yavkatapk

Проблем с климатика a4 b6

Recommended Posts

Е тва е трудното доколкото разбрах е импулсен!

Пусни климатика и виж дали тръгва веднага перката и на коя степен върти те са две май...

Ако се пуска по незнайни причини след 1000 оборота сигурно за това и тогава ти пуска компресора незнам наблюдавай я!

Ама най вероятно при теб това е причината щом ти работи компресора друго не виждам!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като пусна климатика перките въобще не работят сега размърдах кабелите на перките и тръгнаха но бавно въртят и от време на време спират

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми честито! Това ти е проблемът....провери кабелите за прекъсната връзка някъде или разхлабени връзки и такива неща....

Share this post


Link to post
Share on other sites

значи най вероятно е той

би трябвало веднага да тръгват перките при пускане на климатика.

а и щом не работят колата ти би трябвало да загрява когато е с пуснат климатик и на място.

при мен симптомите бяха същите и датчика сработваше чат пат, но и колата ми загряваше ако е в спряло положение с пуснат климатик.

Edited by zlobil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи колата с пуснат или изключен климатик кове 90 градуса и не мърда от там

иначе до перките сега откакто размърдах кабелите работят на въртят слабо и вътре си духа топло не работят така силно както като падам газ и я задържа тогава работят много силно 

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега толкова ли няма един ВАГ-КОМ да я закачите? В смисъл ако е модула за управлението 100% ще записва грешка. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

има VAGcom 10 пъти я закачах изкарвам само клапана като грешка на компресора сменихме го с работещ но пак същото няма ефект 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги тука май нещо ми липсва какво трябва да има там някой знае ли това липсва от както съм купил колата от дясната страна се намира

post-69862-0-22482900-1408523944_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето тук направих клип точно какво правят перките това го прави на празен ход задържиш ли газта веднага се влючват перките и правят ледена епоха 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми така всичко изглежда ок!!!

Незнам що така ти прави тоя климатик....

Все пак залагам на въпросният датчик! Потърси от няква морга не повече от 50-60 лева...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е ок забележи ли на клипа как перките завъртят 1-2 оборото и спрът това го правят при хубаво загрял двигател на студен въобще не иската да тръгнат да въртят

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми то и при мен са така! Даже без климатик квото и да права както и да я карам тая перка няма тръгване....

Вътре забива 90 градуса бетон не мърда! А перката не иска да върти....явно се пуска докато карам и не мога да я чуя!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Замених кабелите който слизат към компресора на празен ход няма ток при подаване на газ идва ток някакви мнения какво може да е

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега, тия коли не са лади и с гледане и питане няма да стане работата, закарай я на някой майстор който наистина разбира....до ся да си забравил....

пс: тая перка не трябва да спира при работеща кола

Edited by zlobil

Share this post


Link to post
Share on other sites

От миналата година обикалям по майстори и всички си прехвърлят топката и само се набивам с пари то не бяха майстори то не бяха диагностики но не бяха стендове какво ли не направих ефект нулев

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега утре ще погледна как точно сработват перките при мен и ще пиша.Аз съм с две перки, т.е. колата ми не е за скандинавските страни.

По принцип когато съм спрял компресора, перката на мотора се пуска при раздаване на повече газ и по-големи жеги.Иначе рядко се пуска при нормално каране, мотора(радиатора) се охлажда от струята въздух(и аз не я усещам кога точно се пуска и спира, когато съм в купето).Но мисля, че при пуснат компресор и двете перки си въртяха, само да не те подведа, не считай мнението ми за меродавно, преди да съм проверил и потвърдил(само да не се окаже и моята дефектна) :).

Имам уред за отдалечено мерене на температура, но той няма как да ми даде точно инфо(има си отклонения и мери температурата на повърхността, а не на флуида) при колко градуса на антифриза се пуска перката на мотора.

Да не тази букса която не ти е вързана никъде да е за датчик и ако нямаш такъв, някой да го е шунтирал и да се пуска при по-високи обороти?С друг мотор съм и при мен е различно, нека колегите с такъв кажат, какво трябва да има вързано там.

Иначе това за майсторите, няма какво да се коментира, щом си стигнал до форума да питаш, значи си патил вече и нека, ако може да помогнем, ако не по-добре да не пречим. :zustimm:

Edited by bobitovn

Share this post


Link to post
Share on other sites

На радиатора на климатика под левия фар стои ли си датчика ,може да го смениш със на някой колега да видиш дали той не е тръгнал.По мое лично наблюдение има голямо търсене на този датчик ,а отделно се сменява за 5 мин.Доста клиенти идват да го купят и направо си го монтират за да проверят дали е ОК

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да под левия фар си стой този датчик утре ако намеря някой може да пробвам да видя дали ще има разлика като сложа от друга кола с работещ климатик 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Виждам че темата така и не е довършена , а аз имам същия проблем с климатика. Писна ми да обикалям по неуки майстори нека ако някой знае или се е сблъскал с проблема да сподели какво да направя.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 за момчетата от Елбатрон и със старата кола и с тази съм им ползвал услугите и двата пъти не беше само за допълване или профилактика!

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 8/20/2014 at 15:34, yavkatapk написа:

Ето тук направих клип точно какво правят перките това го прави на празен ход

Малко ОФФ но ...

Това въртене на перката за климата не е ОК. Така се държи обикновенно когато има проблем в модула и/или перката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги!!! Темата е замразена преди три години, а аз съм поредния "щастливец" с Ауди А4 Б6 1,9тди 131 к. с. 2003г. и със същия проблем с климатроника. На по-високи обороти на двигателя работи, но като се задържи известно време на ниските и спира студения въздух и навлиза външен. Понякога със стартирането на двигателя тръгва много коректно и на малките обороти, но след известно време спира и си иска оборотите. Ако някой е успял да си излекува колицата бих се радвал да сподели... 

Edited by pe6o_kat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, първо лекуваш моторите на клапите. А колицата....., ми тя печка, трудно се лекува т'ва.

(майтап)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIKO не е от клапите... Направо си спира компресора. След задържане на 2000 оборота за няколко секунди и пак си тръгва нормално. Като грешка изписва клапан на компресора... Е смених го с нов, ама проблема пак си е същия 🙄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.