Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Разбира се, не твърдя, че греста е проблем, но пък и изглежда стегнато като цяло. След 22 август ще я карам да и сложат диагноза и да я ремонтират.

Иначе при висока скорост не издава никакви звуци при каквито и неравности.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

В централния плафон открих следната антена. За какво може да е? Възможно ли е да е за блутута? А иначе с телефона блутут не откривам. Да не ме следят от Инголщат?... 😁😁😁😁

IMG_20200825_075816.jpg

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакво предимство да се слага Bluetooth антена там. Най-вероятно е GSM антена за телефон или за GPS тракер който се свързва по GSM.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше някакъв модул под кората..трябва да я сваля да огледам......А оригиналния блутут модул само под мокета ли се намира или може и на друго място?52954d1453588103-bluetooth-module-locati

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младежи, някой от Варна със седан с диодни стопове?

Трябва ми за 5 мин да му видя кодировките/адаптациите на стоповете.

Аванта със същия стоп ли е принципно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

 

Някой с идей по следният казус:

 

Къса се пистовият ремък в движение (А4 B8 8KH 3.0TDI) и помита масленият датчик и кой знай още кво по пътя си.

 

Вс. ролки и ремък сменени, водна помпа ОК, сменят се 2 различни датчика, но при задържане на обороти над 2К светва лампата за ниско налягане (червената).

Сменихме и маслото с масления филтър - няма разлика.

Ясно, че ще да е някъде по ел. трасето повредата, но къде и какво още може да е ударено за да се получи този проблем?

Има ли втори датчик некъде за налягане при по-високи обороти и как да търсим проблема...?

 

Благодаря предварително!

Редактирано от MAXJOY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо замери с манометър актуалното налягане на маслото, да не се окаже, че е ниско и затова светва индикацията, което е много опасно за двигателя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха, че леко пада, но мисля открих причината след дълго ровене в нета и наръчника за тоя двигател на Ауди.

Тоя датчик за налягането се явява също и Switch, демек ключ който подава сигнал към клапа N428 която над 2500 оборота трябва да се отвори и повиши дебита на масло и съответно налягането. Явно точно това не става и колата реагира че над тия 2500 об. налягането не и е достатъчно. Е та тия всички елементи и жиците им са точно отпред покрай ремъка и при късането ги е помел.

Та трябва да търсим проблема по жиците на тия компоненти или бушона на тази верига ако при късането е окъсило... дано се окаже така и бързо се оправим, че вече седмица е в бокса и е чуденка...

Редактирано от MAXJOY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом е по жиците ...диагностиката не казва ли нещо..грешки какви дава?...Е щом е по жиците ...диагностиката не казва ли нещо..грешки какви дава?...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти се филтъра на маслената помпа и датчика млъкна :)

Минахме евтино тука... сега има нов проблем - вратата на "навигатора" се не отваря отвън в ОТКЛ. положение.

Някой да е сменял машинка... да знае колко струва ремонта?

Редактирано от MAXJOY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машинката се сваля ,почиства се моторчето за отваряне, което е по голямото от двете и това е за около час се прави.

Ето нагледно 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.09.2020 г. at 15:14, Милчев написа:

Машинката се сваля ,почиства се моторчето за отваряне, което е по голямото от двете и това е за около час се прави.

Ето нагледно 

 

Мерси за бързия отговор - аз напръсках ключалката обилно с WD40 и дяволията проработи, явно е била наблъскана с гадости та иска смазване/почистване. Добре че моторчето не е за смяна.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Обмислям покупка на Б8 - tfsi. Колебая се между 3-4 модела и ще ходя в близките седмици на оглед. Две от са нов внос от Швейцария, а останалите от собственик. Въпросът ми е има ли начин да проверя дали ремонта по проблема с харч на масло е извършен? Било то в сервизна книжка или по вин номер. Не съм имал автомобил такъв клас до момента, но прочетох доста из форума включително и един линк A5OC и на някои места пишеше, че повечето внос са претърпели ремонта или и да имат проблема е минимален и тогава е най-добре само доливане, а не извършване на ремонти дейности по двигателя.

Благодаря Предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 На сервизни книжки не вярвай. Джамбазите ги манипулират. Сервизната история може да я провериш при колега от форума. Ако липсва такава по-добре не взимай кола от автокъща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли на лично съобщение да ми кажете кой е колегата или някакви координати за връзка с него? Разбира каквото трябва  ще се уточня с него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Не мога да намеря еднозначна информация в нета на колко бара трябва да помпя мойте dunlop 235/50R18 M+S 101V

тъй като на лепенката на вратата точно такива няма, та мога само да гадая дали 2.2/2.1 бара предни/задни ще да е ОК?

За Олроуд става дума, някой ако кара да каже.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 minutes ago, moto_fan said:

Ко си купуваш правилния размер нема за имаш подобни въпроси....

245 45 18  трее да туриш 

То стикера и аз мога да го прочета, но така съм я взел и за сега нови джанти и гуми нямам възможност.

Ще трябва така за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кой да ти каже колко трее да я напомпиш при положение че производителя не е предвидил този размер 🤔

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.09.2020 г. at 16:43, MAXJOY написа:

та мога само да гадая дали 2.2/2.1 бара предни/задни

Това е самоубийство за нашите БГ пътища.
2.6.2.5

На 23.09.2020 г. at 18:06, MAXJOY написа:

гуми нямам възможност.

Извинявам се, обаче може да се сложат поне правилните гуми.
Не разбирам, защо си купувате автомобили, които от завода са били 150к пари и не може да им посрещнете елементарните нужди?
 

На 23.09.2020 г. at 17:38, moto_fan написа:

Ко си купуваш правилния размер нема за имаш подобни въпроси....

245 45 18  трее да туриш 

Строг, но справедлив дейба😎

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, явно ще трябва да се понапомпят малко, макар че и така вози доста твърдо...

 

Изразих се неправилно, не че нямам възможност - смяна на гуми е предвидена в близко бъдеще, но за първият месец вече съм вкарал 10% от стойноста на колата в консумативи и стягане, та гумите не са нещо спешно, та да ги мисля този месец.

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте!

Отскоро имам нов автомобил - Ауди А4 Б8, 2,0 тди, 177 к.с. (увеличени с чип на ABT до 204 к.с.), комби, куатро, с ръчни скорости, 2012 г. То замени вярно служилото ми близо девет години Б6 1,9 тди 131 к.с. Общо взето съм доволен от новата придобивка, но ми се ще да споделите, дали ви се струва нормален разходът й на гориво.

Наскоро я "тествах" малко извън града и ми даде следния разход, отчетен на принципа от пълен до пълен резервоар: Монтана - София през Люти дол, около 180 км., от които около 40 км. градско - 7,9 л/100 км. дизел. София - Монтана през прохода Петрохан, около 130 км., от които около 20 км градско - 7 л/100 км.

Как ви се струва? На мен не ми се струва да е икономично, още повече че съм карал доста спокойно. Мислех да не я пипам и само да карам след като я обслужих, но сега се замислям да я закарам на един по-обстоен преглед. Та в тая връзка бихте ли споделили и мнение за официалния сервиз на "Порше" в София...?

И последно: Случайно някой да знае има ли начин на малкия дисплей при километража да му се зададе да показва часа и датата, може и на мястото на което сега ми показва скоростта - понеже си имам отделно километраж, а часовникът на мултимедията ми е по-неудобен за наблюдение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На лостчето за чистачките ако нямаш ключета за смяна на фиса, не знам откъде. Петрохан си е доста катерене, не знам каква икономия търсиш там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...