аз попадам на горивни филтри Bosh и Mann които са произведени в България! Някой знае ли къде се произвеждат и как са като качество?

 

Тези филтри на Бош и Ман се произвеждат в един и същи завод в Русе. Цялата му продукция е за износ. Няма причина да се различават по качество, няма и причина да са с понижено качество.

 

Преди 2 часа, robobug написа:

 

@CVT Книжката на Б7-цата ми е под ръка. Градския разход, който е записан е 13.4. Това за 2.0ТК, автомат.

Реалният беше доста близо, при Б8 процентно отклонението е по-голямо.

За съжаление и двете коли съм ги карал малко стокови, като при Б8-цата вече има и газ....затова споменах каталожния разход, а не моя. Но за експеримента ще мина някакъв тестов маршрут на бензин, като преди това ще прегледаме корекциите на борд-компютъра. На Фифи колата също не е стокова.

 

Знам, Б7-ката гори повече. Затова и се заитересувах от баса. :)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По поставения от мен въпрос по-горе относно запалката и изходите за 12V, подлъгвайки се по снимки от нета, се чудех защо при мен липсва един ред бушони, но преглеждайки по-внимателно книжката на автомобила разбрах кой бушон е при мен и реших проблема.
Та при неработеща запалка трябва да смените следния бушон в багажното отделение от дясно:
2d84ad05616e4aaafd719790d1f41c00.jpg
d752d793915157e09c756ad6b5bd6773.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...