Jump to content

Дунев Рейсинг вече ще тренира на газ !!!


Recommended Posts

post-44328-0-18323200-1372602219_thumb.jpost-44328-0-53436700-1372602245_thumb.jpost-44328-0-84427600-1372601838_thumb.jpost-44328-0-08436300-1372601840_thumb.jТова е тренировъчната кола на Дунев Рейсинг, Субару Импреза турбо, отскоро тя работи на пропан-бутан с газов инжекцион FOBOS, след специални настройки по електрониката на бензиновия инжекцион от екипа на Дунев Рейсинг,  на проведения дино тест пред публиката на тунинг шоу в Експо центъра, колата показа мощност от 204 к.с. на бензин и 216 к.с. на газ, измерени на колелата, реално има 12 конски сили повече от мощността си на бензин, надяваме се да повишиме още малко мощността с оптимизации. 

Тази година на тунинг шоу в Експо център 29-30.06. 2013г. FOBOS частваше заедно с  Дунев Рейсинг на един щанд, сътрудничеството помежду им ще продължи занапред  с нови проекти за газифициране както на спортни автомобили, така и на корпоративни автопаркове.

 

 

post-44328-0-22897700-1372601392_thumb.j

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

как ли не се развиват нещата в тази криза ...преди време съм ходил в сервиза на дунев точно като ми монтираха газов инжекцион от фобос и имах проблем с придърпването ..колата невървеше добре ...те тогава неискаха и да чуят за газ .... благодарен съм им ,че разкачиха ламда сондата от газовата мрежа и колата си тръгна ок. дано компетентно да стават вече нещата в това сътрудничество ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Очаквах да чуя мнения от колеги с турбо мотори, нали точно тук се развиваше тезата че на газ им били слаби колите, било невъзможно да върви еднакво на газ и бензин, ами явно не са им настроени правилно колите, няма друга логика, ето ги доказателствата, официален дино тест на въпросната тренировъчна Импреза турбо СА 5038 СН.

20130701122804686.pdf

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако мислиш, че с максималната мощност се изчерпва описанието на поведението на една кола.....какво да говорим повече.

Точно за поведението беше най-интересната приказка, според състезателите колата се държи по-добре на газ, във всички обороти, искат и другите им коли да се газифицират, какво повече искате да чуете, това е постигнато с Фобос от последно поколение, може пък да има нещо по-специално в него, знае ли човек. :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои колеги са любопитни да разберат:

 

1 / в какви граници варира разхода на газ, сравнен с този на бензин. Тук става въпрос за настройка на състезателна кола, която настройка не е много относима към нормалната  настройка на турбо-кола за ежедневно каране. Щом получената на дино мощност е с около 15 конски сили повече от тази на бензин, това би означавало че и разходът ще е доста повече от бензиновия, което пък от своя страна обезсмисля наличието на ГИ. Пример - ако ми гори 10 на 100 бензин и 15-17-18 на 100 газ, за да изкара същия или по-голям вървеж, тогава финансовата равносметка ще е еднаква и карането на газ няма да бъде по-евтино.

 

2/ Някои колеги никога не се интересуват толкова от фактическото ускорение на газ на пълна стъпка, а от цялостното поведение на колата в целия работен диапазон - динамика, еластичност, доускорение, мощност, пъргавина, субективно чувство на ускорение.

 

3/ Има ли разлика в цената на нормален ГИ /за който рекламираш че върви идентично с бензина/ и този който сте монтирали на Субаруто. Питам, защото твърдението ви е, че винаги, във всеки случаи и при всякакви обстоятелства, колата ще върви точно като на бензин /това включва и с всякакъв ГИ от вас/. Не би било коректно този резултат да е получен вследствие на монтажа на скъпи компоненти и после да се отнася към всички ГИ, които предлагате. Сам споменаваш за последно поколение ФОБОС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода ще е поне два пъти отгоре в сравнение с бензина. 

Колегата много добре знае, че (почти) всяка кола с АГУ с изпарител примерно Ловато може да се направи да върви по-добре на газ :)

 

 

 

Едит: Не искам да омаловажавам постиженията на Дунев и възможностите на компютъра Фобос. Но в този си вид (без вид на мотор, турбина, налягане, смеси.....) информацията носи само рекламен характер. Едва ли някой се съмнява, че турбо кола може да върви на газ:)

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за поведението беше най-интересната приказка, според състезателите колата се държи по-добре на газ, във всички обороти, искат и другите им коли да се газифицират, какво повече искате да чуете, това е постигнато с Фобос от последно поколение, може пък да има нещо по-специално в него, знае ли човек. :zustimm:

Безплатни обяди нЕма и въпроса е каква е цената. Предполагам разхода ама така от общи приказки няма се разбере. Аз не виждам нищо кой знае какво направено, нито е мощна колата, нито турбината надува кой знае колко, нито нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тея пичове с Бардолини работят ли, че да ги посетя и да ги откажа да се разправят с газ?

който газаджия чуе пик на турбото 1.5 бара и става по-бърз от колата :beammeup:

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата съвсем логично е монтирана с последно поколение Фобос, няма как да я монтираме със миналогодишен модел, такива нови компютри се предлагат от няколко месеца на пазара, точно такива монтирам всеки ден в моя сервиз, нищо екзотично или модифицирано не е подготвяно за бегачката, и да не забравяме че това все пак това какво точно има в компютъра е фирмени тайна, няма как да ви споделя и какво ново са измислили програмистите на марката, всяка марка си пази новостите, развойната дейност струва много пари на производителя.

 

Рейките са Райл 1.0 Ом, нищо специално, изпарител Меджик с 350 коня, тръба 8мм., усилена сонда, така правиме всяка една колас подобна мощност която монтираме в моя сервиз, нашите клиенти не се оплакват от разлика във вървенето, напротив, често споделят че колите им вървят по-добре на газ, невървенето се случва на коли които не сме монтирали и настройвали ние, като тази на колегата 150hp.

 

По мнение на Румен Дунев, цялостното поведение на колата в целия работен диапазон - динамика, еластичност, доускорение, мощност, пъргавина, субективно чувство на ускорение е отлично, на газ върви осезаемо ПОВЕЧЕ, предстоят още донастройки които ще подобрят още малко мощността, нямам данни колко точно надува турбината, и т.н..

 

 

За разхода, нямам очаквания за прекалено висок разход, на максимално натоварване бензиновите времена са еднакви на бензин и газ, тоест няма излишно богата смес, тази кола в тренировъчен режим стига разход до 35 литра бензин по данни на Румен Дунев, много е различна от тези по улиците, всичко е пипнато, мотора е събран специално за газифицирането ден преди монтажа, със съответната подходяща компресия, аванса е променен за да е подходящ за газ, и затова резултата е такъв, нищо не е случайно.

 

След като установиме точния разход, вие първи ще научите стойностите, ако някой желае може да пробва колата, Дунев Рейсинг провеждат курсове за рали пилоти, последните нива се карат точно с тази кола, аз мисля да се запиша, струва ми се интересно, пък може да се уредя да врътна една обиколка на Лансера на Румен, само 800 коня с пластмасови врати и капаци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, хем сте я монтирали и настроили, пък не знаете на какво налягане бачка турбото.  :o На мен ми мирише на сравнително голямо турбо+ниско налягане  :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 "всичко е пипнато,мотора е събран специално за газифицирането ден преди монтажа, със съответната подходяща компресияаванса е променен за да е подходящ за газ" 

 

:all_coholic:  :stupid:  :stupid: 

 

 Колега еурогас,

Въобще не мога да разбера предлагате ли монтаж на такъв ГИ или това е специален проект само за моторШпорт??!? 

Ако предлагате интересно ми е колко ще струва.... на мойта S3 8L - 209к.с. да тръгне и тя с такъв ГИ?  трябва ли да се отваря мотора???

И това субару на Дунев ....щом е разглабян и променян мотора... сигурно е само на газ вече ...или има и бензин? :bia: :all_coholic::puke: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от доста време чета и все гледам има някаква тенденция...спори се и се доказва кое колко, а едното с другото няма общо!

Защо е трудно някой да повярва че по-високооктановото гориво(газ) при идентични условия в ниските и средни обороти ще е по-доброто, и по-пълноценно гориво? След като позволява повече аванс, и е по-устойчиво.

Защо пък на други не се вярва, че след като "условията" предоставящ един(най-често стандартен) двигател при максимални мощности винаги ще върви с горивото носещо повече енергия(бензин)..всеки интересувал се знае че за 1-ца обем има повече калории, сравнен със същата 1-ца газ? Отделно докато газта е "газова" винаги бензина ще е отпред като гориво заради проста физика и обемна ефективност на горивото.

 

Кое е толкова трудно и чудно?

 

ПП - Много бих искал да чуя какво би казал Генчо(Монстър Перфонмънс) и Мейднес по темата...Също и други знайни и не знайни хора :) Не бързайте да я заключите

 

Еврогаз - Относно идеите. Патентовайте щом си е ваше. А понеже тук стана въпрос, хубаво( но не задължително) е да споделиш какво сте направили...Може и да донесе приходи. Аз като бъдещ може би ваш клиент бих бил любопитен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Историята помни и много такива проекти , всичко се крие в изработката, подходяща компресия, подходящ аванс, турбо с подходящи параметри, подходящ газов инжекцион, и някой който да знае как да направи всичко това да запее правилно . http://automedia.investor.bg/a/11-tuning/11832-nai-byrziiat-avtomobil-rabotesht-na-gaz-bmw-m5/

 

Защо не искате да повярване, има много такива проекти, немците наскоро чуха за газта, вече се газифицират трескаво, постепенно претръпнаха и започнаха да възприемат газта не само като гориво за печки, водещи фирми гледам започнаха да правят и сериозни тунинг проекти на газ, на Ханс му допада да кара бегачка и да се вози на цената на бензинова малолитражка ? http://www.digital.bg/novini/bmw-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%B0%D0%B7-%D0%B5-%D0%BF%D0%BE-%D0%B1%D1%8A%D1%80%D0%B7%D0%BE-%D0%BE%D1%82-%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE-lamborghini-gallardo-news23867.html

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не искате да повярване, има много такива проекти, немците наскоро чуха за газта, вече се газифицират трескаво, 

Как да не вярваме. Едва ли някой от пишещите изпитва съмнения. Всеки, който има възможност си е "пипнал" аванса. На градската ми кола аванса е настроен по-агресивно по време на "чипването".....

Аз ще питам конкретно - 1.8Т с Гарет 2860 до какво налягане може да се храни на газ? В каква посока се променя степента на сгъстяване - от една страна по-ниската степен позволява по-голям аванс, а от друга с газта може да се увеличи.... или хем е увеличена степента, хем е увеличен аванса (спрямо разредена кола)... Как се захранва изпарителя - с една или с две сонди бутилката......ей такива неща са интересни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те, но нямам точни числа които да цитирам, скоро ще уточня всички детайли и ще пиша, освен това нищо не е завършено окончателно, предстоят още настройки, както на газовия инжекцион, така и на бензиновите настройки, очакваме скоро мощността да се повиши още малко, Дунев Рейсинг притежава много модерна апаратура за бензинови настройки, благодарение на нея могат да се постигнат чудеса.

 

Изпарителя е MAGIC 350 коня, захранен с една полипропиленова тръба 8 мм., клапан 8мм., и усилена високодебитна сонда OMB, нищо специално, всеки ден ползваме такива компоненти за ежедневните си монтажи, за мощности над 350 коня може да се мисли за втора сонда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя е MAGIC 350 коня, захранен с една полипропиленова тръба 8 мм., клапан 8мм., и усилена високодебитна сонда OMB, нищо специално, всеки ден ползваме такива компоненти за ежедневните си монтажи...

 

Мойта кола е направена с такива компоненти, искате ли да ми направите една професионална настройка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Съжалявам, не предлагаме настройки.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Едно клипче на щанда и колата, налягането на турбото е 1.1 , а скоро ще се повиши на 1.5 и пак ще се пренастрои. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Станахме двама за настройка с еднаква конфигурация и налягане 1.45бара!

При условие, че подкарате на Румен колата невиждам причина да не настроите и нашите?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди бие онова БМВ,но на метан

http://autoblog.bg/Audi-A4-stana-nay-barziyat-avtomobil-na-metan-id4362.html

Ако бяха направили газовата уредба с течна фаза,дали нямаше да е по мощна и динамична колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Станахме двама за настройка с еднаква конфигурация и налягане 1.45бара!

При условие, че подкарате на Румен колата невиждам причина да не настроите и нашите?!

За настройки се обърнете към фирмения официален сервиз на Фобос в Горни Богоров, там имат повече хора, и настройват всеки ден с удоволствие, аз имам малък сервиз и нямам достатъчно хора за да извършвам такава дейност. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после Eurogas да даде конкретен и смислен отговор по въпроса с настройките. До скоро официално възприетият му маниер се изразяваше в: иронични обиди, "дръвчене", заплашване, отяждане / в случай че дадено мнение не съвпада с неговото, или когато човек си позволи да отправи упрек или пък да нахалства за настройки/. 

 

Благодарим за просвещението на нам, простосмъртните. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ти е да повярваш, разбирам те, до вчера пишеше че газта била слаба, тая тема съм я написал специално за теб, надявам се да е имало някакъв смисъл, и да спреш да се заяждаш безпричинно. 

 

Накрая ще излезе че тези чипове които ползвате така масово за 1.8 Т,  са създадени единствено за бензин, и основно там им е силата, а се оказва че газта е някакво друго гориво, иска нещо повече за да развие пълния си капаците, и колите на газ могат да вървят повече от колкото на бензин, стига ГИ да са монтирани и настроени от  добър майстор, компонентите да са правилно подбрани, и настройките на бензиновия комп., или т.н. чип тунинг да са съобразени с газта.

 

 Съвсем скоро разликата в конските сили на Импрезата ще бъде увеличена, и на газ ще върви значително повече, от Дунев Рейсинг имат още идеи, ще видиме какво може газта, всеки тест ще бъде отразен тук, а по въпроса за разхода на гориво, екипа им се смее от сърце...., на бегачка разход не се гледал !!!  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...