hepo Публикувано 27 Август 2019 Доклад Share Публикувано 27 Август 2019 Здравейте, колеги! Моля помогнете с разчитане на теизи грешки и евентуално тяхното отстраняване. Проблема с A/C то е, че не духа студено, заредих го с фреон и няма течове. Като зачона да карам във високи обороти или на дълго каране с по-висока скорост, тогава вече се разбира, че има климатик. За P201500 четох във форума и видях видео, че трябва да се свали и почисти някаква част. Колата я имам от 2 седмици и ще съм благодарен на всякаква помощ. Аз смених датчика... Отпред на радиатора е някъде... Към 100лв е цялата процедура при майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo__ Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) Здравейте, Скоро писах за проблем с придърпване на двигателя. Проявява се ако съм на предавка и колата се движи с 800-1200 оборота и настъпя рязко газта. Колата е ръчка с 3.2 ФСИ двигателя. Сменил съм свещите и бобините с Беру. Гледах налягането на горивото на компютър, но не би трябвало да е от него. За 30мин каране имаше 5 misfire евента на произволни цилиндри. Предстои да проверя MAP сензора, тъй като този двигател май нямал MAF. Kакво друго може да погледна? Редактирано 9 Септември 2019 от hristo__ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Виж дали не смуче въздух отнякъде - вакууми, маркучета, гофрирания маркуч преди всмукателните колектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 12 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2019 Чисто теоритично, от различно ET и J на джантите може ли да окаже влияние на разхода? Инчовете и гумите са фабричните 17" 225/55. На моята го дават 7.5J и ET28, карам с 7J и ET46. Говорим за разлика от литър нагоре, за половин литър е излишно да се пита. Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 12 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2019 ЕТ изключено, J може нещо минимално, но ако гумите са си фабричните няма никакво значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2019 По-скоро кофти гориво, друг маршрут с по-тежък трафик или някаква повреда из моторното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
typalov Публикувано 19 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2019 Колеги,на някой с 3.0 тди stronic,занимава ли му се да се видим на някой паркинг да направим сравнение на някои неща по колата, имам едни шумове и вибрации в определени ситуации и не мога да разбера аз ли се филмирам или й има нещо на колата,защото,като,че ли в началото,когато я взех ги нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dacheff Публикувано 29 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2019 (Редактирано) За вибрации при автомата ли говориш? Щото аз съм с 3.0тди stronic и е по-странен от всички други автомати, дето съм карал. В града при бавно движение и маневриране и стоене на спирачка си има една вибрация и леко треперене. Шумове няма, но вибрирането се усеща. Редактирано 30 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
typalov Публикувано 29 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2019 (Редактирано) Това е едно от нещата,на светофар,като сложиш на N изчезва вибрацията,защото това не е автомат,а роботизирана ръчна кутия с два съединителя и на D на светофара съединителя седи зацепен и чака да тръгнеш,слагай на N при по - дълго стоене,казал ми го е Мишо от горубляне,а човек,който разбира повече от него тези кутии в България няма.Иначе усещам и една друга вибрация при смяна от 4-та на 5-та,все едно,като вкара 5-та и ако колата е под 2000 оборота,докато качи над 2000 някак са се мъчи и вибрира,може да се видим да сравним,ако искаш.А като седя на място,подам газ и задържа на 900 оборота се чува един зъзнещ звук,все едно някой в далечината реже с флекс 😄Същия звук се чува и когато стрелката премине през 1800 оборота. Редактирано 30 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минев Антон Публикувано 29 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2019 здравейте , някой може ли да ми препоръча майстор от стара загора , които да ремонтира турбо. код на мотора CDHB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 30 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2019 Имам въпрос понеже съм невеж. Разглеждам джанти за зимните, но искам една идея по изнесени от сегашните. Въпросът ми е, ако оффсета е положителен означава ли, че по-голямо ЕТ е по-изнесена джанта и съответно отрицателен по-малко ЕТ по-изнесена?И ако да, освен на око има ли начин да се провери дали е положителен или отрицателен? Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obfuscated Публикувано 30 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2019 Ето един линк с размери на джантите, както са оригинално https://www.wheel-size.com/size/audi/a4-allroad/2014/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 30 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2019 Преди 1 час, Denisx написа: Въпросът ми е, ако оффсета е положителен означава ли, че по-голямо ЕТ е по-изнесена джанта и съответно отрицателен по-малко ЕТ по-изнесена? Обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 1 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2019 (Редактирано) Благодаря, а освен на око има ли друг начин да се разбере положителен или отрицателен е оффсета? Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Редактирано 1 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 1 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2019 Поясни това "на око". Иначе го пише от вътрешната страна на джантата, също ако знаеш точния модел можеш да провериш и в интернет. Ако имаш снимка като ориентир е, с по-голямо ЕТ борда на джантата и центъра, където влиза главината са на една линия (или по-близки), при по-малко ЕТ главината седи "по-навътре", не знам дали ще ме разбереш :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2019 Wheel Width and Offset (ET) Explained Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 2 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2019 За зимата джантата требе да е по-прибрана, че ше направиш колата мазаляк. За Лятото може и да я поизнесеш. По-малък офсет - по-изнесена джанта По-голям офсет - по - прибрана. За А4 Б8 - максимален офсет и най-прибрана е 48. Минимален съм слагал ЕТ33 и е на ръба, това е минималният за ОЕМ и е при S5, седи точно по калника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 5 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2019 И аз така знам, но понеже на някой джанти главината е изнесена и почти подравнена със "спиците" и ЕТ 26 ми е странно как така ще седи изнесена.Имам друг въпрос обаче, кутията всичко й е ново при Мишо. Всичко е ок, но когато DPF е позапълнен пред регенерация започва да се мъчи при спиране. Оборотите падат малко и се връщат. След като я изкарам малко и всичко си идва на мястото пак. Нормално ли е или да търся проблем различен от евентуално нов ДПФ?2.0тди 177ксSent from my MHA-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 5 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2019 Разчетох се и се оказва, че е често срещан проблем при DSG-тата. Посъбрах мнения Чистене на дроселова клапаЕГРНякакъв клапан преди сервото имало който можело да пропуска вакуум (първото натискане на спирачката педала е твърд и при палене умеква, което е потенциален проблем въпросния клапан, но и съм го игнорирал досега)Пропуск на въздух/липса на гориво. Звучи ли логично? За мен това падане на оборотите е сякаш не минава на полусъединител достатъчно бързо. Ако карам само на първа и спра няма проблем. Само ако съм от 2ра нагоре. Преди дизелгейт софта вкарваше първа като спра, но след него включва 1ва точно момента преди да съм напълно спрял. Мога ли и какви стойности да проверя с VCDS-a преди да предприемам нещо? Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2019 Карам а4-ката с летни джанти 7.5J, ET28 и гуми 225. Джантите са от А5. Колата съм я претоварвал, не е имало проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 5 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2019 Преди 10 часа, Denisx написа: И аз така знам, но понеже на някой джанти главината е изнесена и почти подравнена със "спиците" и ЕТ 26 ми е странно как така ще седи изнесена. Имам друг въпрос обаче, кутията всичко й е ново при Мишо. Всичко е ок, но когато DPF е позапълнен пред регенерация започва да се мъчи при спиране. Оборотите падат малко и се връщат. След като я изкарам малко и всичко си идва на мястото пак. Нормално ли е или да търся проблем различен от евентуално нов ДПФ? 2.0тди 177кс Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Какво и прави на кутията? Ако не е тайна, колко излезе ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 5 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2019 (Редактирано) Съединители, ремонтен комплект мехатроник, масло и филтри, датчика за скоростите и адаптация. 5.2к ми струваше. Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Редактирано 7 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 5 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2019 Той ОЕМ части ли монтира или алтернативи? Звучи добре иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 6 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2019 Здравейте колеги, Водих моята B8-ца да ми смеят задната броня, защото я бях ударил. Всичко е точно но ми правиви впечатлеине че там където е механизма за заключване на багажника бронята се клати (може да я натиснеш на вътре). Нямам спомен на старата броня така да е било, но все пак тя беше ударена дълго време. Дали може да ми кажете това клатене нормално ли е и на вашите брони дали го има. Снимал съм го на клипче. Според вас дали е за рекламация. Другия ми проблем е че започна да свети индикация, че не работи една от светлините. Първо си помислих че е нещо прпоблем с фара, но снощи не бях затворил добре вратата и ми се показа тази индикация на таблото. Отделно през деня ми направи впечатление, че вътре в единия стоп нещо трака. Като натисна спирачката отзад си свети. Стоповете са диодни. Може ли да ме светнете какво точно се е повредило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 Препоръчайте ми крушки за халогени с цветова температура максимално близка до тази на фабричния ксенон на Б8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване