Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Не знам какви са ти очакванията от респонса :) трябва да опиташ сам

 

Освен това до около 3000 оборота клапана на чарджъра е отворен, почти няма товар и двигателя си работи като атмосферка.

 

В златната тема има постната графика на 290 к.с. мотора в А6, погледни я:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=21281&page=2

 

Малко по-нагоре е и графиката на твоя мотор - драсни един анализ да видим дали виждаме едни и същи неща

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, някой ден ще опитам. Като гледам графиката ми прилича точно на това което си го представям, в ниските ще  е малко по зле от атмосферка. Във високите също пада повечко като на дизел. За нм-те говоря. Въпроса е до колко е забележимо. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда.. стар котарак по гръб не пада :) аз за това те накарах да сравниш графиките на двата мотора, като говорим за нютони:

 

4.2 335 к.с

1000 об - 300 Нм

2000 об - 350 Нм

3000 об - 400 Нм.. прави пик на 420 Нм на 3500 об. и започва да пада

 

3.0 ТФСИ 290 к.с

1000 об. - 280 Нм.

2000 об. - 380 Нм

2500 об. - 420 Нм. и държи до 5000 об., след това пада

 

Имайки предвид колко по-стръмна е кривата на нютоните на 3.0 ТФСИ-то съм удбеден, че е по-подвижен от 4.2 :)

 

"Падинка" във въртящия момент има 5.2 ФСИ на 2000 об. - загледай му графиката каква е къдрава... представа си нямам защо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам кое е по бързо, всички тия размишления са дали като сложа на мене компресор ще ми се промени респонса. Никъде не съм сравнявал твоя и моя мотор като бързина и т. н. Грешно си разбрал.

 

пс В тия графиките дето съм гледал след слагането на компресор в началото новат графика е под старата, после ясно че отлита в космоса.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти написах малко по-горе защо според мен компресора не пречи на респонса в ниските обороти при 3.0 ТФСИ... до почти 3000 об. той не прави налягане, байпаса отзад си му е отворен.

 

Ако теоретично сложиш компресор и дъниш налягане на максимум от самото начало сигурно ще му е тежичко на мотора да се развърти..а и би било опасно за буталцата и най-вече за биелките - малко обороти, големи нютони и налягане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък винаги съм си мислил, че компресора тръгва рано както и малките турбини, явно съм бил в голяма грешка. А оставете нютоните ама как тогава двата мотора имат горе долу една и съща мощност, даже чарджъра малко повече, като разликата в обемите си е значима?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Spek кутията ти до колко Nm държи?

Забравих да погледна кой модел е като ми сменяха маслото.

Разбира се, че ще трябва да разреждаш... или ще трябва да караш на 0.3 бара максимум :)

Е, значи всичко е ясно. Затова в ниските ще е малко по зле. Колко ти пише отзад на лепенката за килограмите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юзерите с 2.0 ТДИ да ги светна, че на този мотор смяната на ангренажния ремък се извършва на 180 000км. ИЛИ на 60месеца , което настъпи първо.Информацията е доставерна и проверерена.

Ето цитат от Audi maintenance като тук даже го дават 120 000км.

"The cambelt is one of the hardest working components in an engine. Made from a rubber based compound that deteriorates with time, it should be replaced in good time to avoid serious engine damage.

Cambelt wear is influenced by a number of factors including time, mileage and various sources of contamination therefore it’s essential that it’s replaced at recommended intervals.

We recommend that your cambelt is replaced every 5 years or 75,000 miles, whichever comes first*, to ensure optimum safety and performance."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е било винаги и на предното покление, с тоя за вграждане 180 000км, като го смениш вече по 120 000 км. С по с ниско качество са вече ремъците в сравнение с тоя за вграждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен качеството на ремъка трябва да се има предвид и износването на зъбните колела на валовете. Ако смениш и тях с нови оригинални, и сложиш оригинален к-т ремък и ролки, спокойно можеш да караш с тях 180 000 км или 5 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11366707895888195&f1=details&slink=3aqtw8

Виждам че тук е мястот да постна една В8 на която съм хвърлил око, ако цената падне на 32-33 хил струва ли си да си пробвам късмет, мн ми харесма и е от Порше на малко километри какво повече да търся. Рачзтачам на вашето мнение-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи я покарай, после ходи покарай другите из мобилето и ще разбереш ако е на толкова километри.

пс И си отдели пари за нов салон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11366707895888195&f1=details&slink=3aqtw8

Виждам че тук е мястот да постна една В8 на която съм хвърлил око, ако цената падне на 32-33 хил струва ли си да си пробвам късмет, мн ми харесма и е от Порше на малко километри какво повече да търся. Рачзтачам на вашето мнение-

 

Колега,както те посъветваха, скокни до немско, ще си купиш шестак с много екстри или много по- малко карано от това тук, за тези пари.

 

ДО колегата ВЕСКО: Оправих проблема с вибрацията, всичко е в много прецизният баланс на гумите. Купих нови Континентал 5, балансираха ми ги на няква машина, която ги върти до 120км/ч (мисля), както е препоръчано в американския форум. Оправи се. След това ми се разлуфти главината (почна да цъка като въртя волана и набивам спирачки) и пак се появи, оправих главината и изчезна. Почвам да си мисля, че тва вибриране е универсалния начин колата да ти казва, че нещо не е наред. Писна ми да ходя по сервизи. За сега рекорда ми е 3 месеца без малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11366707895888195&f1=details&slink=3aqtw8

Виждам че тук е мястот да постна една В8 на която съм хвърлил око, ако цената падне на 32-33 хил струва ли си да си пробвам късмет, мн ми харесма и е от Порше на малко километри какво повече да търся. Рачзтачам на вашето мнение-

Много добре изглежда, ако е купена и поддържана в Порше със сигурност това са километрите.

Не ми харесва, че е страшна базовица, има само пакет ксенон, цветен FIS и мултиволан.Имайки предвид разнообразието от екстри при тези коли и начина по-който изглеждат и се чувстваш когато са много оборудвани много бих се замислил дали да заложа на толкова постна кола.

На мен ми се струва горе-долу добре като цена, ако паднеш едни 2000лв. ще е точно.

Колега,както те посъветваха, скокни до немско, ще си купиш шестак с много екстри или много по- малко карано от това тук, за тези пари.

 

Това е невъзможно, колите на реални километри и то малко там са много по скъпи от тук.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си вземе много по хубава кола, но доста по скъпа. По евтино и на малки километри там има само в приказките на джамбазите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като бях в Мюнхен гледах една В8 на 70 к 3.0 тди, с лайн вътре, вънка, имаше два одраскани елемента и момчето, което беше частно лице, ми каза 17?, а можеше да склони и на долу. Така че има оферти там и е доста по- сигурна работата от тук. Не че нещо, ама ония ден изсипвам 800 лв в Порше за нов стъклоповдигач и тея слабоумници така са го монтирали, че не се вдига до горе и влиза въздух. Как да си купя кола от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи я покарай, после ходи покарай другите из мобилето и ще разбереш ако е на толкова километри.

пс И си отдели пари за нов салон.

Колега можеш ли да ми кажеш грубо каква е цената на нов салон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ще кажете за това Ауди и с риск да ми се посмеете колко ще струва едно боядисване в черен цвят и има ли къде да се направи качествено, не знам защо не съм привърженик на сребристия цвят, мой приятели казват че това ауди е много по добро и с повече екстери от аудито от порше, Вижте това ауди, като чета почвам да се отказвам от това от Порше наистина модела е базов и няма мн екстри, вижте това и моля помагаите, почвам да се отчайвам не мога да си намеля хубаво Ауди А4 препоръчвайте ще бъда благодарен

 http://www.mobile.bg/11369730900117317

Редактирано от Стефан Мирев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...