Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 64 битов Windows 7 си върви перфектно, просто трябва новата версия. Аз съм с MBP + VM + Windows 7 и както вчера видя работи перфектно. Прегледай USB драйверите и както ти казах говори с хората от склад66. Тука няма кой да ти помогне, само глупости ще чуеш и как да си купиш нов лаптоп най-много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен на Windows 7 Pro 64bit цепи мрака :)

Аз приключих с

ExtAvi.JPG

ExtAvi1.JPG

 

След смяната на контролхед юнита не ми излизат градусите като връткам настройките на климатика.

Предполагам е кодинг, защото софта ми е последният.

Интересното е че ТВ тунера и конторлхед юнита нямаха компонент протекшън.

 

Отностно километража съм го писал някъде, довечера ще видя от лаптопа ми къде беше тази адаптация :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свързах се и през моя лаптоп с 7-цат 64 бита, но продължава да ми дава CAN: Not Ready, което вероятно е проблема да не се вързвам с никой контролер :(

Направо вече не знам, колата стои труп и няма палене :wall:

 

Screen%20Shot%202013-12-19%20at%2015.34.

Screen%20Shot%202013-12-19%20at%2015.35.Screen%20Shot%202013-12-19%20at%2015.35.

Редактирано от peerless
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта при първото палене реших да вида до колко волта ще спадне напрежението когато вземе да върти стартера - 8.5V . Ужас!!! Стария акумулатор беше някакъв евтин Bosh 110Ah. Веднага закупих тази Varta на снимката, това е акумулатора за тази кола. Вярно стария беше на две години когато вземах колата,сега е на три,  но просто не му е мястото в тази кола. Циклите на зареждане са съвсем други. На стария няма дори номер който да се вкара в енерг.модул. Добре до тук , смяната стана с един куфар на който излиза кабел с ОБД букса , набива се и поддържа волти на блоковете и всичко става тихо мълком , без да се прекодира ( кодировката ми стои на някаква варта но ще я сменя като ми остане време да прочета как се прави това). При първото палене светна само жълтата лампа на ЕСР, но като минах 5 м и сама изгасна. При нов акумулатор напрежението при палене пада до 11.3V .Много съм доволен и без това се чудих, ако на някой фейрибот ми се оклюма , какво ще правя. Реших, че епопеята със светлините по таблото ще е свършила , тръгнах на пътешествие и по едно време на гладък прав път , просто си изпищя и пак си светнаха. Започвам някак преждевременно да побелявам и се чудя кой № кана за коса да си купя.

post-77059-0-86793800-1387473406_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето мястото за адаптация.

control head/adaptetion/speed delta

По дефолт стойността е 10, аз пробвах с +/-1 но явно е малко.

Ако някой има време нека пробва направо с -5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо крие разхода...

Аз да се похваля успях малко да понамаля разхода като промених картата на ЕГР-а, така че, мотора да смуче повече чист въздух с 15%.

Сега рядко като правя каране 10-15км в града да ми се качи над 8.5...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя,  тъй като малко по-назад питах и никой не ми отговори...

Диодите си се вадят от стопа... Не е капсолован /при авант/... Ако някой закъса - да знае.

Редактирано от Бате Весо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от трите часа градско се оплаквам!!! разхода дойде около 13, отвисях си яко по няколко задръствания, които нямаше как да избегна :-(

нищо не му крия, аз парите за нафта съм си ги изкарал, благодаря за загрижеността :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я споделете тези които са с дизел 3.0 и са сменяли акумулатори,с каква марка са го заменили,понеже ми предстои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sag: ако наистина ти харчи 13, ти значи караш една от най-икономичните 3.0тди във форума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето мястото за адаптация.

control head/adaptetion/speed delta

По дефолт стойността е 10, аз пробвах с +/-1 но явно е малко.

Ако някой има време нека пробва направо с -5.

 

Това мисля беше над каква скорост някои от менютата в ММИ (напр. Car менюто) да стават недостъпни/неактивни за пипане. В случая това е над 10км/ч.   :nein:  

пп. каква е медията дето я насади, доволен ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр, за разхода... моята харчи при леко каране под 11/100... пробвал съм го  при спазване на ограниченията, леко каране  в градски условия. Иначе колата ми при нормалното ми каране с чести настъпваня е почти 14/100. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кака Вашите дизели 3.0 ТДИ Ви харчат по 13-14 на 100 в града...

На мен толкова ми дава зимата, в София, с яки задръствания.....

 

Например 1.4 километра от нас до стрелбището го минавам за 40-45 минути.....Само за пример давам, за задръстване....



Крематоре, имаш ли идея как да ми оправиш задната дясна винилова кора...по паветата трака та се не трае....навит ли си на разглобяване....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето мястото за адаптация.

control head/adaptetion/speed delta

По дефолт стойността е 10, аз пробвах с +/-1 но явно е малко.

Ако някой има време нека пробва направо с -5.

Това мисля беше над каква скорост някои от менютата в ММИ (напр. Car менюто) да стават недостъпни/неактивни за пипане. В случая това е над 10км/ч. :nein:

пп. каква е медията дето я насади, доволен ли си?

Не е външна медия :)

Сигнала е от айпода на малкия.

От моя айфон не успях понеже е 5ес и няма тв аут на чинчове с аналогов сигнал.

Сега мисля за варианти за медия на вторият вход. Евентуално нещо от рода на цифров тв тунер с харддиск и разбирасе аналогов изход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баба ми, тая делта, която си записал няма нищо общо с разликата между реалната скорост на автомобила и тази на таблото. Делтата е настройка, която казва на колко км да се включат разни работи по колата и респективно до колко км да са достъпни - примерно веднага се сещам над колко км да ти се включи бела на колана.

 

Записах малко отклонения: на таблото VS реална:

 

60    -   56   -> +4

80    -   74   -> +6

88    -   95   -> +7

100  -   93   -> +7
 
нагоре ме хвана задръстването по околовръстното и не можах да поддържам достатъчно време за да засека, но примерно на 180 на табло, карам реално със 168 или нещо такова и то при положение, че карам с гуми точно по размер, чисто нови, така, че всичи глупости за 1мм изтъркани гуми може да ги игнорираме.
 
По каталожни данни за Audi A6 3.0 TDI разликите трябва да са в рамките на 1км/ч:
 
100 -   99
80   -   79

 

Т.е всичко различно от тези данни иска настройка...

 

Има един тест, който би трябвало да калибрира уредите, ще го направя сега през почивните дни. Иначе какво се показва не може да се контролира директно. Само показания разход на гориво може да се контролира да си мисли Sag че му харчи колата  малко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВЕСКО беше дал един линк за А4 май ... но така и не ми остана време да го изпробвам.

Ако на някой му се рови може да го намери назад в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да се консултирам:нормално ли е сутрин на студено колата като я запалиш да тресе леко.. моята така тресе,но мисля че е защото имам 2 изгорели свещи.от тях ли се получава това леко тресене само като е първо палене при зима около 0 ? ауди 3.0тди 4ф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От свещите е. Смени си ги всичките с нови, оригинални и ще спре. Между другото си се поскапва двигателя по тоя начин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при мен се появи следния проблем: като заредя с нафта до горе, почва от някъде да тече - вижда се до дясната задна гума. Това се наблюдава вече при три зареждания и съм принуден да не пълня до горе. Като е до към 70 л. няма проблем, но ако е пълен почва да капе, но не се вижда точно от къде, понеже олива. Не знам дали не е от някакви преливници между двата резервоара или някакви клапи и отдушници. Ако някой е имал подобен проблем или предположение от какво е? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...