Jump to content

ПРОБЛЕМ С LPG


Recommended Posts

Здравейте колеги, имам следния проблем. Колата е АУДИ 90 2.0 PS двигател на газ. Скоро сменях мембрани на изпарителя. Имах голям проблем с настройката на оборотите на празен ход после. Както и да е настроихме я. Сега ако я карам в града ми държи около 1000 на празен ход. Като я карам извън градско ги държи малко под 1000 (около 900 може би).След като измина обаче около 70-80 км извънградско и я пусна на празен ход независимо дали се движа със 60км/ч или 160км/ч или пък съм спрял , оборотите започват да играят. Не се оправят докато не я угася и я запаля наново или докато не мина на бензин и после обратно на газ. След като направя така оборотите си заспиват сякаш нищо не е било. И така до следващите 70-80 км и го прави наново. Имам чувството все едно е програмирана след такова разстояние да ги прави тези номера , а след като мине през бензин после все едно нищо не е било.

Ако някой си има представа какво може да бъде да казва.

Благодаря на всички предварително .

Link to comment
Share on other sites

виждам в една друга твоя тема че си сменил пълен комплект мембрани и гумички, затова изпарителя се елеминира принципно като проблем. Чудя се да не би при по-продължително време емулатора да шашка компа и затова да се получава това играене на обороти. Пробвай ако искаш да откачиш емулатора откъм компютъра, да видиш да не е той причината /нещо да се е повредил/.

Link to comment
Share on other sites

Колега,провери състоянието на уплътнението на всмукателния колектор.Може като се нагрее отвреме навреме да всмуква оттам въздух.Понеже наскоро имах този проблем.И още нещо-заборната тръба за въздух трябва да ти сочи назад/към купето/.

Link to comment
Share on other sites

филтъра е нов на бензин работи добре кабелите капачката и палеца са сменяни преди 15 000 км

свещите виж за тях не мога да преценя мисля си да ги хвърлям вече

3-електродно БЕРУ са ама и те не са вечни

Link to comment
Share on other sites

Изхвърли ги тия свещи моментално, на газ се кара само и единствено с едно-електродни. С такива много-електродни мойта навремето не искаше да гасне клокочеше по 5 минути преди да изгасне.

Link to comment
Share on other sites

Е па нема такъв филм, батка!

Три-електродните свещи с какво биха могли да причинят подобни проблеми? И защо аз нямам такива? :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Е па нема такъв филм, батка!

Три-електродните свещи с какво биха могли да причинят подобни проблеми? И защо аз нямам такива? :hilezh:

Теб отде да те знам що нямаш, аз говоря за мойта кола кво правеше с много-полюсни свещи и знам как газаджията ми ме изгледа на кръв като ги виде и ги изxвърли буквално на улицата, аре той малко повече от теб и мен да поназнайва за LPG. :rotcol:

Link to comment
Share on other sites

При мен на същия двигател, обаче на метан, колата нямаше никакви проблеми над 50 000 км. с триелектродни и после с 4 електродни... Тия последните газаджиите ми ги препоръчаха... Та не ми се вярва проблемът да е в "многоелектродността", по-скоро самите свещи са за смяна. :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Изхвърли ги тия свещи моментално, на газ се кара само и единствено с едно-електродни. С такива много-електродни мойта навремето не искаше да гасне клокочеше по 5 минути преди да изгасне.

:respekt: Проблемни са ти били свещите , а не броя на електродите :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...