Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

@Aleks67 143к.с. тоест 320нМ 

@fifipaldi за пробега в България, та дори и в Западна Европа няма гаранции - то няма кола в оказионите над 250 хил.км. Аз съм далеч от мисълта, че няма да правя скъпи ремонти и знам, че за 12-годишна кола всичко е на късмет. Въпросът е този така обсъждан мултитроник как се оправя - дали направо се сменя или се ремонтира и колко излизат разходите по този ремонт. 
Защото ако стойността на ремонта е колкото да смениш съединител, денфер и маховик на ръчната, то бих си взел автоматика, защото е удобство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Аз Крисчъна по-скоро питах, защото той е този, който е доволен... @Krischan и разполага с достоверна фактология.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с мултитроник на B8. колата е на 190 000км, сменя си нормално. В сервизната история освен смяна на масло друго не е правено. Аз я взех на 180 000км.

Преди една година я водих за диагностика на скоростната кутия(момчето върза колата към някакъв таблет и започнаха да я кара бясно). Софтуерът не показа никакви отклонения/проблеми. Не знам до колко е достоверно това. Аз тази диагностика я направих след покупката, което отчитам като сериозна грешка, но слава богу не е имало проблеми. 

 

@fifipaldi под обслужване правилно и навреме, само смяна на маслото на кутията ли имаш предвид? На мен сега ми предстой 3-та смяна на маслото и се чудя дали не трябва да сменя и филтъра. От това което четох във форума по-добрия варянт е да се направят 2 регенерации, за да се подмени 80% от маслото и да се не се пипа филтъра.

 

Да изполвам поста и да попитам. Навъртял съм 7-8 хил. км и ще сменям масло и маслен филтър на моето B8 2.0 TDI. Чудя се дали да сменям и горивния филтър или мога да го отложа за догодина. Зареждам нафта от Рометрол и си слагам BDC Bardal. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8 000км. Притеснява ме факта че при покупката на моето b8 ми казаха че на около 200 000 се появявали проблеми с дюзите.
Аз сега съм на 190 000, горивния филтър мисля че го даваха да се сменя на 20 000-30 000. Та в момента се чудя дали ако го сменя по рано мога да предпазя дюзите си предвид километража на колата


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно питане имам за A4 Allroad, гледам сега за джанти 18-ки обаче. В интернет го дават, че от завода излиза с 18-ка която е  е 8Jx18 ET26    5x112. Прегледах сумати обяви в интернет за джанти и всичките са Ет45, Ет40, Ет35 

Значи ли, че задължително трябва да търся само оригиналните за този модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Minkar написа:

На 8 000км. Притеснява ме факта че при покупката на моето b8 ми казаха че на около 200 000 се появявали проблеми с дюзите.
Аз сега съм на 190 000, горивния филтър мисля че го даваха да се сменя на 20 000-30 000. Та в момента се чудя дали ако го сменя по рано мога да предпазя дюзите си предвид километража на колата


Sent from my iPhone using Tapatalk

И как смяната на филтъра ще предпази системата от стружки примерно? Ако колата беше моя и на тия км  , сменям помпата задължително с нова. Казвам: ако беше моя и на тия км! Друг как би процедирал, нямам представа. 

8к/км за горивен филтър , дори и с нашенските горива е нищо. Вече ако се шляпа тубно гориво-да, оправдано е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Разбирам. А смяната на помпата и маслото задължително ли трябва да се направи едновременно т.е до смяната на маслото дали трябва да реша дали да я сменям и нея?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.06.2020 г. at 11:57, noX написа:

Колеги едно питане имам за A4 Allroad, гледам сега за джанти 18-ки обаче. В интернет го дават, че от завода излиза с 18-ка която е  е 8Jx18 ET26    5x112. Прегледах сумати обяви в интернет за джанти и всичките са Ет45, Ет40, Ет35 

Значи ли, че задължително трябва да търся само оригиналните за този модел?

Търси джанти от А5 или А7, те са с ЕТ под 30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги,

Предстои ми смяна на ангренажен ремък на моето Ауди b8. Може ли да ме ориентирате към читавите марки и да ми кажете горе долу какъв е живота на оригиналния ремък от гледна точка на години. На мен ми остават още 20 000 км(190 000 навъртяни) съгласно км който дават от Ауди за смяна, но ремъка е на 10г. Питам за да знам дали да го сменям незабавно или мога да изчакам да изкарам и лятото.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Предстои ми покупка на автомобил.Спрял съм се на а4 а8 3.0 TDI.Парите ги имам,но много хора ме плашат,че колата е скъпа за поддръжка.Колко пък скъпа ще е ?Например, ако отделям по 5-6 хиляди лева на година само за колата...достатъчни ли ще са(в тези пари не включвам разхода на гориво).

Редактирано от fulsome
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Панорамата все повече почва да клопа и дразни.



След като я отворя на първа степен (на снимката) няма вече тропане. Или поне колкото и да се опитвам не я чувам. Доколкото гледам има грес по релсите (?). Всичко изглежда стегнато и здраво, на място не мога да я накарам да клопа и съответно не мога да открия проблема. Видях, че има калибрация, пробеах я, но и от нея файда няма.

Някой сблъсквал ли се е с такова тропане и ако е решил проблема - как?

Има ли някой в София които се занимава с панорами? Порше ми е вариант, ако няма някой кадърен които се занимава с това.


e6954d323c00ca1178cda44656cd0cf1.jpg

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте
Трябва да сменям предна греда на моето Ауди b8
Може ли да ми кажете кой е правилния номер на елемента

8ko 807 113 f или 8ko 807 113 d


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някой запознат ли е ... ако нямам на джойстика за огледалата функцията прибиране(сгъване) , възможно ли е да се активира само автоматично сгъване при заключване на колата ... или огледалата нямат моторчета за прибиране?

 

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/3/2020 at 7:48 PM, Denisx said:

Панорамата все повече почва да клопа и дразни.
 

 


След като я отворя на първа степен (на снимката) няма вече тропане. Или поне колкото и да се опитвам не я чувам. Доколкото гледам има грес по релсите (?). Всичко изглежда стегнато и здраво, на място не мога да я накарам да клопа и съответно не мога да открия проблема. Видях, че има калибрация, пробеах я, но и от нея файда няма.

Някой сблъсквал ли се е с такова тропане и ако е решил проблема - как?

Има ли някой в София които се занимава с панорами? Порше ми е вариант, ако няма някой кадърен които се занимава с това.


e6954d323c00ca1178cda44656cd0cf1.jpg

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

 

 

Тропане или всякакви други звуци нямам, но това, че има грес не значи, че са ок нещата. Аз лично всяка пролет и всяка есен почиствам и слагам нова грес. Като се замисля покрива го отварям/затварям по-често от шофьорския прозорец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...