Jump to content

Проблем с климатика a4 b6


yavkatapk

Recommended Posts

Е тва е трудното доколкото разбрах е импулсен!

Пусни климатика и виж дали тръгва веднага перката и на коя степен върти те са две май...

Ако се пуска по незнайни причини след 1000 оборота сигурно за това и тогава ти пуска компресора незнам наблюдавай я!

Ама най вероятно при теб това е причината щом ти работи компресора друго не виждам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като пусна климатика перките въобще не работят сега размърдах кабелите на перките и тръгнаха но бавно въртят и от време на време спират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми честито! Това ти е проблемът....провери кабелите за прекъсната връзка някъде или разхлабени връзки и такива неща....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи най вероятно е той

би трябвало веднага да тръгват перките при пускане на климатика.

а и щом не работят колата ти би трябвало да загрява когато е с пуснат климатик и на място.

при мен симптомите бяха същите и датчика сработваше чат пат, но и колата ми загряваше ако е в спряло положение с пуснат климатик.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата с пуснат или изключен климатик кове 90 градуса и не мърда от там

иначе до перките сега откакто размърдах кабелите работят на въртят слабо и вътре си духа топло не работят така силно както като падам газ и я задържа тогава работят много силно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има VAGcom 10 пъти я закачах изкарвам само клапана като грешка на компресора сменихме го с работещ но пак същото няма ефект 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тука май нещо ми липсва какво трябва да има там някой знае ли това липсва от както съм купил колата от дясната страна се намира

post-69862-0-22482900-1408523944_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук направих клип точно какво правят перките това го прави на празен ход задържиш ли газта веднага се влючват перките и правят ледена епоха 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми така всичко изглежда ок!!!

Незнам що така ти прави тоя климатик....

Все пак залагам на въпросният датчик! Потърси от няква морга не повече от 50-60 лева...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ок забележи ли на клипа как перките завъртят 1-2 оборото и спрът това го правят при хубаво загрял двигател на студен въобще не иската да тръгнат да въртят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то и при мен са така! Даже без климатик квото и да права както и да я карам тая перка няма тръгване....

Вътре забива 90 градуса бетон не мърда! А перката не иска да върти....явно се пуска докато карам и не мога да я чуя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замених кабелите който слизат към компресора на празен ход няма ток при подаване на газ идва ток някакви мнения какво може да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, тия коли не са лади и с гледане и питане няма да стане работата, закарай я на някой майстор който наистина разбира....до ся да си забравил....

пс: тая перка не трябва да спира при работеща кола

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От миналата година обикалям по майстори и всички си прехвърлят топката и само се набивам с пари то не бяха майстори то не бяха диагностики но не бяха стендове какво ли не направих ефект нулев

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега утре ще погледна как точно сработват перките при мен и ще пиша.Аз съм с две перки, т.е. колата ми не е за скандинавските страни.

По принцип когато съм спрял компресора, перката на мотора се пуска при раздаване на повече газ и по-големи жеги.Иначе рядко се пуска при нормално каране, мотора(радиатора) се охлажда от струята въздух(и аз не я усещам кога точно се пуска и спира, когато съм в купето).Но мисля, че при пуснат компресор и двете перки си въртяха, само да не те подведа, не считай мнението ми за меродавно, преди да съм проверил и потвърдил(само да не се окаже и моята дефектна) :).

Имам уред за отдалечено мерене на температура, но той няма как да ми даде точно инфо(има си отклонения и мери температурата на повърхността, а не на флуида) при колко градуса на антифриза се пуска перката на мотора.

Да не тази букса която не ти е вързана никъде да е за датчик и ако нямаш такъв, някой да го е шунтирал и да се пуска при по-високи обороти?С друг мотор съм и при мен е различно, нека колегите с такъв кажат, какво трябва да има вързано там.

Иначе това за майсторите, няма какво да се коментира, щом си стигнал до форума да питаш, значи си патил вече и нека, ако може да помогнем, ако не по-добре да не пречим. :zustimm:

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На радиатора на климатика под левия фар стои ли си датчика ,може да го смениш със на някой колега да видиш дали той не е тръгнал.По мое лично наблюдение има голямо търсене на този датчик ,а отделно се сменява за 5 мин.Доста клиенти идват да го купят и направо си го монтират за да проверят дали е ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да под левия фар си стой този датчик утре ако намеря някой може да пробвам да видя дали ще има разлика като сложа от друга кола с работещ климатик 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте,

Виждам че темата така и не е довършена , а аз имам същия проблем с климатика. Писна ми да обикалям по неуки майстори нека ако някой знае или се е сблъскал с проблема да сподели какво да направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги!!! Темата е замразена преди три години, а аз съм поредния "щастливец" с Ауди А4 Б6 1,9тди 131 к. с. 2003г. и със същия проблем с климатроника. На по-високи обороти на двигателя работи, но като се задържи известно време на ниските и спира студения въздух и навлиза външен. Понякога със стартирането на двигателя тръгва много коректно и на малките обороти, но след известно време спира и си иска оборотите. Ако някой е успял да си излекува колицата бих се радвал да сподели... 

Редактирано от pe6o_kat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

NIKO не е от клапите... Направо си спира компресора. След задържане на 2000 оборота за няколко секунди и пак си тръгва нормално. Като грешка изписва клапан на компресора... Е смених го с нов, ама проблема пак си е същия 🙄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,

Прочетох темата, тъй като мисля че и моя климатик може повече да охлажда.

Audi A4 Avant 1.8T Quattro, B6 8E, 150hp (110 KW), 2002, Бензин-ГАЗ, 5 ръчни скорости, код двигател AVJ.

Сега пробвах. Старт на студен двигател, пускам климатика перката се върти, спирам климатика - перката спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте колеги, не мога да намеря никакъв отговор по темата и проблема с климатиците, и реших да коментирам тук, колата е а4 б6 2001 1.9 131 кс  Awx мотор. Колата я купих преди две години, беше прецакан съединитела на компресора (той е от типа който е с гумения съединител и железната капачка.) заредих го и си тръгна и не е имало ядове до преди 1 седмица в който изведнъж светна копчето екон и не пожела да тръгне, опитвах 2 дни да тръгне, ходих на диагностика и излезе грешка за датчик високо налягане. Изненадващо на другия ден си тръгна пак, поработи няколко дни и днес пак така светна и няма гасене, сменявах датчика от една кола за части на един познат никакъв ефект, ходих замервахме изпразнихме и напълнихме системата пак няма тръгване (имаше 500 гр) реших да не е от управлението смених и него за проба пак не, случва се следното като запаля колата перките тръгват копчето не свети, но след това светва и толкоз, направихме го и закачена към машината за климатици и изобщо не показа налягане. Някой ако може да сподели какво е решението на проблема ще бъда много благодарен аз клоня вече дехидратора да сменям. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...