Minkar Публикувано 2 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2021 Здравейте, дали може да ми кажете зимата като ми падне акумулатора и се наложи да го заредя дали може да да си заключа Аудито с ключа, без да има акумулатор (дали ще се заключат всички врати и дали няма да прецакам нещо алармата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 2 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2021 Няма да можеш, заключи останалите с child lock-а (махаш тапичката на вратата, слагаш ключа и завърташ) ако те притеснява толкова, а шофьорската с ключа. Не би трябвало да има и проблем с алармата ако е фабрична. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 2 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2021 Добра идея, аз даже незнаех за това заключване. Дали има и за багажника ключалка? Иначе алармата си е фабрична има и имобилайзер.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 2 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2021 Багажника има за отключване 100%, но дали става и за заключване не съм пробвал. Другия вариант е да заключиш колата и тогава да махнеш акумулатора ако можеш да го направиш през задните седалки. Ако нямаш нещо ценно вътре не е проблем и да седи отключена един ден, така или иначе това надали ще спре някого да влезе ако е решил, а да я откраднат без акумулатор ще е по-тегаво, трябва платформа :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 3 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2021 Реално моя пробелм не е със заключването, а с това че колата ми е ниска и закача на ръба между тротоара и пътеките на гаража, които е по ниско от тротоара. Преди в този гараж паркираше пак една ниска кола и бяха приспособеди едни дървени тръмплини да повдигат малко. Казаха ми, че е най-добре да се пренаправят пътеките, но не ми се занимава с майстори, имате ли позната фирма/човек който да се занимава с метални конструкции и да може да направи два рампички да повдигат малко пътеките. Реално не ми трябва да паркирам всеки ден в тоя гараж, а на някакво време да я прибирам там - заржедане на акумулатор, миене, и т.н. Така че затова се чудя как да я заключа защото не мога я вкарам в гаража. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI DRIVER.. Публикувано 3 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2021 Колега , наложи ми се да зареждам акумулатора след по-дълъг престой на колата на място ,за целта заключих колата(за толкова ток имаше) като оставих капака на багажника отворен . След изваждането на батерията от багажника и затваряне на капака той се заключи,явно не му трябва ток,а се заключва с механика . След зареждането на акумулатора,отворихс ключ шофьорската врата , отворих и предния капак и с кабели подадох ток , така отворих капака на багажника за да върна заредения акумулатор вътре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 3 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2021 Багажника си има функция за аварийно отваряне с ключа или отвертка и т.н., това не е проблем. Няма нужда да се подава ток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 19 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2021 On 11/3/2021 at 7:27 PM, AUDI DRIVER.. said: Колега , наложи ми се да зареждам акумулатора след по-дълъг престой на колата на място ,за целта заключих колата(за толкова ток имаше) като оставих капака на багажника отворен . След изваждането на батерията от багажника и затваряне на капака той се заключи,явно не му трябва ток,а се заключва с механика . След зареждането на акумулатора,отворихс ключ шофьорската врата , отворих и предния капак и с кабели подадох ток , така отворих капака на багажника за да върна заредения акумулатор вътре... Аз си реших проблема, като частите от колата ги вкарах в гаража и реално колата остана празна. Мислих си дали да не направя това, за което ти говориш и добре, че не го направих, защото тази зима на шофьорската врата ми се появи един друг проблем, който беше уж ремонтиран преди 2-3г. - като стане студено механизма на бравата не работи адекватно и вратата не може да се отвори. За целта трябва да си отворя отвътре шофьорската врата, като пред това влезна от някоя друга врата. Багажника наистина се заключва сам и ако бях заключил колата с централното и бях отворил багажника само за да взема акулулатора е много вероятно да не може да се отвори шофьорската с ключа и от там цялата кола да остане заключена. Незнам как би могла да се отвори колата тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 19 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2021 Колега Minkar би трябвало с ключа (механично)да отвориш шофьорската врата!Дори да имаш проблем с отварянето с дистанционното! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisKosev Публикувано 20 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2021 Здравейте, сдобих се с 2.0 TDI 170кс Quattro, но липсва щеката за масло. Ако взема от 143кс дали е същата или има разлика? 🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rodmanblg Публикувано 21 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2021 (Редактирано) По ВИН номера ще ти извадят точната. 10-15 лева беше по спомен. Редактирано 21 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BustarD Публикувано 21 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2021 (Редактирано) Здравейте, рових но не открих тук инфо за ретрофит на контрол на налягането на гумите при б8. из нета намерих това: Цък ,но може ли все пак ако има някой запознат да ми разясни процеса. Възможно ли е само с покупка на 4 сензора и “малко кодоране” да го подкарам"? ps. Сега видях, че моя е 1AS…тоест няма да срабти така или иначе… Редактирано 21 Декември 2021 от BustarD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 22 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2021 Някой спомня ли си или да е забелязал на колко км се нулира "дневния" брояч? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_jelezniq Публикувано 22 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2021 AUDI А4 B8,не работи със сензори за налягане.Системата работи с ABS модула- той разбира коя гума е мека по оборотите ва колелото.Ппи мен беше спаднала на цяло и изобщо не ме предупреди,хубаво, че се усетих навреме.След смяна на летните със зимните гуми не го занулих и ми изписа след 60 км че имам мека гума 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BustarD Публикувано 22 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2021 Незнам дали си прав?!Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2021 Абсолютно е прав ,а в интернет преобладава глупостта.Още колко снимки има..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2021 Има и двата варианта на ТПМС-а: basic е този, който работи с датчиците на АБС-а, другия е с датчиците във винтилите. Зависи как е поръчана колата като нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2021 Аз освен на файтон и а8 не съм виждал с датчици в гумите. Не че не може да се поръча ,но като се има в пред вид колко по иновативна е системата през абс ,направо не виждам смисъл от старата. Като цяло на 2 коли съм имал и е била коректна,не че понякога не е пищяла на фалшиво,но се преживява. Сигурно са единици б8 с такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BustarD Публикувано 23 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2021 Добре, в този случай мога ли да го “активирам” като опция? Имам и още един въпрос. Колата идва с опция dynamic suspension. До колкото четох това означава регулируема твърдост на волана или нещо такова. Някой сблъсквал ли се ?е?Тепърва ще търся някой да ми активира drive select. Който в момента се показва в менюто, но е “сив”.Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2021 Dynamic Suspension е регулиране на твърдостта на окачването, не на твърдостта на волана. Волана е Dynamic Steering (или нещо подобно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2021 Ако си от София ме намери и да видим какво е активно и може да се активира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 23 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2021 Ако имаш фабрично ADS, с него можеш да променяш твърдостта на окачването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BustarD Публикувано 23 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2021 Ако имаш фабрично ADS, с него можеш да променяш твърдостта на окачванетоНе ми е активно ADS. Активирал съм го през зеленото меню да се вижда през опциите на MMI , но всички опции са спрени “сиви” и трябва да се пускат през vcds, а кабел за сега нямам. Имам само Carly с лиценз, а то си е постна работа или по скоро само за основни функции. Иначе окачването си е сравнително меко за 18” джанти. Сравнено със Шкода Октавия е много по-твърдо, но поносимо.Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 23 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2021 On 12/19/2021 at 8:32 PM, Милчев said: Колега Minkar би трябвало с ключа (механично)да отвориш шофьорската врата!Дори да имаш проблем с отварянето с дистанционното! Абсолютно си прави, мерси! Спести ми много резил, ако се наложи да возя някой и да не мога да влезна през шофьорската. Иначе днес ми се появи една грешка, която и преди съм имал. След като запалих колата и спрях пред един магазин, когато тръгнах да паля пак - Parking Brake Malfunction+Low Battery+не ти дава да извадиш ключа 20-30 секунди. Появи ми се още два пъти като на третия бях карал 30-40 минути. Този бъг го "лекувам", като заключа и отключа колата. След това си пали нормално, не изписва Low Battery. Случвало ли ви се е, на какво се дължи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 @Aleks67 На 2000км. А ако говориш за този на борда на всеки 2 часа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване