BECKO Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Не се мъчи с Windows 7 64bit щом си с виртуална машина ... пални си XP имидж и шансовете ти са мноооого по-добри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Не стана с XP, пробвах вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 На 64 битов Windows 7 си върви перфектно, просто трябва новата версия. Аз съм с MBP + VM + Windows 7 и както вчера видя работи перфектно. Прегледай USB драйверите и както ти казах говори с хората от склад66. Тука няма кой да ти помогне, само глупости ще чуеш и как да си купиш нов лаптоп най-много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 И при мен на Windows 7 Pro 64bit цепи мрака Аз приключих с След смяната на контролхед юнита не ми излизат градусите като връткам настройките на климатика.Предполагам е кодинг, защото софта ми е последният.Интересното е че ТВ тунера и конторлхед юнита нямаха компонент протекшън. Отностно километража съм го писал някъде, довечера ще видя от лаптопа ми къде беше тази адаптация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 (Редактирано) Свързах се и през моя лаптоп с 7-цат 64 бита, но продължава да ми дава CAN: Not Ready, което вероятно е проблема да не се вързвам с никой контролер Направо вече не знам, колата стои труп и няма палене Редактирано 19 Декември 2013 от peerless Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqan Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Сутринта при първото палене реших да вида до колко волта ще спадне напрежението когато вземе да върти стартера - 8.5V . Ужас!!! Стария акумулатор беше някакъв евтин Bosh 110Ah. Веднага закупих тази Varta на снимката, това е акумулатора за тази кола. Вярно стария беше на две години когато вземах колата,сега е на три, но просто не му е мястото в тази кола. Циклите на зареждане са съвсем други. На стария няма дори номер който да се вкара в енерг.модул. Добре до тук , смяната стана с един куфар на който излиза кабел с ОБД букса , набива се и поддържа волти на блоковете и всичко става тихо мълком , без да се прекодира ( кодировката ми стои на някаква варта но ще я сменя като ми остане време да прочета как се прави това). При първото палене светна само жълтата лампа на ЕСР, но като минах 5 м и сама изгасна. При нов акумулатор напрежението при палене пада до 11.3V .Много съм доволен и без това се чудих, ако на някой фейрибот ми се оклюма , какво ще правя. Реших, че епопеята със светлините по таблото ще е свършила , тръгнах на пътешествие и по едно време на гладък прав път , просто си изпищя и пак си светнаха. Започвам някак преждевременно да побелявам и се чудя кой № кана за коса да си купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Ето мястото за адаптация.control head/adaptetion/speed deltaПо дефолт стойността е 10, аз пробвах с +/-1 но явно е малко.Ако някой има време нека пробва направо с -5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 да споделя и се оплача – това ми е за днес градското по работа: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 От монохромния дисплей ли се оплакваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Незнам защо крие разхода...Аз да се похваля успях малко да понамаля разхода като промених картата на ЕГР-а, така че, мотора да смуче повече чист въздух с 15%.Сега рядко като правя каране 10-15км в града да ми се качи над 8.5... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 (Редактирано) Само да споделя, тъй като малко по-назад питах и никой не ми отговори...Диодите си се вадят от стопа... Не е капсолован /при авант/... Ако някой закъса - да знае. Редактирано 19 Декември 2013 от Бате Весо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 от трите часа градско се оплаквам!!! разхода дойде около 13, отвисях си яко по няколко задръствания, които нямаше как да избегна :-(нищо не му крия, аз парите за нафта съм си ги изкарал, благодаря за загрижеността :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitrov14 Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Я споделете тези които са с дизел 3.0 и са сменяли акумулатори,с каква марка са го заменили,понеже ми предстои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Sag: ако наистина ти харчи 13, ти значи караш една от най-икономичните 3.0тди във форума... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Ето мястото за адаптация.control head/adaptetion/speed deltaПо дефолт стойността е 10, аз пробвах с +/-1 но явно е малко.Ако някой има време нека пробва направо с -5. Това мисля беше над каква скорост някои от менютата в ММИ (напр. Car менюто) да стават недостъпни/неактивни за пипане. В случая това е над 10км/ч. пп. каква е медията дето я насади, доволен ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho4life Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Здр, за разхода... моята харчи при леко каране под 11/100... пробвал съм го при спазване на ограниченията, леко каране в градски условия. Иначе колата ми при нормалното ми каране с чести настъпваня е почти 14/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Не знам кака Вашите дизели 3.0 ТДИ Ви харчат по 13-14 на 100 в града...На мен толкова ми дава зимата, в София, с яки задръствания..... Например 1.4 километра от нас до стрелбището го минавам за 40-45 минути.....Само за пример давам, за задръстване....Крематоре, имаш ли идея как да ми оправиш задната дясна винилова кора...по паветата трака та се не трае....навит ли си на разглобяване.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 20 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Пичове, един поздрав от мен към тия със самолетите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Ето мястото за адаптация.control head/adaptetion/speed deltaПо дефолт стойността е 10, аз пробвах с +/-1 но явно е малко.Ако някой има време нека пробва направо с -5. Това мисля беше над каква скорост някои от менютата в ММИ (напр. Car менюто) да стават недостъпни/неактивни за пипане. В случая това е над 10км/ч. пп. каква е медията дето я насади, доволен ли си?Не е външна медия Сигнала е от айпода на малкия.От моя айфон не успях понеже е 5ес и няма тв аут на чинчове с аналогов сигнал.Сега мисля за варианти за медия на вторият вход. Евентуално нещо от рода на цифров тв тунер с харддиск и разбирасе аналогов изход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Баба ми, тая делта, която си записал няма нищо общо с разликата между реалната скорост на автомобила и тази на таблото. Делтата е настройка, която казва на колко км да се включат разни работи по колата и респективно до колко км да са достъпни - примерно веднага се сещам над колко км да ти се включи бела на колана. Записах малко отклонения: на таблото VS реална: 60 - 56 -> +480 - 74 -> +688 - 95 -> +7100 - 93 -> +7 нагоре ме хвана задръстването по околовръстното и не можах да поддържам достатъчно време за да засека, но примерно на 180 на табло, карам реално със 168 или нещо такова и то при положение, че карам с гуми точно по размер, чисто нови, така, че всичи глупости за 1мм изтъркани гуми може да ги игнорираме. По каталожни данни за Audi A6 3.0 TDI разликите трябва да са в рамките на 1км/ч: 100 - 9980 - 79 Т.е всичко различно от тези данни иска настройка... Има един тест, който би трябвало да калибрира уредите, ще го направя сега през почивните дни. Иначе какво се показва не може да се контролира директно. Само показания разход на гориво може да се контролира да си мисли Sag че му харчи колата малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 ВЕСКО беше дал един линк за А4 май ... но така и не ми остана време да го изпробвам.Ако на някой му се рови може да го намери назад в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 да се консултирам:нормално ли е сутрин на студено колата като я запалиш да тресе леко.. моята така тресе,но мисля че е защото имам 2 изгорели свещи.от тях ли се получава това леко тресене само като е първо палене при зима около 0 ? ауди 3.0тди 4ф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 От свещите е. Смени си ги всичките с нови, оригинални и ще спре. Между другото си се поскапва двигателя по тоя начин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 (Редактирано) аха мерси Редактирано 20 Декември 2013 от plamenn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Здравейте, при мен се появи следния проблем: като заредя с нафта до горе, почва от някъде да тече - вижда се до дясната задна гума. Това се наблюдава вече при три зареждания и съм принуден да не пълня до горе. Като е до към 70 л. няма проблем, но ако е пълен почва да капе, но не се вижда точно от къде, понеже олива. Не знам дали не е от някакви преливници между двата резервоара или някакви клапи и отдушници. Ако някой е имал подобен проблем или предположение от какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts