Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Моля помогнете с разчитане на теизи грешки и евентуално тяхното отстраняване. 
Проблема с A/C то е, че не духа студено, заредих го с фреон и няма течове. Като зачона да карам във високи обороти или на дълго каране с по-висока скорост, тогава вече се разбира, че има климатик.
За P201500 четох във форума и видях видео, че трябва да се свали и почисти някаква част. Колата я имам от 2 седмици и ще съм благодарен на всякаква помощ. 
Screenshot_20190827_174401_com.android.gallery3d.thumb.jpg.64e594145eacae56e983f21e0896f794.jpg
Screenshot_20190827_174335_com.android.gallery3d.thumb.jpg.18bd610a827f4817a2e7cc3c9029781e.jpg
Screenshot_20190827_174345_com.android.gallery3d.thumb.jpg.24d6fa64beeb6e2669ee42f6e40d0aba.jpg
Аз смених датчика... Отпред на радиатора е някъде... Към 100лв е цялата процедура при майстора.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,
Скоро писах за проблем с придърпване на двигателя. Проявява се ако съм на предавка и колата се движи с 800-1200 оборота и настъпя рязко газта. Колата е ръчка с 3.2 ФСИ двигателя.
Сменил съм свещите и бобините с Беру. Гледах налягането на горивото на компютър, но не би трябвало да е от него. За 30мин каране имаше 5 misfire евента на произволни цилиндри.

Предстои да проверя MAP сензора, тъй като този двигател май нямал MAF.
Kакво друго може да погледна?

Редактирано от hristo__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали не смуче въздух отнякъде - вакууми, маркучета, гофрирания маркуч преди всмукателните колектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто теоритично, от различно ET и J на джантите може ли да окаже влияние на разхода? Инчовете и гумите са фабричните 17" 225/55. На моята го дават 7.5J и ET28, карам с 7J и ET46. Говорим за разлика от литър нагоре, за половин литър е излишно да се пита.

 

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,на някой с 3.0 тди stronic,занимава ли му се да се видим на някой паркинг да направим сравнение на някои неща по колата, имам едни шумове и вибрации в определени ситуации и не мога да разбера аз ли се филмирам или й има нещо на колата,защото,като,че ли в началото,когато я взех ги нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 

За вибрации при автомата ли говориш? Щото аз съм с 3.0тди stronic и е по-странен от всички други автомати, дето съм карал. В града при бавно движение и маневриране и стоене на спирачка си има една вибрация и леко треперене. Шумове няма, но вибрирането се усеща. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е едно от нещата,на светофар,като сложиш на N изчезва вибрацията,защото това не е автомат,а роботизирана ръчна кутия с два съединителя и на D на светофара съединителя седи зацепен и чака да тръгнеш,слагай на N при по - дълго стоене,казал ми го е Мишо от горубляне,а човек,който разбира повече от него тези кутии в България няма.Иначе усещам и една друга вибрация при смяна от 4-та на 5-та,все едно,като вкара 5-та и ако колата е под 2000 оборота,докато качи над 2000 

някак са се мъчи и вибрира,може да се видим да сравним,ако искаш.А като седя на място,подам газ и задържа на 900 оборота се чува един зъзнещ звук,все едно някой в далечината реже с флекс 😄Същия звук се чува и когато стрелката премине през 1800 оборота.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте , някой може ли да ми препоръча майстор от стара загора , които да ремонтира турбо. код на мотора CDHB

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос понеже съм невеж. Разглеждам джанти за зимните, но искам една идея по изнесени от сегашните. Въпросът ми е, ако оффсета е положителен означава ли, че по-голямо ЕТ е по-изнесена джанта и съответно отрицателен по-малко ЕТ по-изнесена?

И ако да, освен на око има ли начин да се провери дали е положителен или отрицателен?

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Denisx написа:

Въпросът ми е, ако оффсета е положителен означава ли, че по-голямо ЕТ е по-изнесена джанта и съответно отрицателен по-малко ЕТ по-изнесена?

Обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, а освен на око има ли друг начин да се разбере положителен или отрицателен е оффсета?

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поясни това "на око".

Иначе го пише от вътрешната страна на джантата, също ако знаеш точния модел можеш да провериш и в интернет.

Ако имаш снимка като ориентир е, с по-голямо ЕТ борда на джантата и центъра, където влиза главината са на една линия (или по-близки), при по-малко ЕТ главината седи "по-навътре", не знам дали ще ме разбереш :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За зимата джантата требе да е по-прибрана, че ше направиш колата мазаляк.
За Лятото може и да я поизнесеш.
По-малък офсет - по-изнесена джанта
По-голям офсет - по - прибрана.
За А4 Б8 - максимален офсет и най-прибрана е 48.
Минимален съм слагал ЕТ33 и е на ръба, това е минималният за ОЕМ и е при S5, седи точно по калника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така знам, но понеже на някой джанти главината е изнесена и почти подравнена със "спиците" и ЕТ 26 ми е странно как така ще седи изнесена.

Имам друг въпрос обаче, кутията всичко й е ново при Мишо. Всичко е ок, но когато DPF е позапълнен пред регенерация започва да се мъчи при спиране. Оборотите падат малко и се връщат. След като я изкарам малко и всичко си идва на мястото пак. Нормално ли е или да търся проблем различен от евентуално нов ДПФ?

2.0тди 177кс

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разчетох се и се оказва, че е често срещан проблем при DSG-тата. Посъбрах мнения

 

Чистене на дроселова клапа

ЕГР

Някакъв клапан преди сервото имало който можело да пропуска вакуум (първото натискане на спирачката педала е твърд и при палене умеква, което е потенциален проблем въпросния клапан, но и съм го игнорирал досега)

Пропуск на въздух/липса на гориво.

 

Звучи ли логично? За мен това падане на оборотите е сякаш не минава на полусъединител достатъчно бързо. Ако карам само на първа и спра няма проблем. Само ако съм от 2ра нагоре. Преди дизелгейт софта вкарваше първа като спра, но след него включва 1ва точно момента преди да съм напълно спрял.

 

Мога ли и какви стойности да проверя с VCDS-a преди да предприемам нещо?

 

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Denisx написа:

И аз така знам, но понеже на някой джанти главината е изнесена и почти подравнена със "спиците" и ЕТ 26 ми е странно как така ще седи изнесена.

Имам друг въпрос обаче, кутията всичко й е ново при Мишо. Всичко е ок, но когато DPF е позапълнен пред регенерация започва да се мъчи при спиране. Оборотите падат малко и се връщат. След като я изкарам малко и всичко си идва на мястото пак. Нормално ли е или да търся проблем различен от евентуално нов ДПФ?

2.0тди 177кс

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
 

 

Какво и прави на кутията? Ако не е тайна, колко излезе ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединители, ремонтен комплект мехатроник, масло и филтри, датчика за скоростите и адаптация. 5.2к ми струваше.

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Водих моята B8-ца да ми смеят задната броня, защото я бях ударил. Всичко е точно но ми правиви впечатлеине че там където е механизма за заключване на багажника бронята се клати (може да я натиснеш на вътре). Нямам спомен на старата броня така да е било, но все пак тя беше ударена дълго време. Дали може да ми кажете това клатене нормално ли е и на вашите брони дали го има. Снимал съм го на клипче. Според вас дали е за рекламация.

 

Другия ми проблем е че започна да свети индикация, че не работи една от светлините. Първо си помислих че е нещо прпоблем с фара, но снощи не бях затворил добре вратата и ми се показа тази индикация на таблото. Отделно през деня ми направи впечатление, че вътре в единия стоп нещо трака. Като натисна спирачката отзад си свети. Стоповете са диодни. Може ли да ме светнете какво точно се е повредило.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...