Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

Май ще си направа един такъв подарък, но първо ще провера защо при работещ двигател напрежението е 13.5V , по точно танцува от 13.43 - 13.51V , за пиковете ми се струва, че не са от голямо значение и са нищожни, но като цяло напрежението е ниско и ми намирисва на четки или кой знае какво ще излезе, но като се свали електроцентралата ще стане ясно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Stoqn влез в батери модула и надуй алтернатора на 15V и виж наистина дали зарежда на толкова. Аз с китайски мултицет на 15В изискано напрежение ми дава 14.5V.

На празен ход без да е активирана функцията за зареждане ми зарежда на 13.7V. Ще взема да намеря по-хубав мултицет и да замеря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "новата китайска машинка" ?

....

смени блока, общо казано няма грешка за конкретен датчик, вярно имаше грешка за стоп машинката на педала , добре смених го 30лв. Сложих уж така наречената нова китайска машинка, че каква друга....

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ибей. Рядко има и се приготви за добри суми :)

Христо, такъв плафон ама бял можеш ли ми намери и на мен?????

Много разчитам, да не ме отрежеш.....Мисля, че съм ти доказал, че не го заслужавам....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз заплаках с кормилната колона тази сутрин. Вкарвам ключа и... среден. Има ли някаква оправия или си бягам към Порше на 2к подарък за Коледа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Христо, такъв плафон ама бял можеш ли ми намери и на мен?????

Много разчитам, да не ме отрежеш.....Мисля, че съм ти доказал, че не го заслужавам....

 

Ще си говорим. Има ги, но са още по-редки баси, ще вземем по друга схема :D

Колеги, и аз заплаках с кормилната колона тази сутрин. Вкарвам ключа и... среден. Има ли някаква оправия или си бягам към Порше на 2к подарък за Коледа?

 

Чакаме всички нашия бог на ремонта Крематор да реши проблема с имобилайзер за 20 евро от Интернет и да ни отвори очите, ама за сега само смяна на колоната работи. Земи си кабел да си чистиш грешката и да тръгваш ако те остави на гадно място колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тея евтините дали ще вършат работа да видя някой от София из продавалник колкото да отреагирам, че докато чакам склад66 не мога да стоя без кола?

Примерно това: http://prodavalnik.com/vcds-11-10-vag-com-kabel-za-diagnostika-na-vw-skoda-audi-i37564393

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Някой има ли случайно оригинални греди за автобокс за Авант?

 

Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имат във вертикалната част на задната седалка и в корите на задните врати.При Мишо съм сравнявал моята с един седан, дали не беше и твоята кола,вертикалната част имаше видими разлики в палчетата отгоре. А за разликата в корите-така поне разчетох ЕТКА-та, когато се интересувах.

Апропо,ако някой мерне салон за Авант със спортни предни седалки,даже може и само плат,само да не е само кожа,задължително с ръчно регулиране-да сигнализира,ще почерпя.

 

За гредите-нямам под ръка,ако е въпрос за цени-преди време проверявах в Ибей.де,220-240 евро вървяха новите,втората употреба бяха на половината,но бяха все понадрани.

 

За изофикса-моята я дават с такава екстра отзад,но не знам къде да гледам.По принцип,стърчат само щракалките за коланите.Ще се радвам да помогна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя проблем с колоната за който говорите какъв е точно ? От скоро съм собственик на такава кола и не разбирам този проблем масов ли е или не ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, гумите ми са фабричния размер 18ки 245х40 и при 150 по скоростомер, реалната по ГПС е 144. При 100 на скоростомер, реална скорост е 96. 

Някой знае ли дали и как се коригира разликата с VCDSто., или става само със смяна с по-високи от фабричния размер гуми? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГПС???? СССР , КПСС, дълбоко се замислих на ГПС. Сега сериозно , ако бъркаш в твоето портомоне за гориво , ако няма да пишеш пътни листове ....само да ти вметна малко подробности ако спадне на предна дясна грйфера с 2 десети на задна лява с 3.4десети ...и т.н.нали си даваш сметка че точноста на това ГПС ще отиди на лятно кино и всъшност кого го интересува ...и при 200км/ч честно да ти кажа ми е все едно дали ще показва 189 или 210, ако се шибна в някоя циганска каруца , просто няма да има на кой да го разказвам ...Повече усмивки и сурвакници за новата година 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kpematop акумулатора е чудесен, с три мултицета резултата при зареждане е 14.14, при загасен мотор волтите са 12.35. От гледна точка на теорията един акумулатор изграден с олово и киселина на една клетка държи към 2 и нещо волта което по 6 такива прави моя волтаж , пиша елементарно за да се разбира от всички .Акумулатора си има капацитет и си пали , алтернатора също си зарежда в допустките ..но при положение , всеки ден минавам по 300-500км риск от незареден акумулатор нямам , мисля , че някъде се е завъдил плесен по тия букси и кабели въпреки че като ги разединя си стоят като нови , но ме изуми как изчезна грешката за прегорял датчик за градусите на температурата на ДПФ само с едно откачане и закачане на датчика (този датчик е температурен сензор тип термо двойка -платина 200...омовете си ги даваше точно като по калибравачната табилица на платина 200, за яснота този датчик го правят в България за ауди в един нов благоевградски завод)  Та какво толкова има по тези кабели не мога да разбера но се вкисват като зелето на пролет ако не се е изхвърлило на време 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ти е стартовия ток, 100-110Аh?

 

А за скоростомера, просто искам да ми мери точно и когато карам със 140 да е толкова. Разлика от 4км/ч са 12мм спад на грайфера, а мойте са с поне 6-7мм. Километража си мери точно и няма отношение в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kpematop акумулатора е чудесен, с три мултицета резултата при зареждане е 14.14, при загасен мотор волтите са 12.35. От гледна точка на теорията един акумулатор изграден с олово и киселина на една клетка държи към 2 и нещо волта което по 6 такива прави моя волтаж , пиша елементарно за да се разбира от всички .Акумулатора си има капацитет и си пали , алтернатора също си зарежда в допустките ..но при положение , всеки ден минавам по 300-500км риск от незареден акумулатор нямам , мисля , че някъде се е завъдил плесен по тия букси и кабели въпреки че като ги разединя си стоят като нови , но ме изуми как изчезна грешката за прегорял датчик за градусите на температурата на ДПФ само с едно откачане и закачане на датчика (този датчик е температурен сензор тип термо двойка -платина 200...омовете си ги даваше точно като по калибравачната табилица на платина 200, за яснота този датчик го правят в България за ауди в един нов благоевградски завод)  Та какво толкова има по тези кабели не мога да разбера но се вкисват като зелето на пролет ако не се е изхвърлило на време 

 

Два въпроса към теб, колега:

1) Коя ти е версията на софтуера на батери модула?

2) Каква стойност ти дава през VCDS батери модула за SoC (State of Charge)?

 

Виж моята тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=152794

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Здравей, след инсталацията на VMWare има едно приложение, VMTools ако не се лъжа, което ти улеснява доста от работата с него. В смисъл такъв, че това са помощни драйвери и фукнции с които може би ще ти разпознава всички устройства(портове). Предполагам кабела го връзваш за USB порта, но мисля, че и за него трябват драйвери. Или поне го на мен ми искаше драйвери когато ползвах кабела на моята кола.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в портовете, всичко се разпознава, но не иска да се върже (сложени са vmware tools). Сега сложих последния VMware 6.0.2 (бях с 6.0.0) и мисля да пробвам с win 7 64bit. Пробвах с на жена ми лаптопа който не е с USB 3.0 се се свърза (VMWare 6.0.2 + win XP), закача се, но не мога да се свържа с никой контролер, което предполагам е заради скоростта на ком порта (по-късно ще тествам като махнах FIFO манипулациите какво ще стане).

 

Дано да го подкарам с моя лаптоп, че не мога да ходя с 2 :)

Интересно ми беше ако някой има ретина mbp да каже, защото явно е проблем с usb-тата тъй-като са 3.0. Другото което се сещам е да пробвам и с usb hub... евентуално...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...