Jump to content

Варианти за заместник на Q7


Recommended Posts

Здравейте,

 

От 2007-ма съм собственик на Ауди Q7 3.0тди 233к.с. и до сега съм навъртял над 330 000км с него, главно по скапаната балканска инфраструктура. Определено това си каза думата - на 2 пъти съм правил цялостни подмени по окачването, сменял съм и 6-те дюзи, колекторите и турбото. Аудито до сега съм го платил 1 път и половина, но като цяло ми върши добра работа. Идва и момента, в който трябва да го сменя, но не знам дори накъде да се ориентирам, понеже имам чуството, че каквото и да избера все ще случа на нещо проблемно.

 Нямам никаква представа новият 3.0тди дали е проблемен, не знам и в кое купе бих го избрал, не знам дори дали пак ще заложа на Ауди. Трябва ми нещо надеждно, да не ме оставя на пътя, ще минавам годишно около 50-60к км, като дизел е предпочитаното гориво. Надявам се че тук има собственици или хора с опит на А6, А8, Q7 3.0тди от по-новото поколение, които биха споделили впечатления. От друга страна, първата Q7-ца няма да я продавам, а и бих искал да сменя модела, но пък от Ауди не предлагат друг голям SUV, а определено би ми вършил по-добра работа от ниска лимузина.

 Колебая се между А6/7/8 3.0tdi, и на всички премиум марки SUV-овете с 3.0л дизел без БМВ, а втора еднаква кола не искам, затова отписвам Q7. Основната ми дилема е: лимузина на Ауди с 3.0тди, където не съм сигурен дали двигателя е издръжлив, или СУВ с 3л дизел от конкурентните марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 196
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз се сещам за един ДЖИП и той е Тойота Ланд Крузер V8, но за  съжаление е 4.5 дизел V8.  Иначе според мен от паркетниците, който дилър ти даде най-добра оферта. Купи си таз седмичния Аутобилд има сравнение на новата S-класа, БМВ 7, Ауди А8, Ягуар XJ и Мазерати Куатропорте доста е обширна поне една бегла представа по картинки и общи работи да придобиеш.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че с този 4.5 дизел ще е като ламя, това е главната причина, която ме спира от по-големите двигатели. От паркетниците, който е на по-добра оферта, но след това ако вися всеки месец в сервизите и ме брулят като зряла круша, не искам да бъда отново в това положение.

Надявам се някой да сподели впечатления от новия 3.0тди или от 3-литровите дизели на конкурентите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ленд Крузъра V8  е с най-ниска загуба на стойност на старо, може да погледнеш стари V8-ци какви пари вървят, едва ли те бърка 2 литра повече според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по-голям джип от Q7(като размери) трудно ще се намери. Броят се на пръсти.

X5, Touareg, ML, Grand Cherokee ми се струва, че ще са ти малки, по зададения критерии.

Аз лично бих заложил на Mercedes-Benz GL :)

Има по-голям избор от дизелови агрегати, сравнение с Audi.

Не знам Range Rover-а дали би могъл да влезе в кандидатите.

 

 

@цецо, скоро четох, че Аутобилд било собственост на Пеевски и ми се промени мирогледа към списанието, на което така или иначе се ядосвах като плюят марката  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишат в АутоБилд  много  глупости и платени тестове, но точно по неговия въпрос с лимузините таз седмичния брой мисля ще му е малко от полза, иначе ако наистина е на Пеевски спирам да го купувам :) GL - а наистина ще му е по мярка има и V6 дизел

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GL с 3 литров дизел едвам ще върви, една приятелка кара 450 Brabus и честно казано не съм вчепетлен от динамиката, какво остава за по-малкия.

Градско GLa харчи 15л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за Ауди да остане да кара колегата,ама днес на автомивката ми останаха очите по едно Infiniti FX30d.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е този: http://4.bp.blogspot.com/-xnE2p9fu668/Te5k3iZFpwI/AAAAAAAEhtg/mxg3nfoqkho/s1600/2012-Mercedes-ML-17.jpg

С новия 3 литров дизел 258к.с, страхотна динамика и разход на гориво под 8 извънградско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко смешно ми се струва представянето на това какви коли си си купувал и в следващия момент да говориш за разход на гориво и други работи тя старата ти Q7 да не би да не ти гореше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност така и не разбрах нова кола от магазина ли ще се вади или някаква на 1-2 год. още в гаранция?

Ако се иска джип ТЛК-то е един път, няма нищо общо с останалата масовка по пътищата но цената му е мани беги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойота Ленд Крузър 200, ама си я внеси от ЕС. Всичко друго ще те съсипе от ремонти за толкова км, както си усетил от Аудито. Верно ще харчи 1-2 кила повече от 3 литров дизел, но ще избиеш от сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото нещо което няма да купиш няколко пъти както е станало с кю-то е Ленд круизър-а, невероятно "нещо" е , може да няма усещането за лукс като в ку-то но е създадено да върши работа, не да дреме по сервизи.Другото "нещо" което е номер едно в моята класация е Тойота Секвоя, мисля че просто няма аналог като здравина и надеждност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-2л/100км в повече не са ми проблем, но сегашното 3тди ми гори 9-10л/100км извънградско, а този 4.5 дизел на Тойота, или 4.2тди силно ме съмняват да слязат под 15л/100км, а това са си доста пари за 50к км годишно, нищо че съм тръгнал да купувам такъв скъп автомобил, не искам да прахосвам излишни пари. За динамиката 3.0тди напълно ме устройва, не съм съзтезател, а ми е достатъчно да мога да се движа със 130-140км/ч по магистрала и да мога да изпреваря, повече не ми трябва.

 Забравил съм да спомена, че по-възможност ще се взима чисто нов автомобил, в краен случай нещо на до 1 година и малко километри.

 Честно-казано, всички Allroad-и винаги са ми били малко грозновати, но то беше така и с Кю-то. Старата S-класа, може би, ще остане като последен изход. Един познат направи преход от 2007 Ауди Q7 4.2TDi към 2012 GL350CDi, та трябва да го питам как е. За Ланд Крузър-а съм някакси неутрално настроен - никога не съм се качвал в такъв, фаровете и стоповете са малко доста странни и ръбати, но пък и от вас чувам че са били здрави кучета. Бърз поглед в сайт на Тайота ми показва начална цена от 160 000лв, което ме кара да мисля, че сигурно ти дават и японец за шофьор в цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за "шофьор в цената" не съм сигурен,но за това че не са чак толкова здрави съм убеден - чак работно куче едва ли.От лични наблюдения върху фирмен автопарк /познати/ от 4 ТЛС половината си посещаваха сервиза всеки месец.Да не говорим за няколкото обикновени тойотки.Съгласен съм с колегите,че предните модели на ТЛС за доста добри,здрави и държат цена,но с всяка изминала година колите стават все по-нежни.В края на краищата ако мерцедес например направи нещо като едно времешната 124 ще фалира.Като за нова кола поне ще е в гаранция,но като размер,комфорт и цена Турег :). Безаварийно като намериш заместник на Q :)

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е къде е http://www.mobile.bg/21224679525548041 тези коли не са нежни, карат се здраво из нашите Добруджански полета. Гумите НЕ СА НИСКО ПРОФИЛНИ както при БМВ, Ауди, Мерцедес, Инфинити, Туарег. Мотора не е някакъв напомпан, а е съобразен много точно с възможностите на автомобила, а и не е някаква свръх нова технология с две, три турбини и свръх модерни дюзи.. А може да погледнеш арабите какво карат в пустинята, а дори и Бат Бойко,  Орешарски и президента го карат с такъв джип (също и с Тойота Секвоя) само че мисля, че е бензин Лендкрузера.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето предложение е Lexus RX 450h facelift 2012-13. F-Sport или President.

Разход без значение градско/извънградско 7-10 бензин, не се чува как работи, наблъскан с всевъзможни екстри, най-удобните седалки, на които съм сядал, вози меко и приятно с 19ки, има въздушно окачване, ааа и има мишка  :respekt:

Гаранционното обслужване в Тойота е без пари сравнено с другите, ако някой има интерес мога да дам суми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е къде е http://www.mobile.bg/21224679525548041 тези коли не са нежни, карат се здраво из нашите Добруджански полета. Гумите НЕ СА НИСКО ПРОФИЛНИ както при БМВ, Ауди, Мерцедес, Инфинити, Туарег. Мотора не е някакъв напомпан, а е съобразен много точно с възможностите на автомобила, а и не е някаква свръх нова технология с две, три турбини и свръх модерни дюзи.. А може да погледнеш арабите какво карат в пустинята, а дори и Бат Бойко,  Орешарски и президента го карат с такъв джип (също и с Тойота Секвоя) само че мисля, че е бензин Лендкрузера.

 

Ти в кой свят живееш? От 4.5 литра обем едвам 272кс. на нещо което тежи 3 тона. Не върви и харчи. Колегата никъде не е казал, че ще офроудства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D някъде да пише, че иска състезател джип да върви? Хората много добре са си разчели конските сили на мотора и те са такива каквито трябва да бъдат.    Няма да споря по отношение на возията или офроуд възможностите, или логиката ти относно обем на мотора - конски сили -  тегло - вървеж.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...