audi90 Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Здравейте колеги, имам следния проблем. Колата е АУДИ 90 2.0 PS двигател на газ. Скоро сменях мембрани на изпарителя. Имах голям проблем с настройката на оборотите на празен ход после. Както и да е настроихме я. Сега ако я карам в града ми държи около 1000 на празен ход. Като я карам извън градско ги държи малко под 1000 (около 900 може би).След като измина обаче около 70-80 км извънградско и я пусна на празен ход независимо дали се движа със 60км/ч или 160км/ч или пък съм спрял , оборотите започват да играят. Не се оправят докато не я угася и я запаля наново или докато не мина на бензин и после обратно на газ. След като направя така оборотите си заспиват сякаш нищо не е било. И така до следващите 70-80 км и го прави наново. Имам чувството все едно е програмирана след такова разстояние да ги прави тези номера , а след като мине през бензин после все едно нищо не е било.Ако някой си има представа какво може да бъде да казва. Благодаря на всички предварително . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo123 Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 вакумен или електрически ти е изпарителя и имаш ли ламбда емулатор? Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi90 Posted September 4, 2006 Author Report Share Posted September 4, 2006 Изпарителя е ЛОВАТО електрически има и емулатор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo123 Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 виждам в една друга твоя тема че си сменил пълен комплект мембрани и гумички, затова изпарителя се елеминира принципно като проблем. Чудя се да не би при по-продължително време емулатора да шашка компа и затова да се получава това играене на обороти. Пробвай ако искаш да откачиш емулатора откъм компютъра, да видиш да не е той причината /нещо да се е повредил/. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roni Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 а на бензин прави ли ти същата магария?как ти е въздушния филтър, свещите, кабелите? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJack1 Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Колега,провери състоянието на уплътнението на всмукателния колектор.Може като се нагрее отвреме навреме да всмуква оттам въздух.Понеже наскоро имах този проблем.И още нещо-заборната тръба за въздух трябва да ти сочи назад/към купето/. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi90 Posted September 5, 2006 Author Report Share Posted September 5, 2006 филтъра е нов на бензин работи добре кабелите капачката и палеца са сменяни преди 15 000 кмсвещите виж за тях не мога да преценя мисля си да ги хвърлям вече 3-електродно БЕРУ са ама и те не са вечни Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo123 Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 възможно е ако свещите са поостарели да правят проблеми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diters Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 нулирай компа, откачи му клемите и изчакай 20-тина мин. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KYPO Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Изхвърли ги тия свещи моментално, на газ се кара само и единствено с едно-електродни. С такива много-електродни мойта навремето не искаше да гасне клокочеше по 5 минути преди да изгасне. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Е па нема такъв филм, батка!Три-електродните свещи с какво биха могли да причинят подобни проблеми? И защо аз нямам такива? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KYPO Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Е па нема такъв филм, батка!Три-електродните свещи с какво биха могли да причинят подобни проблеми? И защо аз нямам такива? Теб отде да те знам що нямаш, аз говоря за мойта кола кво правеше с много-полюсни свещи и знам как газаджията ми ме изгледа на кръв като ги виде и ги изxвърли буквално на улицата, аре той малко повече от теб и мен да поназнайва за LPG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Васко Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 При мен на същия двигател, обаче на метан, колата нямаше никакви проблеми над 50 000 км. с триелектродни и после с 4 електродни... Тия последните газаджиите ми ги препоръчаха... Та не ми се вярва проблемът да е в "многоелектродността", по-скоро самите свещи са за смяна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KYPO Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Е то разлика между пропан и метан нема никва да ти кажа... Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi90 Posted September 11, 2006 Author Report Share Posted September 11, 2006 Ти си мислиш че няма никаква разликаНо все пак мерси за мненията.Явно ще ги сменям Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojo06 Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Изхвърли ги тия свещи моментално, на газ се кара само и единствено с едно-електродни. С такива много-електродни мойта навремето не искаше да гасне клокочеше по 5 минути преди да изгасне. Проблемни са ти били свещите , а не броя на електродите Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now