Raino Публикувано 20 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 Реших да пусна тема, в която да обсъждаме качествата, радостите, проблемите и проектите на А4 Б8.От излизането на модела вече си минаха годинки и съответно ползвателите на тези автомобили се увеличават, затова и предполагам ще е интересно и полезно всичко написано в тази тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Това може да е малко полезно за темата http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=144531 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) Благодаря Цецо, аз вчера я търсех тази тема, но не я открих.Тази въпростната акция, за която пише -21C5 е за смяна на клапан N75. Моята я проверих, излезна че не влиза в акцията, но реших все пак да сменя въпростния клапан. Струва 100лв.Проблема с маховиците като чета и UK форума е доста разпространен. Аз лично познавам само един собственик на Б8 и то с 2.0 ТДИ 120к.с. , при който се появи шум и вибрации в маховика още на 45 000км.Моята Б8ца я забелязвам, че когато я карам усилено градско и загрее съединителя при потегляне с нормално подаване на газ има леко придърпване, подам ли повече газ го няма. Може би диаметъра на гумите и теглото на колата оказват влияние, а аз съм с 19ки и доста тежко купе заради аванта и екстрите.Шумове нямам, но се замислям да го сменя целия този възел. Гледах като цени, че всичко с труда идва под 2000лв., не са малко но на фона на цената на колата и кефа от нея се прежалват. Редактирано 21 Юни 2013 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 А този дето ще си вземеш, ще е отстранен ли проблема с "живота" на маховика ? Бая са поевтинели тия б8-ци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) Надявам се да, а и ако приемем че кара 100 000км. дори пак ми се струва ОК.За Б8ците вече си важит правила на пазара с пълна сила . Вкарват се коли от Италия и от къде ли не, я служебни, я изморени, я пълни базовици, които подбиват цените. В момента, в който човек загледа нещо под 100 000км., купувано и поддържано тук цените са съвсем други. Всеки си преценява.Гледам го от известно време един от Габрово вкарва яко Б8ци и им лепи едни надпичета, описва екстри, които нямат и вътре изглеждат все едно 4ри члено семейство е живяло 5г. в тях. Да, ама са по 22-23 000лв. и хората пазаруват. Редактирано 21 Юни 2013 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 И аз се заглеждам по б8, какви са отзвуците като здравина на 3,0 турбо мотора?Ходих да пробвам едно и ме радва като движение.Като средства за обслужване ще ми е интересно, какви проблеми има и такива неща.Някой ако има опит с такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) За 3.0Т трябва Веско да питаш, той кара такъв и ще е най-запознат, предполагам ще се включи в темата по-късно. Иначе аз не съм чувал за някакви сериозни и масови проблеми. Редактирано 21 Юни 2013 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) Дизела ли имаш предвид ? Щото бензина е ес4. Добре се чипва почти колкото рс4 върви: пс Ама е с компресор, а не турбо. Би трябвало да има респонс като атмосферка, а не турбо мотор. Ама Веско ще каже. Редактирано 21 Юни 2013 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Нов дизел нема сми според мен, за бензинката говоря.Кефи ме здраво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) Жестока е S4ката Редактирано 21 Юни 2013 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Това, че е с компресор е ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) Мотора 3.0TFSI преди фейса на B8 е само в S4 и е 333 к.с., след фейса го има и в A4 във вариант 272 к.с Двигателя е с чарджър и изцяло водно оглаждане, няма променливи фази на смукателни клапани или подобни глупости - всичко се управлява чрез електромагнитния клапан на чарджъра. Мотора няма драми, има 2-3 особености - в първите версии има проблем с уплътнението на водната помпа и като го настъпиш по-здраво и избива... има клипчета из тубата, има и сервизна акция за това + модифицирана водна помпа. Поради тоя проблем има хора, успели да прегреят и спукат кулерите на чарджъра поради каране без антифриз- като го газиш повечко подпийва масло и ако не ти сработи датчика за нивото маслото може да го строшиш - има и такива играчи препоръчвам закупуването на старомодна пръчка за маслото с правилната дължина и проверка на ръка от време на време Общо взето това е специфично за мАторя - сравнително прост, базиран на блока на 3.2 FSI, върти се до 7000 об./мин Иначе за B8 като платформа има проблем, който е дразнещ и се прояви и при мен - адски е чувствителна към гуми, един колега беше постнал линк към един американски форум за това. Аз със зимните нямам никаква драма, но с летните (те дойдоха с колата на 2 години са) имам едно притрисане като от небалансирани гуми около 120 км/час. http://a6retrofit.tripod.com/articles/a4a5vibration.html Както е описано в линка ако си автомат и караш големи гуми шанса да се прояви е голям... е при мен с едните гуми (Дълом СП Спорт нещо си) го прави. Следващата година ще си купя други и ако пак тресе ще подкарам долните носачи да сменям. Друга сервизна акция е за задните диодни стопове - има някои, които пропускат влага и са сменени с модифициран такъв. На мойта кола е правеня тая акция, но на десния вътрешен стоп пак има заминали диоди - карам го така да видя дали ще дадат фира повече, че ми е интересно защо пак се повтаря проблема. Редактирано 21 Юни 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Колеги S-tronic или DSG?Спортният диференциал при S-tronic има ли, или е само при DSG? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) S-tronic е търговското наименование на 7 степенното DSG А задния спортен дифф е опция и можеш да го поръчаш дори и със ръчна кутия, но мисля че Audi Drive Select-a е задължителен Редактирано 21 Юни 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 МХМ ясно Някакво инфо за тези кутии има ли?Примерно като на ZF, коя до колко NM държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) Кутиите са на Borg Warner и ако не планираш пак да си купиш 3.0 ТДИ и да го правиш мнооого коне едва ли ще имаш проблеми Според някои източници из интернетя максималните нютони са около 550... което е добре дори за чипнато 3.0 ТФСИ, но на дизела не е ясно как ще деяни Редактирано 21 Юни 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Ти кога ше я чипнеш. Сериозни цифри дават като коне след чипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 420кс и 520Nm си е сериозна цифра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Ти кога ше я чипнеш. Сериозни цифри дават като коне след чипа. Тя и сега понавървява като боднеш чарджър на осмака може и да се мотивирам да чипосвам, но за сега няма нужда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) Не ме удряй в мекото. Много боли там. )) Редактирано 21 Юни 2013 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Тия в Порше чаткат ли ги тия коли или на друго място се ходи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) В Порше съм сигурен, че ги чаткат.. все пак това е 80% нормална B8-ца и ми се струва, че са виждали достатъчно от тях Иначе аз ходя на други места... Редактирано 21 Юни 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Мишо и ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) и vladi_di Редактирано 21 Юни 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Него все го забравям, май е време да го пробвам Кажи как е респонса с тоя компресор, преди гледах разни компресори за 3.0 на бмв и графиките бяха с малка "падина" в първия момент, предполагам от загубите от допълнителния ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване