Jump to content

Проблем с турбината


Simo12

Recommended Posts

Здравейте колеги . Преди 5 дена си купих ауди А3 1.9 ТДИ 1.9 131 2002 г . Обаче нямам борд ком. и ако може да ме посъветвате дали ако сменя само лостчето на чистачките щте се получи. И четах в един форум че на а4 ставало този номер. И др ми проблем е  в турбината - беше за смяна . Купих си нова вкарах я в сервиз сложихами я  всичко е ок но много се замисля . Като давам плавно газ варви горе долу  добре обаче като я изрежа все едно няма турбина . Някой ако може да ме посъветва от какво може да е . Мерси предварително! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде малко от начало и системно ...

Като смениш лосчето на чистачките какво да се получи, да получиш борд комп ли ?-- Говориш за коренно различни неща.Къде четеш за А4 нещо си се объркал яко ..
Сега турбина се сменя доста внимателно т.е дали сменената е като твоята, каква е твоята нещо код, а дали работи се разбира най-добре с диагностика или на усет но като не си карал на турбина как да ти обясни човек как е без нея..Най-лесно се разбира по звукът който самата турбина изпуска ..
Но да си сигурен се прави диагностика , ако пък и кажеш от къде си да ти предложи човек я майстор я колега който може да направи диагностика.
Всичко останало е да хвърляме боб и каквото се падне ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за борда не мога да се сетя къде съм го чел и пишеше като се сменило лостчео на чистачките и '' Сменя се само лостчето, адаптира се и тръгват и другите функции, евтино и лесно е ''. Нещо подобно .



Така за турбината майсторите и правиха диагностика всичко е ок о неможем да разберем това . Това което написах по горе така ми го обясниха те . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е чипвана колата??? .

Ако не си сравнил номерата на турбината и си си купил сток турбо а старото е било ъпгрейт то нормално е да не върви.

Само размисли ")

 

И един ВАГ няма да е излишен + Н75, ако има такъв клапан тази :)

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неможе само с лостчето трябва и цялото табло да се смени с друго което има тези функции(голям фис дисплей)....от там обучаване на ключовете към новото табло тъй като имо системата е в него.

Също е необходимо да се пуснат няколко кабела от лостчето до таблото за да сменяш функциите на борд компютъра и още няколко за допълнителни кабела зависимост какви датчици имаш/нямаш по колата.

 

А отностно турбината има голяма вероятност да не ти е настроен актуатора както трябва...и да се получава лаг , най-добре диагностика и лог на 11канал за да се види какво се случва.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Здравейте колеги , искам да ви попитам малко информация за турбините , понеже прочетох доста теми отворени , но не видях пряка тема за а4 2.0 тди двигателя 2005 година е аудито , преди около 4 5 месеца ми направи проблем на магистралата , колата  се движеше като чист дизел , до 60км  . Оборотите не можеха да се надкачат 2000 , колата  нямаше ряз . Днеска паля всичко нормално , изчаках 2 3 минути да поработи , тръгнах и след 2 3 улици започна един много силен шум  от турбото , колата не пожела да върви с повече от 30 40 .

В момента е на 210 000 км , гледам доста хора и приятели ми споделиха ,че е трябвало да има пушек ако турбото е fail, нямаше пушак , вчера привечер усетих просто една топлина на шофиорското място , спрях колата като мислех че има проблем , запалих  я след 30 мин пак си държеше топло , но вървеше . Оставил съм я да и направят диагностика , и ми предложиха 3 варианта , според вас кой ще бъде най удачен , ново турбо ремонт + гаранция за моето , или вградено от по стар модел ,за по малко пари . Благодаря ви  предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо колега сигурно ли е че турбината е заминала ?
Това за вариантите е относително, аз лично бих взел номера на турбината ако е умряла и бих потърсил подобна, може и ремонта да оправи нещата но аз съм  малко резервиран.Казвам го защото един приятел така ремонтира неговото но дали калпав беше ремонта, майстори ли не знам след една година, умря и му казаха не може да се ремонтира и си купи от една морга даже мисля че беше по голяма и работи до ден днешен, но говоря за а4 1,8 от  2000 и то безиново.

Погледни в раздела за продажби има хора с морги които могат да ти помогнат.

От написаното че последните дни винаги се е движела около 30 км има логика да е турбината, но според мен двигателя трябва да се движи добре близо до оборотите когато включва турбината и не би трябвало да и е проблем да качи 60 тона км от раз без турбина.

Редактирано от Screamm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега оказа се друг проблема , като се отвори двигателя . Написах нова тема за това ако разбираш от маслени помпи дал съм малко информация за това кое точно е счупено със снимки и линкове , бладоря за информацията .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...