Jump to content

спукан картер


P.Krenev

Recommended Posts

Здравейте отново колеги проблема ми е ясен още при 4етенето на заглавието но да разясня подробно 

в града в който живея копаят улици и е страшна работа и днес не съобразих една изрезка от асфалта и ударих картера 

и го спуках в единия ъгал маслото изте4е за около 20 минути а сега като  я дръпнах пред нас легнах под нея забелязах 4е съм ударил ъгъла който някога е бил лепен с те4ен метал  образувала се е  цепнатина и леко хлътнало на  вътре но го натиснах да видя дали ще се от4упи пар4е но не се  от4упи въпроса ми е  понеже там е лепено  веднъж  а тук е сложно да търся някой който да го завари може ли да  залепя с те4ен метал пукнатината и трябва ли да сваля картера има ли опция да го залепя  по пукнатината и да замажа това което е хлътнало и ако е възможно има ли гаранция 4е ще кара ако   става този вариянт какъв те4ен метал да използвам благодаря предварително 

post-81427-0-30052500-1374079764_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже ми хрумна идея да  по4истя добре с кореселин мястото след това да нанеса тънък слой лепило след това да залепя  някавъв вид мрежа ситна и на края да залепя със лепилото тип те4ен метал от горе обилно но незнам дали ще стане ако може  да 4уя и вашето мнение 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да го почистиш добре със шкурка , след това да го обезмаслиш с някакъв обезмаслител или спирт.

Лепилото което съм използвал многократно и от доста време http://www.mikimak.com/?function=detail&id=2566

е много надеждно , удържа на разширението на метала от топло и студено.

 

Но все пак най-добрия вариант е да се смени картера!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да разбира се но ме разури за 2 месеца и нямам финансовата възможност да го сменя за това силно се надявам да стане този вариянт   забелязах 4е си написал   издържа на топло и студено надявам се  да издържи на температурата защото предполагам там е доста висока 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляи и ходи да го залепят с аргон или си купи втора употреба. Щото няма да ти излезе по евтино нов двигател, като това което ще инпровизираш се скапе и ти изхвърли маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е стига с тея двигатели  бе хора :Д преди месец горе долу му правих ремонт бутала и  вси4ко утре ще взема решение май и ще  споделя ако го лепя ще напиша като я подкарам как е поне в на4алото да  се види дали ще има  файда от лепене 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този "течен метал" лепихме картера на една 190-ка на мой приятел преди две години и още не е мръднало.

Но по-добрия вариант е смяна със здрав (втора употреба) или лепене с аргон (както е написал колегата по-горе) или алуминиев припой!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споделих по-горе 4е ми е доста сложно да намеря някой който да го завари  също ми е трудно да купя нов  порових се в  интернет по морги на сам на там на всякъде където питах на старо под 150 лева няма при това все кърпени  за това си напрвих извод 4е няма смисъл да дам 150 лева  за  кърпен картер при който гаранцията ще му е то4но колкото и на моя ако го залепя примерно ако някой  знае от къде мога да намеря   на старо картер но да не е пукан и евентуално на разумна цена ще е най-добрия вариянт 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел пукна картера на А3/8L/ дизел-маслото изтече/мотора остана здрав за негов късмет/---Лепене,заварки и то на 2 пъти и не стана,после си купи нов и си реши проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заварката явно не е била от 4итав майстор понеже аз мога да го направя шлосер съм и мога да работя защото ако се направи зарарка на ауминия 4итава става доста здрава  а до лепенето не коментирам нищо за това исках вашите мнения но съдейки по това 4е има адски много хора с лепени картери без проблеми а и моя е лепен преди  да я купя и не съм имал проблем до сега  дори не сълзеше 



Приятел пукна картера на А3/8L/ дизел-маслото изтече/мотора остана здрав за негов късмет/---Лепене,заварки и то на 2 пъти и не стана,после си купи нов и си реши проблема.

а каква е цифрата на новия знаеш ли ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж по моргите колега, няма как да няма, все ще се споразумееш за разумна цена. Същото ми се случи преди няколко години в Търново и успях да намеря от морга още на другия ден. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

благодаря сигурно ще  я използам и тази опция  с терсенето  лошото е 4е  в това населено място в което се намирам най-близо морга има на 70 километра  в която ходих и нищо  разход си е да  бия  200 километра да отида  в друга морга примерно и да не е сигурно но незнам може и да прибегна  до този вариянт 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те, но не виждам смисъл да ходиш някаде където дори не се знае дали ще имат това от което се нуждаеш и то на цената която те устройва. Ползвай помоща на Гугъл да откриеш най-близките до теб Автоморги и им звънни по тел., разпитай за това което те интересува и ако го има просто преговаряй за цена. На същия принцип можеш и от цялата страна да закупиш стоката, но разбира се с уговорката, че ще се навият да ти я пратят по Еконт например...стига да си струва! До колкото си спомням преди 3 лета успях да намеря за 24 часа картер за а3 8л 1.8 по телефона на цена от 100лв, навярно и късмет съм имал като се замисля. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги днес свалих картера и го занесох на много добър майстор който се занимава само  с шлайфане на глави и заваряване на картери  ще пиша след като го ка4а и ще снимам стъпките за хората като мен който не са много запознати ;)

post-81427-0-45638300-1374245538_thumb.j

post-81427-0-97581100-1374245558_thumb.j

post-81427-0-35260000-1374245581_thumb.j

post-81427-0-92249300-1374245661_thumb.j

Редактирано от P.Krenev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа за 3 месеца  това ще е 4-ти път братле  като я взех го смених  като скъсах ангренажа  пак го смених после масления охладител проте4е и сега това  хаха и незнам какво масло да сипя  сега 4естно казано  ще ми се някое по евтино напр ме разури 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки път и аз така се надявам дано сега наистина да е за последно в противен слу4ай  я пускам в интернет и взимам друга 3-ка  направо незнам наистина  ми е каръшка 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, с тези цени, които си сложил ще е още по-голямо главоболие :). Преди няколко години си направих сам кора от поцинкована ламарина за моята 100/С4 - не е мръднала. Листа с 1мм поцинкована ламарина 1х2м ми струваше 35лв и ми отне 2 часа да я разкроя по старата кора, изрежа и монтирам. С останалото парче ламарина направих и на жена ми на А-класата - там беше значително по-лесно.

 

Отделно на това при по-силен удар на картера няма кора, която да може да го предпази. По-скоро трябва нещо като шина както слагаха на Ладите навремето. Има ли да стане белята - просто си става, няма спасение.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък корите ми излизат по 18лева,защото купувам крадена ламарина по 10лв,режа я с ножовка от 0,30лв.,боядисвам я със спрей от битака и някой лев за труд! mhihi.gif 

Всеки сам си преценява какво да си купи,а и съм убеден ,че има и по-добри от моите продукти,винаги съм готов да бъда критикуван,за да стана по-добър.
НО ВИНАГИ полагам усилия моите защити за картер да са здрави и качествени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги,преди два дни също ударих моят картер,веднага легнагнах под колата за да видя дали тече масло,не течеше,само кората се беше отворила от едната страна,после карах така още 250 км,вървеше си добре,на другата сутрин дърпам щеката,обаче заедно с нея излиза и ръкава в който влиза самата щека,вадя и ръкава и виждам че се е счупил на половината,успях да измеря маслото и виждам че 200 гр ги няма,а преди 700 км му сипах до горе,а принципно ми гори 200 гр на 2000 км,затова предположих че 100 гр са изтекли някаде,сипах му пак до горе,карах пак кам 150 км паркирах я пред нас и сложих картон под двигатела да се увера да ли има теч,след един час извадих картона и видях само едно мазно петно с диаметар около 1 см,но да ли е двигателно масло или друга течност не мога да кажа на 100%,според вас как да се уверя напълно да ли има теч на двигателно масло,понеже с тоя счупен ръкав на щеката не мога с точност да се измери,колко ще ми излезе в сервиз нов ръкав на щеката,ще се наложили при някакав вариянт смяна на масло и маслен филтър(примерно при евентуална заварка на картера или лепене на такъв),понеже преди 2000 км ги сменях и мен като колегата тук направо ме разори тая кола и тъкмо почти и оправих всичко и да си зема малко финансово въздух и.....бааам картера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя ръкав на щеката неможеш ли и сам да си го смениш? На 8Л 1.8 мотора обаче беше много лесно тва упражнение, а самата пласмаса беше 20тина лв преди 3 години обаче говоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Точно толкова като цена/2008г./ беше тоя така наречен ръкав на щеката на 1.8 20V. 125 коня мотора/мисля оранжев на цвят беше/-при мене се беше сцепил направо.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега само за 4.39лв в Евро 07. Обаче трябва малко да се понагрее за да си иде на мястото че нали ги знаете тея китайски заместители :)

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...