Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

059-907-401-ASB.LBL  файла служи да имате информация за наблюдаваните стойности във VSCD, поставя се в папка Label там където е инсталирана програмата и след прочитане вече не пиши 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail! , а пиши -  Address 01: Engine        Labels: 059-907-401-ASB.LB ,

става дума за двигатели 3.0 TDI BMK , защото там в повечето VSCD 10.6 такъв файл липсва  и какво се случва, гледате си едни цифри в едни квадратчета и нищо повече, питате във форума разпечатвате някакви листи и разгръщате докато ви падни акумулатора. Относно адаптирането и кодирането има доста свежа информация която е редно да е достъпна до всички. Сега ми идва на ум , когато питах как да загася лампата на ДПФ , а той на практика беше чист . Сваляне , измива се с меглио и пароструйка и след едно такова хубаво измиване остава да се научи блока , че му е сложен чисто нов ДПФ . Тук пиши как да се обучи новия филтър или нов датчик за деференциално налягане, нещо за което бях питал преди доста време .

A081 , 0, adapted particle filter
A081 , 5, adjust particle
A081 , 6, After replacing the diesel particulate filter must reset the learned values
A081 , 7, . To initiate this store '0001 ' as the new value . the new
A081 , 8, value is not stored permanently in the controller but only serves
A081 , 9 to initiate the deletion of the learning values ??.
;
A082 0 , adjust engine control unit
A082 5, adjust engine control unit
A082 , 6, When replacing the engine control unit , the mileage of the particle must
A082 , 7 , transferred to the new engine control unit. This should help you
A082 , 8, need , please contact your sales representative or contact
A082 , 9, us directly via Deutsch@Ross-Tech.com
;
A083 , 0, adjust the differential pressure sensor
A083 , 5, adjust the differential pressure sensor
A083 , 6, After replacing the differential pressure sensor reset the learned values ??must
A083 , 7, . To initiate this store '0001 ' as the new value . the new
A083 , 8, value is not stored permanently in the controller but only serves
A083 , 9, initiate adjustment of the differential pressure sensor.
 
 
съжалявам  ако ще разваля кирията на някой с изкормването на ДПФ и софтуерното му излъгване, вие си преценете , за това е форума , останалото е само раздумки
Редактирано от Stoqan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От това, което съм чел по теми на колеги за проблеми с ДПФ и от елементарна логика, трайно решение на проблема е или нов филтър или физическо разкарване и нов софт за кола без ДПФ, ама всеки си знае как да уплътнява свободното време :biggthumpup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се налее софтуер за без ДПФ на компютър, който е със софтуер за ДПФ фабрично...Шанса да бангираш хардуера е голям, просто се спира един суич и не го търси повече, но си оставаш винаги със софтуер за ДПФ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mili 75: с елементарна логика нищо не става и какво означава трайно решение на проблема, когато ти изгори тотално филтъра ще си купиш нов естествено , ако си пинтия това е друг въпрос. Купуваш си нов филтър и сам си го адаптираш, ако някой не е разбрал това е форум в който не се съветваме в кой магазин да ходим или сервиз , пък не зная , нали не съм попаднал в БГ Мама?. По въпроса за времето , филтъра се сваля за 10 мин. и се измива за почти същото , с фланец на 3 гайки и скоба от другата страна.Регенерацията може да не може да протече нормално , по много причини , но те трябва да се търсят и понеже онези "специалисти" не могат да ги открият , решават проблема с банята така - баня няма да има ..."хардуерно" ми звучи смешно , влез в канала и се наплескай да видиш за какъв хардуер става дума, казвам в канал , защото на тези с повдигачите им са тесни и им опират на някои петите за вдигане в праговете на колата , така че когато ви сменят гумите оглеждайте ги как ви вдигат колата . Когато не знаеш какво правиш е друг въпрос. Който го интересува ще потърси решение , освен ако не иска след себе си да оставя кълбета черен дим като от Ифа. Прощавайте за спама, но много се дразна, като попадна на форуми пълни с тонища чесане на езици и много малко смислен текст. По горе в онези писания може да се види преди колко км е била последната регенерация , може да се направи сметка от градското ли е или от селското от бензиностанцията ли е , зависи от къде зареждаш къде караш периода е различен . Колега kpematop и това за този пис който се цъка в блока също можеш да го опишеш  къде е , освен ако не мислиш да изкарваш някакви луди пари .  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсиш последователността с тия две цифри 32767 32768 и намираш това 32767  32768  00000  00655  00256  00000  00000  00030  65535, 000256 го заменяш с 00000 и си готов.



Стояне за крика си прав, че като е тесен лапите не опират в пластмасовите подложки, а на сгъвката на ламарината и се криви прага. На гумаджия дигам само с оригиналния ми крик или хидравличен с гумена подложка тип транспортна лента.

Стояне ако ти се жертва за каузата да ти спра ДПФ-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mili 75: с елементарна логика нищо не става и какво означава трайно решение на проблема, когато ти изгори тотално филтъра ще си купиш нов естествено , ако си пинтия това е друг въпрос. Купуваш си нов филтър и сам си го адаптираш, ако някой не е разбрал това е форум в който не се съветваме в кой магазин да ходим или сервиз , пък не зная , нали не съм попаднал в БГ Мама?.

Гледай сега, какво е това отношение, добре че дойде Стоянчо да ни разясни за какво е форума. Значи переш ДПФ-а с мелио, задаваш в компа, че си го сменил с нов и хоп си  си решил проблема, това ли твърдиш. И като не ти се, чете безмислени писаници що пишеш по половин страница постове. Земи поне прочети има си специални препарати за почистване на ДПФ, не на жена ти с мелиото. То и със специалната химия ефекта ще е от ден до пладне, ама поне ще си подходил професионално :verweis: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората съветват да се пере с препарат за джанти, да е агресивен :)

Чакам да се включи Стоян с някой як пост, да докаже, че ги чува нещата, а че не е поредния батка форумен разбирач. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://sgbulgaria.blogspot.com/ те аз какво намерих, с най-бръз преглед. Мисля, че ще е полезно за колегите с ДПФ, аз само се радвам, че нямам такова чудо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обява: Предлагам препарат за почистване на ДПФ, след употреба ДПФ ви става по нов от чисто нов ДПФ. Ние обичаме да вземаме вашите пари.

Всякакви такива са приказки от радневския пазар в петък  и какви са те , че ще ми обясняват какво представлявал ДПФ , търгашки номера . Ето нагледно какво става и ако се измива често и редовно няма да се запуши само може да си загуби предназначението и колата да започни да пуска чернилка , ако не сте съгласни проверете в БГ мама там със сигурност знаят всичко.

Редактирано от Stoqan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоянчо, попрочетох доста в Бг мама, и установих че повечето майки от Люлин и западната част на Обеля са напълно съгласни с твоето мнение и те подкрепят. Да ти кажа честно, че ми е дошло до гуша от дървена философщина и псевдо техническа култура, изливаща се на талази от подфорумите тук. Идва някой си, и менторски ни налага по теметата, убеждавайки ни колко е велик и съвършен, а ние - изгубени в собственото си невежество. Ще ми се да предпазя и нас и теб самия от задаващата се ситуация, в която ще ни писне да ни тупат бащински по главите, и ...... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горният пост бе по-скоро емоционален, а този е опит за размисъл по темата. ДПФ-ите от този тип са по-скоро пасивни филтри. Нещо като цедка. Би било възможно чистенето им с приличен резултат, ако се избегнат няколко евентуални кофти последствия. Първото е запушване на керамичната решетка от получения разтвор, който не е отмит успешно.  Предвид  фината порьозност на структурата на основата, това не е изключено. Второто би било разрушаването на решетката от химически агресивен към някой от компонентите препарат. Но понеже химията е доста развита наука, едва ли няма решеение на този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А верно ли е на 3 гайки и се сваля за 5 мин както казва колегата горе или и това е прочел в бг мама ?

 

пс dpf филтър и бг мама не връща резултати в гугъл.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди DPF ина фланци на 3 болта

След него е според колата

При мен беше на твърда връзка с преходник, който дори след малко време на употреба и условията, характерни долу, няма как да не се окисли, т.е. свалянето от там не е толкова лесно.

Ама това да сваляш и да чистиш тоя катализатор и DPF в едно тяло чисто ламерски не смятам, че е най - доброто занимание за губене на време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stoqan, в тоя форум има много хора, които са правили толкова неща, че ти е бедна фантазията.

Има и чесалници - все повече и все по - често, но не може всички да ги слагаш под общ знаменател.

Още повече, че ти си човека no name тука!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоянчо ти си върха бе братче, хората те бъзикат забавляват се с тебе, ма ти продължаваш да се палиш, не можеш ли да разбереш, че ДПФ-а макар и скъп е консуматив бе човек и като му дойде времето трябва да се смени или ако нямаш пари или не ти се дават да го премахнеш.Само се огледай отговора се крие в твоите писания  по-горе, бориш го тоя проблем от миналата година явно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се бъзикам с колегата и съм един от 19.

Попита нещо човека и никой нищо.

Сега всички го налазихте сякаш инфото дето ви е дал е безполезно.

Не се дръжте така моля, форумът има 50 000......потребители.

П. П. Нямам дпф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в Control Head - adaptation има Speed Delta.

Стандартно ми е на 10.

Някой знае ли на колко да е направя за да(ако може де) коригирам показанията на километража.

На 170 ми показва около 7/9км разлика, на 100 ми показва около 4/5км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега всички го налазихте сякаш инфото дето ви е дал е безполезно.

 

Пепино, не става въпрос за полезност или не на дадено мнение. Когато комуникираш със нормални и зрели люде е важно и как формулираш и поднасяш мнението си.

За колегата, който е купил Монро, вероятно не ОЕМ-ски. Надявам се да не съм лош пророк, но не знам дали е добро решение. Имам наблюдения над тази марка, било  "оригинални", или автър и съм много скептичен. Особено за предни, но и за задни не е по-различно. Дано да си изключение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го познавам човека, далече съм от идеята да му бъда адвокат, но в дългата тема трудно може да се намери полезен пост като неговия от доста време насам. Затова аз лично преглътнах начина по който поднесе информацията. А ти като модератор явно имаш по-ситен аршин. Между другото, давам си сметка, че не му удари балтията заради "кирията", което буди уважение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Monroe-то е много евтино и рефлекса е с три години гаранция. Няколко мои познати са с такива и са доволни, но не карат бързо в завоите. Аз съм на кантар за такива или sachs adventure или tourismo, забравих им модела :( мойте май имат луфт и ми тропа предницата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...