Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Преди 22 часа, robobug написа:

При Б8 разликите не променят съществено визията.

Гледай да е с 2+ ауспуха, другото няма такова значение :)

При Б6 (като бивш собственик на такава А4ка) си има разлики, а при Б7 направо се променя цялата кола. Мислех, че и при Б8 ще има големи разлики, но явно не  :)

 

Благодаря на всички отговорили на въпроса ми! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста големи разлики си има, да не кажа, че са повече и от предишните модели, тук освен броните (и дифузера на задната) има и декоративни лайсни на праговете, кото променят визията доста, също и снишеното окачване.

Вътре S line салона с перфорирана алкантара и черни колонки + таван пък няма нищо общо с базовия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Имам следния въпрос относно гумите. В момента карам с 245/40/18 (летни и зимни), като вози леко твърдичко. Колебая се дали да не мина  на 225/50/17.  Дали возията ще стане по-мека и дали по-малкия размер ще се отрази значително на спирачен път, стабилност и т.н.? Колата е Б8 авант със стандартно окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225/50/17 е един от стандартните размери за B8 и не би трябвало да има проблем.

Вече за возия, спирачен път и т.н. нямам идея как ще бъде и как ще се променят спрямо сегашните :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя и друга десета заигравка с налягането, и возията става доста приятна, учудващо за този размер. Съответно и гумите не трябва да са най-дървените, нали... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 2/24/2020 at 7:31 PM, soult@ker said:

Недейте да се връзвате на постовете на дървения философ на форума. Мноог ясно, че има огромна разлика.

О, тролче, ти си претърсил форума за мои постове ли? Каква е "огромната"разлика ? 

 

Возията с 225/50 е доста приятна, но меките бордове се отразяват на накланянето в завой....което не означава автоматично, че колата е по-нестабилна....воланът става по-неинформативен - малко тип френска кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Някой има ли информация A4 Allroad b8 до 2011 година ( първите преди фейса) каква автоматична трансмисия използват моторите 2.0тди и 2.0т? 

Типтроник или S-tronik? По снимки може ли да се познае някакси или не? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В А4 B8 allroad за Европа се предлага само S-Tronic като автомат, няма хидротрансформатор. 
Освен това мисля, че 2.0ТДИ е само ръчка при тая кола, автомата се слага на 3.0ТДИ и 2.0ТФСИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Вчера както си карах нормално с трафика с леко открехнат прозорец по бул. Ленин :hilezh:, ми излезе съобщение на фис-а, което виждам за пръв път, че има отворен прозорец и има въздушно съпротивление...нещо от този сорт, което много ме учуди. Та някой знае ли, от кои датчици се следи ми стана интересно?

 

И друго...някой със слаб или разреден акумулатор да е забелязал покачване на обороти по тази причина?

Забелязвам от няколко дни, че на P и N оборотите се вдигат около 900, докато на D и R са си нормалнити около 800.

Акумулатора е още заводския, не се включва старт-стоп много често, а ако се включи още в покой пали придружено с 1-2 жълти индикации на таблото (тези за АБС и ЕСП мисля бяха).

Не е от регенерация на дпф, защото при нея оборотите са към 1000 на всички предавки.

Не е и от друго, за което съм чел, при загрели съединители държи по-високи обороти, за да охлажда кутията, защото пробега е няколко км. без голям трафик.

А и няма други аномалии с кутията, върви си нормално?

 

2.0 дизел с мулти, фейс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет на всички!
С тази карантина вече се чудя с какво да убивам време.
Днес свърших нещо, което искам от много време.
На S4 B8 много му беше скучен километража и днес му направих конверсия към А5.
Необходими са табло и лайсни около мултимедията.
аз взех само стъклото с “капките” и лайсни!
всичко пасва болт он и е работа за няколко часа при мен, защото боядисвах лайсните черен пиано лак.
много агресивна и спортна стана визията.
Понеже моята е американска мръсница и аварийките са в едно копче и модул с датчика за еърбега на пасажера и колата светна цялата.Основно грешка за ръчната и беговете!
Нужен е аутоскан, независимо от страната и после се трият всички грешки от менютата, които са светнали в червено.
Поздрави
zP3VKC7h.jpgBivCIRXh.jpg
VI9QP6Bh.jpgPY7Z4uTh.jpg
N0hGgRbh.jpgt05Thrlh.jpg5V3Ltv1h.jpg
eDL0Ojmh.jpgIjOcQLDh.jpgpoGIlQbh.jpgSopMJ7eh.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте, можете ли да ми кажете какво трябва да е сменено на А4 Б8, произведено след 2010 (и за 2.0 tdi, и за 1.8TFSI питам), ако колата е на 180-250к км? Или с други думи - кои части са за употреба до 180к км?

 
 
 
 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Преди време писах, че имам проблем с лоста за мигачите. Та така или иначе едва биха ми продали само това лостче реших да търся фейслифтови понеже изглеждат по-добре. Намерих това 4G8953502AE. Ще стане ли на пре-фейс. Като единствената разлика е, че модула е с дистроник, а колата ми е без такъв. Също така трябва ли ми и лентовия кабел или мога да ползвам моя.

 

 Поздрави

Редактирано от ivo totev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моят круз контрол е с опция за дистанция, въпреки, че колата няма. Посаден е след закупуване от ибей с основното участие на колегата фифипалди. Работи идеално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен присадихме само лостчето за темпомата, другото си беше оригиналното. Моят волан на чистачките има фис контрол за борд компютъра.@fifipaldi, включвай се вече. [emoji41]

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Миналата година и аз правих лайсните. При мен бяха махагон които аз лично не харесвам, също някак ми стоеше неестесвено сивото около таблото и дисплея. Не търсих пиано лак ефект, а нещо малко по матово. Това е резултата

IMG_1203.jpg

IMG_1704.jpg

IMG_1705.jpg

IMG_1706.jpg

IMG_1707.jpg

IMG_1708.jpg

IMG_1202.jpg

@Aleks67  Мерси. Аз и сега съм с темпомат и фис. Само имам някакви съмнения, че лентовия кабел е различен затова и питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това бях поръчал, но моята е автомат.

В Порше ми искаха 800 лв за лостчето и присаждане. 82981b00fd9deca029afdc5f154380c3.jpg

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Моето в момента е такова, искам да сложа това(линка е примерен) https://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-AUDI-A4-A5-A6-A7-CRUISE-CONTROL-INDICATOR-WIPER-SWITCH-UNIT-4g8953502ah/153882179054?hash=item23d417b5ee:g:HhsAAOSw2Fdeghey

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! При задържане на бутона за отключване, прозорците падат.
С резервният(втория ключ) тази процедура не се получава. Какво е необходимо да се направи? Може би трябва да се обучи или какво? При задържане нищо не става.

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мрънкат ми да взимам стойки за колело (2) за тавана, ама нямам и греди даже. От Порше запад казаха 350лв за колело, което предполагам не включва гредите. Не знам много ли е малко ли е, заслужава ли си или да гледам други варианти, като Thule например?

Sent from my Redmi K20 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...