Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

То това има само S line и ксенон, даже мултиф. нямаш.

Знаеш ли, че е тази скоростна кутия е мултитроник ? При Б8 била изчистена от дефекти, но все пак ти обръщам внимание.

Около 2500лв. е смяна на цвят и имам човек, ще стане перфектно, но като разбереш колко се разглобява колата съм сигурен, че ще се откажеш.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ДО колегата ВЕСКО: Оправих проблема с вибрацията, всичко е в много прецизният баланс на гумите. Купих нови Континентал 5, балансираха ми ги на няква машина, която ги върти до 120км/ч (мисля), както е препоръчано в американския форум. Оправи се. След това ми се разлуфти главината (почна да цъка като въртя волана и набивам спирачки) и пак се появи, оправих главината и изчезна. Почвам да си мисля, че тва вибриране е универсалния начин колата да ти казва, че нещо не е наред. Писна ми да ходя по сервизи. За сега рекорда ми е 3 месеца без малко.

 

Дай координати на въпросната супер точна машина за балансиране... може и аз да се разходя до тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това има само S line и ксенон, даже мултиф. нямаш.

Знаеш ли, че е тази скоростна кутия е мултитроник ? При Б8 била изчистена от дефекти, но все пак ти обръщам внимание.

Около 2500лв. е смяна на цвят и имам човек, ще стане перфектно, но като разбереш колко се разглобява колата съм сигурен, че ще се откажеш.

Колега препоръчай някое Ауди А4 дори и по скъпичко да е с добри екстри, щот вече не мога да намеря тези които ги бях харесал -сивото и това от Порше ти казваш че мн не си заслужават, помогни да избера някое добро около 30 - 35 хил, но да си заслужава тъй като искав да си купя добра кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай координати на въпросната супер точна машина за балансиране... може и аз да се разходя до тях

 

Аз ходих до Диана на околовръстното. Филма е, че може някоя гума да ти е леко крива и пак се появява. Принципно най- добрият вариант е да се сменят долните носачи с такива с по- голяма ябълка и се оправя, ама това си е 1000+

 

ДО 

Стефан Мирев

 

Човек, не си прави колата черна. Сивият металик е най- добрият цвят, най- малко се нагрява, най- малко се цапа, не му личат драскотините по лака. А черният, вярвай ми, е най неблагодарния цвят. Всяка седмица ходя да си мия колата, предната, която беше сива - веднъж в месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги публикувайте няколко В8, които смятате че си струват до 32-33 хил./по възможнсот черен или сив цвят/ аз гледам само външния вид, знам че сте препатили доста неща, имате опит и вашето мнение е компетентно. Предварително Ви благодаря за публикациите може да са и от немското мобиле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти е търсенето, но цените са малко по- високи отколкото очаквах. Може би тези тук са на добра цена, всъщност.

 

http://suchen.mobile.de/auto/audi-a4.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro〈=de&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxMileage=100000&ambitCountry=DE&colors=BLACK&colors=SILVER

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите наистина тук са невероятни от хубави по хубави като се спра на няколко модела ще ги пусна да ги коментираме, сигурно докарването се оскапява с 2000 лева, но сигурно качеството е на ниво

Колите наистина тук са невероятни от хубави по хубави като се спра на няколко модела ще ги пусна да ги коментираме, сигурно докарването се оскапява с 2000 лева, но сигурно качеството е на ниво

Ако реша да пътувам до Германия ще те питам как стават нещата и за повече подробности относно докарването

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има специален раздел във форума "Как и какво Ауди да си купя". Пусни си тема там - тази тема е с друга насоченост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, но си огледай водната помпа и пътищата от/към турбината (ако имаш такава)... ако трябва накарай да ти сложат допълнителен оцветител в антифриза - с него много лесно се вижда от къде тече пущината

 

С кой мотор беше твойта кола ?

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онова приятно електриково зелено, което се вижда от 200 метра на тъмно :)

 

Вие при вас нямате ли от тоя вълшебен оцветител? С една чаена лъжичка целия антифриз "светва" ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да предценя дали тече от някъде, толкова много се разширява. Когато е студена колата е на минимум, а когато я покарам е над средната стойност, почти към максимума и примерно няколко часа постепенно спада и не мога да разбера губи ли се някъде или не. Ще я карам да я погледнат.

Колега Райно, сложи и маховика? Какви са впечатленията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да я мериш само на студено и на едно и също място (на равно) - наливаш някъде към средата между минимум и максимум да кажем (ако искаш си драсни и с едно моливче до къде е)...

 

Според мен не ти губи антифриз - ако губеше, до сега щеше да е паднала доста под минимума....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си въобразявам, за всеки случай ще мина да ми сложат от това зеленото да видим дали нещо тече от някъде. Ами принципно преди месец го видях, че е доста под минимума и като ходих в Порше ги накарах да ми сложат, обаче забравих да погледна до къде са сипали и сега го гледам на минимум и се панирах. Един приятел спомена, че може нещо главите ли, забравих и аз какво точно и да ми гълта от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-добрия вариант е да се допълни и да се следи известно време, ако продължи да пада, да се свали кората под мотора и да се види дали има теч. Възможно е ако има теч обаче и той е върху някоя гореща част да се изпарява и да няма видими следи, друг е въпроса че ако няма течове и губи, отиваме на по-сериозни неща по мотора вече, но ме съмнява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро попаднах на една много интересна тема свързана с B8 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/403694-VCDS-amp-Hidden-menu-The-complete-list

Тук са описани почти всички полезни неща, които могат да се променят през VCDS менюто. Конкретно, някой знае ли къде и какво трябва да се пипне, за да се затварят прозорците и шибедаха при заключване на автомобила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро попаднах на една много интересна тема свързана с B8 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/403694-VCDS-amp-Hidden-menu-The-complete-list

Тук са описани почти всички полезни неща, които могат да се променят през VCDS менюто. Конкретно, някой знае ли къде и какво трябва да се пипне, за да се затварят прозорците и шибедаха при заключване на автомобила?

Само като заключваш, без да задържаш бутона за заключване - това ли искаш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е това:

 

Enable Remote Operation Windows and Sunroof
[46 - Cent. Conv.] [Coding - 07] -> [Long Coding Helper] Byte 2
Bit 2 - Set to 1

 

При мен се отварят / затварят с държане на съответния бутон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХА! Направих го, обаче пак е спам. Трябва да се държи докато се вдигнат. На старата ми В5 се вдигат автоматично, на къде отива технологията .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не можаха да я "внедрят" в новите автомобили. Според мен в останалия свят не се краде толкова и за това на хората им е ок да си оставят прозорците свалени. Тука и да си я заковал с дъски отвътре ще я откраднат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...