Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Здравейте, забелязах, че след като паднаха температурите 5-6 градуса при 10-12 не мърда, като се спускам 3-4 км по наклон стрелката на температурата от 90 пада на 70-75 градуса, четох че за b 8.5(2.0 тди мултитроник), уж било нормално по чуждите форуми, но да се посъветвам и с вас термостата ми е нов оригинален сменен преди 2 месеца, загрява до 90 за около 8-15 км градско в зависимост от това колко е студено. Благодаря!

 

Весели празници!

Редактирано от Pharmacist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По наклон и без наклон на предавка, без подаване на газ горивният процес прекъсва, нормално е да изстине... Иначе е много приятно моментният разход да отчита 0.00 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на версията 143 к.с. ли? Всеки споменава разход от 5-6, а аз такъв не мога да докарам на моя 177 к.с. дори и на ефишънси без резки изпреварвания и спирания на дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Aleks67 написа:

По наклон и без наклон на предавка, без подаване на газ горивният процес прекъсва, нормално е да изстине...

Това колко много хора не го разбират не е истина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, fifipaldi написа:

Цитиране на предходно мнение!

True story!.. 😎😎😎

Весели и безаварийни празници на всички колеги! :bia:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Преди около месец си проверявах маслото на моето б8 и компютъра показваше 100%

Вчера го проверих и беше около 90%. Въпроса ми е дали това може да се дължи на студа. Трябва ли да наливам веднага или да изчакам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги. За много години и безаварийно...

Започвам да се изумявам с моето Б8 143кс. Искам да попитам къде се намира датчика за температурата , която се визуализира на дисплея. Странни градуси ми показва.. навън камък се пука от студ...гледам + 12 градуса.  Извинявам се, но понеже лятото влязох в един филм с климатика и смяна на датчик за високо налягане понеже това показа диагностиката. Оказа се долу под чистачките някакъв друг датчик за качество на въздуха се измъкнал от отвора си и паднал Къде ти се събира вода и се окислил и шината за данни блокирала уж.... И от климатика ми ме работеше.. луда работа. 

Та. С 2 думи. Отпред зад маската ли е датчика за темп. Благодаря ви. Извинявам се дългото обяснение.  Дано никой не се сблъсква с подобни филми... 

П.с. Сега съм и в друг филм със свирене на пистовия ремък. Засега съм го разрешил като спрях допълнителния подгрев като запаля в студено време . Лятото сменях фрайлайф шайба ..  ама не искам проби грешки да правя. Но май ще се наложи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Jordany  При мен е в лявата част на маската. Има си гнездо в което се щипе, ако е разкачен може да се окаже доста близо до радиатора и от там да лъже. За ремъка ако не е сменен обтегача може от там да идва шума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролката на обтегача е възможно да се смени без целия обтегач.

Сваля се и се търси по размер. Примерно гола ролка Ина е 10-на лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я обслужвах смених всички ролки и т.н. И нямаше проблем със свистене през миналата зима. Единствено лято 2019 смених фрайлайф шайба на динамото и като дойде зимата... вероятно е дала фира. Уж майстора мисли аналитично... ама нещо ми убягва в анализите му и затова писах тук. Благодаря Ви колеги. Ще пиша като оправя проблема и как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Някой знае ли как става проследяването на колата с GPS-а ? Има ли такива приложения за тел.с които мога да си управлявам разни глезотийки на колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Лятото ми беше направило впечатление че задните стъкла на моето б8 не се смъкват до долу. Това неизправност ли е или си е така


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Възможно ли е да се направи нещо подобно на Б8 Door-Handle-Doorknob-Welcome-Light-For-Audi-A4-B9-8W.jpg_q50.thumb.jpg.d85e7c1ded015ff56d6b114c51217ae5.jpg

 Това е бри Б9. С Вагком съм гледал модулите във вратите ми имат опцията door entry light която е неактивна. Модулите във вратите са ми high и всяка врата има осветление при отваряне в краката и червен плафон. Гледах едно видео в тубата на което бяха направили същото само, че на А5 от същото поколение като Б8. Малкото инфо което събрах е, че осветлението на дръжките е свързано със сензора за светлина. Има готови китове с диоди и окабеляване, но всичко е за Б9.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вчера видях подобно осветление в дръжките, но на БМВ серия 3.

На Б8 според мен няма как да стане, освен ако дръжките с Б9 са взаимозаменяеми (което ме съмнява) и се преправи инсталация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 За мен е по-интересно дали модулите във вратите поддържат тази функция. Дръжките при мен не са проблем. Колата ми е без keyless и в тях не е проблем да се монтират диоди. А иначе ето видеото с А5цата

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В краката свети когато се отвори вратата. Ако е възможно изпълнението му със сигурност не бих го направил толкова силно.Идеята на това според мен е да видиш къде е дръжката на вратата 😃

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...