Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

А как иначе да се разбера, че прави регенерация, по никакви признаци не се усеща?
Ако се запали отново двигателя и работи на място, регенерацията ще продължи ли?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държи по високи обороти на място като е в регенерация. Друг признак при моята след дизелгейт софта, е че стана малко по шумна в ниските.

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има ли начин декоративния ринг от капачката на еърбега да бъде изтръгнат за подмяна с нов, без да се разглобява каквото и да е по волана? dd43f77e215e9b52b2f4e992e3ca3982.jpg

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето клипче... Ако не си махал еърбега до сега, на всяка цена първо откачи едната клема на акумулатора преди да го изключиш от буксата!!! 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVTЯааасно, мерси... Но това майсторче точно на интересуващия ме момент е скатал от видеото (05:12) и не разбирам всички тези втулки с контри ли са откъм бега. Защото, ако нямат просто бъркам с нещо здраво и тънко под декоративната лайстна (трапецоида), напъвам и вадя... Иначе останалия вандализъм честно не съм склонен да извърша за едната декорация...  

ПП

При сглобката се вижда, как ги фиксира с термична намеса, значи все пак са законтрени отзад. Коофтии... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабрично преди да се вкарат изглеждат като тръбичка. След като ги вкарат, термично им подгъват ръба навън със специален инструмент. Той за да ги извади просто им е обърнал ръба обатно навътре с клещите, затова изглеждат надъвкани. Накрая пък като ги вкара, с поялника ги обръща навън, защото разбира се няма специалния инструмент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Реших да засека в детайл разхода на моето Audi A4 2.0Tdi 143 multitronic по компютър и по индикацията за оставащо гориво (заредих на оставащи 60 км и карах докато пак не ми покаже 60 км). За съжаление теста показа че по индикациятата на горивото колата харчи с около 1 л повече на 100 км или около 13%.

 

За поведението на индикацията за гориво съм питал и по рано в темата и до колкото си спомням ми беше отговорено, че тя показва относителен километраж. Най странно е че като заредя за 50лв се променя от 60км на 470км. Можете ли да погледнете таличката и да кежете дали има нещо притеснително и симптом за авария на която може да се дължи тази разлика. Реално погледнато аз като зареждам на индикация оставащи 60 км плащам по 8.66литра на 100 км или не е точно така.

 

gorivo.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарал си една неточност в измерването колега: да засичаш по оставащи километри. Тази стойност се променя според средния разход през последните няколко изминати километра. Може да ти покаже че ти остават 60 км при 10 литра, може и при 5 литра.

 

Най-добре се засича реален разход по следния начин: пълниш я до горе, зануляваш километража и дългосрочния разход на борда. След като е почти празна пълниш я пак до горе и виждаш точно колко литра е изгоряла по това колко литра си налял при второто пълнене. Разделяш на изминатите километри, умножаваш по 100 и си готов! Тогава вече можеш да видиш каква е разликата между реалния разход и дългосрочния разход който излиза на борда и да го калибрираш. 

 

Също не включвай цената на горивото в сметката, защото само вкарваш допълнително объркване. Разхода се измерва в литра на 100 км., не в лева на 100 км.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти CVT. Ще пробвам и по твоя начин, само не знам как да си засеча кога трябва да заредя пак. Реално индикатор ми е отново оставащи км или да карам докато колата не спре.

За съжаление се появи още един бъг, който си мислих че се е изчистил но сега като карах разбрах че не е.

Колата като вдигна след тръгване 15-20 и се заключва сама. От известно време чувам звука на заключването винаги когато потегля на светофар което е много дразнещо ако си на градско. А онзи ден един приятел тръгна да се качва след като преди това бях карал и не му се отвори и се наложи от вътре да му отварям. Аз принципно си имам проблем с вратите и централното но те са зимата и сега всичко си работи.
Накой да е имал такъв проблем?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакво значение кога ще направиш второто зареждане до горе. Ако искаш го направи когато резервоара е почти празен, ако искаш много преди това. То не участва в сметката и не изисква да се направи в някакъв точно определен момент на оставащо гориво. Единствено ти позволява да разбереш точно колко литра са изгорели от предишното зареждане до горе.

 

Например ако видиш че при второто зареждане си налял точно 37,5 литра за да напълниш резервоара до горе, това означава че колата е изгорила точно 37,5 литра между първото и второто зарежане до горе. Тогава просто разделяш 37,5 на изминатите километри и получаваш реалния разход.

 

Само не го прави след десетина километра, защото тогава резултата няма да е достатъчно точен. Направи го когато си изгорил поне половината гориво.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29 minutes ago, Minkar said:

Колата като вдигна след тръгване 15-20 и се заключва сама. От известно време чувам звука на заключването винаги когато потегля на светофар което е много дразнещо ако си на градско. А онзи ден един приятел тръгна да се качва след като преди това бях карал и не му се отвори и се наложи от вътре да му отварям. Аз принципно си имам проблем с вратите и централното но те са зимата и сега всичко си работи.
Накой да е имал такъв проблем?

Това не би трябвало да е бъг, просто е активирана въпросната функия.

 

 Automatic locking function (Auto Lock)
The Auto Lock function locks the doors and the boot lid when the
vehicle exceeds a speed of about 15 km/h.
The vehicle is unlocked again when the ignition key is removed.
Alternatively, the vehicle can also be unlocked via the central
locking switch or by pulling one of the inside door handles. The Auto
Lock function can be switched on and off on the sound system or
MMI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичното заключване се активирва веднъж когато колата достигне 15 км/ч и след това си остава заключена докато е запалена. Не се заключва на всяко потегляне при спиране на светофар. 

 

Ако има проблем през зимата с централното, рано или късно ще се прояви и през лятото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, Minkar said:

Реших да засека в детайл разхода на моето Audi A4 2.0Tdi 143 multitronic по компютър и по индикацията за оставащо гориво

Много ти е слаба статистиката. Аз имам такава за 20+х.км. и не съм рестартирал борда от тогава. Ако ти е интересно, ще постна в темата снимка от борда и от ексела ми. При всички положения има някакво отклонение. Не съм сигурен дали е тема за размисъл, особено при икономична кола като твоята. Досега оставащите километри не са ме подвеждали. Разбира се, като почна да наближавам тинята, рязко ставам мноооого "икономичен" шофьор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, обикновен фар без ксенон от англичанка може ли да се обърне да свети в правилната посока? Налага ми се да го сменя, а не мога да намеря такъв от ляв волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пробвал ли ги е тези - >

BGN 14.83  5%OFF | 9T for volkswagen Magotan Superb VW AUDI A6 A4 Q5 B8 Porsche Cayenne centre door lock motor 12 DC micro carbon brush motor
https://s.click.aliexpress.com/e/cU8iMY3e

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 16.04.2019 г. at 9:09, dacheff написа:

Като при всичко друго, много зависи къде ще я караш в сервиз. Също така и какъв мотор е. Аз преди 2 седмици смених на моята маслото с всички филтри - 3.0 TDI - 8 литра 5w30 Motul с филтри на Mann и ми излезе с труда 380 лв. Но това с отстъпки и от цените на частите, и от труда. Ако си с 2.0 мотор, сигурно е от порядъка на 5-6 литра масло и ще е малко по-евтино. Но да, зависи и къде го сменяш.

 

От чисто любопитство, колеги - някой сменял ли е масло + филтри в Порше и колко струва за 3.0?

Информация от тази седмица, но за 2.0 ТДИ - 550 лева за 5л. Long Life масло, всички филтри и смяна на спирачната течност, която предписанието на Ауди е да се подменя на всеки 2 години. Маслото беше на 20к километра.

Реших да ги дам, защото колата е на 94к километра и има пълна история в Порше и ако реша след 1-2 години да я продам, ще мога да докажа пробега. Проверката за същите части ( без спирачната течност ) с отстъпки е 320 лева. Така че може би около 200 лева ми излезе труда и екстрата с историята. Изрична уговорка имах да ми се обадят, ако има нещо друго ( нямаше ), а не да сменят без да ме питат, но не мисля че имат изобщо такава практика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги днес се случи нещо странно докато карах моето Audi A4 b8 по магистралата

Карах с около 130 140 км и всичко беше нормално. Малко след това колата започна да придрусва от страната на шофьора на равни интервали 2-3 секунди все едно минавам през неравност или дупка. Уплаших се и намалих на 80-90 но продължи да придрусва. Спрях колата огледах я проверих налягането на гумите и всичко беше ок. Продължих да карам бавно и в един момент изчезна минах към 100-120 км нормално като карах с около 100 но няколко пъти вдигнах и до към 120 км и не съм имал проблем.
В момента колата се движи нормално но съм на морето и ми предстои връщане към София.
Може ли да дадете един акъл на какво може да се дължи това и да търся ли по морето сервиз.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...