mng Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Преди 22 часа, robobug написа: При Б8 разликите не променят съществено визията. Гледай да е с 2+ ауспуха, другото няма такова значение При Б6 (като бивш собственик на такава А4ка) си има разлики, а при Б7 направо се променя цялата кола. Мислех, че и при Б8 ще има големи разлики, но явно не Благодаря на всички отговорили на въпроса ми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Доста големи разлики си има, да не кажа, че са повече и от предишните модели, тук освен броните (и дифузера на задната) има и декоративни лайсни на праговете, кото променят визията доста, също и снишеното окачване. Вътре S line салона с перфорирана алкантара и черни колонки + таван пък няма нищо общо с базовия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Недейте да се връзвате на постовете на дървения философ на форума. Мноог ясно, че има огромна разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
100 2.5 tdi Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Здравейте, колеги. Имам следния въпрос относно гумите. В момента карам с 245/40/18 (летни и зимни), като вози леко твърдичко. Колебая се дали да не мина на 225/50/17. Дали возията ще стане по-мека и дали по-малкия размер ще се отрази значително на спирачен път, стабилност и т.н.? Колата е Б8 авант със стандартно окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 225/50/17 е един от стандартните размери за B8 и не би трябвало да има проблем. Вече за возия, спирачен път и т.н. нямам идея как ще бъде и как ще се променят спрямо сегашните :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Някоя и друга десета заигравка с налягането, и возията става доста приятна, учудващо за този размер. Съответно и гумите не трябва да са най-дървените, нали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 On 2/24/2020 at 7:31 PM, soult@ker said: Недейте да се връзвате на постовете на дървения философ на форума. Мноог ясно, че има огромна разлика. О, тролче, ти си претърсил форума за мои постове ли? Каква е "огромната"разлика ? Возията с 225/50 е доста приятна, но меките бордове се отразяват на накланянето в завой....което не означава автоматично, че колата е по-нестабилна....воланът става по-неинформативен - малко тип френска кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 14 Март 2020 Доклад Share Публикувано 14 Март 2020 Здравейте колеги. Някой има ли информация A4 Allroad b8 до 2011 година ( първите преди фейса) каква автоматична трансмисия използват моторите 2.0тди и 2.0т? Типтроник или S-tronik? По снимки може ли да се познае някакси или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Март 2020 Доклад Share Публикувано 14 Март 2020 В А4 B8 allroad за Европа се предлага само S-Tronic като автомат, няма хидротрансформатор. Освен това мисля, че 2.0ТДИ е само ръчка при тая кола, автомата се слага на 3.0ТДИ и 2.0ТФСИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 14 Март 2020 Доклад Share Публикувано 14 Март 2020 Благодаря за информацията колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boriliev2003 Публикувано 16 Март 2020 Доклад Share Публикувано 16 Март 2020 2.0 TDI също го има с S-Tronic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Здравейте, Вчера както си карах нормално с трафика с леко открехнат прозорец по бул. Ленин , ми излезе съобщение на фис-а, което виждам за пръв път, че има отворен прозорец и има въздушно съпротивление...нещо от този сорт, което много ме учуди. Та някой знае ли, от кои датчици се следи ми стана интересно? И друго...някой със слаб или разреден акумулатор да е забелязал покачване на обороти по тази причина? Забелязвам от няколко дни, че на P и N оборотите се вдигат около 900, докато на D и R са си нормалнити около 800. Акумулатора е още заводския, не се включва старт-стоп много често, а ако се включи още в покой пали придружено с 1-2 жълти индикации на таблото (тези за АБС и ЕСП мисля бяха). Не е от регенерация на дпф, защото при нея оборотите са към 1000 на всички предавки. Не е и от друго, за което съм чел, при загрели съединители държи по-високи обороти, за да охлажда кутията, защото пробега е няколко км. без голям трафик. А и няма други аномалии с кутията, върви си нормално? 2.0 дизел с мулти, фейс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 Привет на всички! С тази карантина вече се чудя с какво да убивам време. Днес свърших нещо, което искам от много време. На S4 B8 много му беше скучен километража и днес му направих конверсия към А5. Необходими са табло и лайсни около мултимедията. аз взех само стъклото с “капките” и лайсни! всичко пасва болт он и е работа за няколко часа при мен, защото боядисвах лайсните черен пиано лак. много агресивна и спортна стана визията. Понеже моята е американска мръсница и аварийките са в едно копче и модул с датчика за еърбега на пасажера и колата светна цялата.Основно грешка за ръчната и беговете! Нужен е аутоскан, независимо от страната и после се трият всички грешки от менютата, които са светнали в червено. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaso Публикувано 24 Април 2020 Доклад Share Публикувано 24 Април 2020 Здравейте, можете ли да ми кажете какво трябва да е сменено на А4 Б8, произведено след 2010 (и за 2.0 tdi, и за 1.8TFSI питам), ако колата е на 180-250к км? Или с други думи - кои части са за употреба до 180к км? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 24 Април 2020 Доклад Share Публикувано 24 Април 2020 Супер е станало, Цецо. Нави ме на Allroad-а да го направя, само че без да боядисвам. Не харесвам пиано лак. Sent from my Redmi K20 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 27 Април 2020 Доклад Share Публикувано 27 Април 2020 (Редактирано) Преди време писах, че имам проблем с лоста за мигачите. Та така или иначе едва биха ми продали само това лостче реших да търся фейслифтови понеже изглеждат по-добре. Намерих това 4G8953502AE. Ще стане ли на пре-фейс. Като единствената разлика е, че модула е с дистроник, а колата ми е без такъв. Също така трябва ли ми и лентовия кабел или мога да ползвам моя. Поздрави Редактирано 27 Април 2020 от ivo totev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 28 Април 2020 Доклад Share Публикувано 28 Април 2020 Колега, моят круз контрол е с опция за дистанция, въпреки, че колата няма. Посаден е след закупуване от ибей с основното участие на колегата фифипалди. Работи идеално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 28 Април 2020 Доклад Share Публикувано 28 Април 2020 @Aleks67 Благодаря. Знаеш ли само необходим ли е и лентовия кабел, понеже това което намерих е без. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 28 Април 2020 Доклад Share Публикувано 28 Април 2020 (Редактирано) По спомен присадихме само лостчето за темпомата, другото си беше оригиналното. Моят волан на чистачките има фис контрол за борд компютъра.@fifipaldi, включвай се вече. [emoji41] Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Редактирано 28 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 28 Април 2020 Доклад Share Публикувано 28 Април 2020 Миналата година и аз правих лайсните. При мен бяха махагон които аз лично не харесвам, също някак ми стоеше неестесвено сивото около таблото и дисплея. Не търсих пиано лак ефект, а нещо малко по матово. Това е резултата @Aleks67 Мерси. Аз и сега съм с темпомат и фис. Само имам някакви съмнения, че лентовия кабел е различен затова и питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 28 Април 2020 Доклад Share Публикувано 28 Април 2020 Ето това бях поръчал, но моята е автомат.В Порше ми искаха 800 лв за лостчето и присаждане. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 28 Април 2020 Доклад Share Публикувано 28 Април 2020 Моето в момента е такова, искам да сложа това(линка е примерен) https://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-AUDI-A4-A5-A6-A7-CRUISE-CONTROL-INDICATOR-WIPER-SWITCH-UNIT-4g8953502ah/153882179054?hash=item23d417b5ee:g:HhsAAOSw2Fdeghey Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaipers_13 Публикувано 1 Май 2020 Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 Здравейте! При задържане на бутона за отключване, прозорците падат.С резервният(втория ключ) тази процедура не се получава. Какво е необходимо да се направи? Може би трябва да се обучи или какво? При задържане нищо не става. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 1 Май 2020 Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 Има ли тема за кодинги или нещо подобно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 8 Май 2020 Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 Мрънкат ми да взимам стойки за колело (2) за тавана, ама нямам и греди даже. От Порше запад казаха 350лв за колело, което предполагам не включва гредите. Не знам много ли е малко ли е, заслужава ли си или да гледам други варианти, като Thule например?Sent from my Redmi K20 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване