ALEX ALLROAD Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 (Редактирано) Здравейте колеги ,Като начало ви поздравявам всички с избора на марката лично аз от 10 години съм голям фен ,имам един allroad 2.7t който постоянно ми доказва че audi са правилният избор Наскоро закупих А4(B8) 2.0 Дизел 143 коня , но тази която по принцип исках да взема е варианта с 177 к.сДоколкото разбрах е възможно софтуерно да се чипне до 170 к.с.Моля пишете ми кой е за и против подобна интервенция с логична обосновка ако е възможно.Разхода на извънградско който ми дава е- 6.9 до 7.1 - напълно нормален съдейки по инфото което имам от други собственици на 2.0 tdi - защото я карам сравнително бързо 150-180 км/чГрадското в София обаче ми даде стряскащи числа от типа 9.5 до 12.5 за 100 км ???!!! ,като не съмвдигал повече от 3000 rpm на всяка предавка и разбира се преминавам бързо през ниските .Какви са разликите между модела от 143к.с и 177 к.с в турбото, в двигателя ?Възможно ли е с чипване от 143 к.с до 170 к.с да се доближи до версията от 177 коня.Очаквам с нетърпение вашите мнения. Редактирано 21 Юли 2013 от ALEX ALLROAD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BiH Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 (Редактирано) Минусите са теоретичното намаляване на ресурса на някои части от двигателя, но практически не мисля че може да се наблюдава съществена разлика от стоковото изпълнение, освен ако новия софтуер не е с много агресивни настройки , при които турбото ще надува прекалено много. Тогава вече ресурса ще му е съкратен с доста.Разлика във вървежа би трябвало да има, но аз нямам база за сравнение. Ако ще правиш промяна по софтуера, то поне го направи при някоя реномирана фирма, където би трябвало да е направена по-качествено промяната на софтеура спрямо базисната. Редактирано 25 Юли 2013 от BiH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssssl Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Изобщо не се колебай! Аз, като "среден селянин", почти 7 години се колебаех и най-накрая се реших, и хич не съжалявам.В момента Октавията ми е 160 коня. Такова беше моето желание - 160 при 3500-4200 оборота и без никакви пушеци, т.е. по-голямо натоварване на турбото и относително бедна смес. Ремапчето беше направено от bega4kata заедно със смяна на ангренаж на 120000 км. Разходът ми падна с 10%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=11173&Itemid=3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=11173&Itemid=3И направо си самолет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bulgaria Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Ако няма странични ефекти, то компаниите-производители на автомобила, щяха да предлагат като част от опциите в магазина и чипосване, Един двигател е сбор от математическите пресмятания и изпитания на материалите на голяма група квалифицирани инженери. Това е многогодишен труд, в който да се намери баланса между много компоненти. Аз не съм по-умен от тях. За мене, 143 кс, дизел, си е напълно достатъчен. Недей разваля колата, недей си създава с твойте пари проблеми на твойта глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssssl Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Един двигател е сбор от математическите пресмятания и изпитания на материалите на голяма група квалифицирани инженери. Това е многогодишен труд, в който да се намери баланса между много компоненти. Точно така е, но всички инженери (не само в автоиндустрията) си връзват гащичките с т.нар. коефициент за сигурност.От тая гледна точка, софтуерно напомпване с не повече от 15-20% не носи кой знае какъв риск и още по-добре е ако собственикът на возилото не е рацер с тежък десен крак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Разликата фабрично между 143к.с. и 170к.с. е в дюзите, турбото и софруера. Интересно защо, но навсякъде по чужди форуми се оплакват от нереално висок разход на 170к. с. версия.Аз също съм със 143к.с. и ми е минавало през главата идеята за чип, но пък обичам максимално стокови коли, а и ме притеснява намалянето на ресурса на доста неща.Предполагам си запознат с проблема с маховика при 2.0 TDI и 3.0 TDI с ръчни кутии. Ако отвориш UK Audi форум, където Б8 с 2.0 TDI е доста популярен мотор ще видиш, че коли на 40 000км. са хвърлили маховик. Аз съм виждал и такива на 200 000км., които пък нямат проблем. Със сигурност обаче при кола с чип маховика ще е много по-натоварен и не се знае какво ще стане.По темата с чипа при този мотор пак в UK форума чета, че на 100% при чипнатите коли махат и DPF филтъра, което вече е извратено. Помисли хубаво преди да направиш нещо и ако се решиш сподели кой, къде и как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 , което вече е извратено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Маховика ще издържи точно толкова колкото задкормилното устройство му позволи, без значение с чип или без чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 (Редактирано) Разума управлява колата, не тежкия десен крак,на моята такива брутални софтове съм слагал ,и ти да видиш още нищо не се е обадило,а коли с 5 и повече години по млади от моята идат и тресат и тракат на умирачка,кола без чип е като жена която през мъжа си е скромна ,но на друго място, нещата които може да направи ,обикновено няма точна дума или е трудна за произнасяне.Като те е страх .защо питаш? кютай си и обяснявай колко са хубави стоковите коли,все едно жив човек да не се разходи до проститутка.Ама моля ви, спрете да питате едно и също,нямам обяснение защо хем сърби хем боли,нещо на психологична основа ще да е.А железата рано или късно се трошат,неизбежно е Редактирано 28 Юли 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ALEX ALLROAD Публикувано 6 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Изобщо не се колебай! Аз, като "среден селянин", почти 7 години се колебаех и най-накрая се реших, и хич не съжалявам.В момента Октавията ми е 160 коня. Такова беше моето желание - 160 при 3500-4200 оборота и без никакви пушеци, т.е. по-голямо натоварване на турбото и относително бедна смес. Ремапчето беше направено от bega4kata заедно със смяна на ангренаж на 120000 км. Разходът ми падна с 10%.Благодаря за мнението колега искам да те питам Октавиата 2.0 TDI ли е и колко коня беше е оригинално ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ALEX ALLROAD Публикувано 6 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Разликата фабрично между 143к.с. и 170к.с. е в дюзите, турбото и софруера. Интересно защо, но навсякъде по чужди форуми се оплакват от нереално висок разход на 170к. с. версия.Аз също съм със 143к.с. и ми е минавало през главата идеята за чип, но пък обичам максимално стокови коли, а и ме притеснява намалянето на ресурса на доста неща.Предполагам си запознат с проблема с маховика при 2.0 TDI и 3.0 TDI с ръчни кутии. Ако отвориш UK Audi форум, където Б8 с 2.0 TDI е доста популярен мотор ще видиш, че коли на 40 000км. са хвърлили маховик. Аз съм виждал и такива на 200 000км., които пък нямат проблем. Със сигурност обаче при кола с чип маховика ще е много по-натоварен и не се знае какво ще стане.По темата с чипа при този мотор пак в UK форума чета, че на 100% при чипнатите коли махат и DPF филтъра, което вече е извратено.Помисли хубаво преди да направиш нещо и ако се решиш сподели кой, къде и как.Благодаря за изчерпателния отговор колега ,по принцип имах инфо че мултитроника давал повече ядове октолкото ръчните скорости при А4 ,то да не излезе че е обратното -толкова ли е често срещан проблема с маховика конкретно при 2.0 tdi ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ALEX ALLROAD Публикувано 6 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Изобщо не се колебай! Аз, като "среден селянин", почти 7 години се колебаех и най-накрая се реших, и хич не съжалявам.В момента Октавията ми е 160 коня. Такова беше моето желание - 160 при 3500-4200 оборота и без никакви пушеци, т.е. по-голямо натоварване на турбото и относително бедна смес. Ремапчето беше направено от bega4kata заедно със смяна на ангренаж на 120000 км. Разходът ми падна с 10%.Sorry за въпроса после видях че си написал че е 2.0 tdi , питам защото А4-ката и в момента държи 160км/h на 2900-3000 rpm ,което е странно ако твойта в момента е с 20 коня повече и ги подържа на 3500 rpm какво ще е обяснението за тази разлика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Аз пък мога да ти предложа т.нар. powerbox - устройство което свързваш директно към електрониката на колата ти, без да се налага чужда намеса. В него има заложен софтуер, който според производителя ти дава точно 167 конски сили. Има възможност за монтаж на ключе на таблото и от него да включваш и изключваш софтуера, според потребностите ти.. На мен ми е подарък, така че съм склонен да го дам на приемлива цена. Устройството е марка "Steinbauer" и се вгражда от Porsche.bg. Има една година гаранция!ето линк с информация за продукта -> http://www.steinbauer.cc/bg/products/220051/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssssl Публикувано 7 Август 2013 Доклад Share Публикувано 7 Август 2013 Sorry за въпроса после видях че си написал че е 2.0 tdi , питам защото А4-ката и в момента държи 160км/h на 2900-3000 rpm ,което е странно ако твойта в момента е с 20 коня повече и ги подържа на 3500 rpm какво ще е обяснението за тази разлика ?Не си ме разбрал, колега - става въпрос за 160 к.с.при 3500-4200 оборота. Оборотите при 160 км/ч са 2900... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toni-lom Публикувано 19 Август 2014 Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 И аз правих чиптунинг да видя как е .Повече не бих си дал парите.Разлика има само след 3000 оборота.Може би точно тогава е голямото натоварване и затова заводски са го ограничили.Разхода може малко да се повиши,но в никакъв случай не е намалял.Имам логове правени преди и след чипа.увеличено е подаването на гориво,та невиждам от къде ще дойде икономиятя.Това е мнението ми от личен опит и само за софтуерен ттунинг.При истинския със смяна на турбо,валове,кулери и други сигурно е друга работа.И да кажа ,че чипа ми е правен от един от най-уважаваните майстори от форумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 20 Август 2014 Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 А замерване преди и след чипа прави ли?? Щото ако не си и само по логове се ориентираш по-добре да не си беше давал парите наистина. И да те светна читавия чип-тунинг освен с увеличено количество гориво се прави и с повишаване на налягането от турбото . И разлика се усеща в целия диапазон на обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Soky Публикувано 20 Август 2014 Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 (Редактирано) Искам да вметна заводски двигателите не излизат с максилна мощ която могат да изкарат а на 70% някаде срещнах из форумите а чип тунинга не е само повече гориво или нялягане а съвкупност от всичко което може да сведе КПД до 0 при повече конеSent from my LG-E400 using Tapatalk 2 Редактирано 20 Август 2014 от Soky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 20 Август 2014 Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 (Редактирано) Колега не пиши глупости, при КПД=0%=спрял автомобил при макс мощност, аз така го разбирам .Ако си имал предивд 100% КПД по-може, ама пак не съм съгласен понеже в този случай, реално ще получиш "перпето мобиле", няма нужда да зареждаш, един път като тръгне и няма какво да го спре. Редактирано 20 Август 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 20 Август 2014 Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 И аз правих чиптунинг да видя как е На каква кола/двигател? И кой е уважавания майстор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Soky Публикувано 20 Август 2014 Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 (Редактирано) "Перпето мобиле" се бележеше с КПД 1 или 0 непомня точно и не казвам, че с чипа се постига това ниво ами се стреми да се приведе до такова не може да има твърде много гориво и малко кислород и обратното и се стреми максимално използване на ресурсите без загуби. И по темата съм за чипосването но при хора който си знаят работатаSent from my LG-E400 using Tapatalk 2 Редактирано 20 Август 2014 от Soky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муси Публикувано 6 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2019 Защо си купувате кола с малко киловати и кубици и се мъчите да ги преустройват..... Мн. Просто колата е пусната в производство от една камара инженери и учени, който са сметнали всичко... Все едно да си купиш обувки 38 ми номер при положение, че носиш 40.Ще ги срежеш малко отпред и отзад и ще са таман за тичане. Да ама не. 🙃 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 Преди 8 часа, Муси написа: Преди 8 часа, Муси написа: Защо си купувате кола с малко киловати и кубици и се мъчите да ги преустройват.. 🙃 Защото на хората им е интересно.Доста от конете са уморени.С разумен ремап мотора оживява. Задачата обаче не е толкова проста.Трябва да се направят и доста други подобрения ,защото дори заводския вариант е показал доста слаби места при нормална експлоатация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 В повечето случаи компромиса е между дължината на живота на мотора и засилването му. При надежден мотор който нормално надживява времето което си планирал да притежаваш колата, защо да не го изстискаш повечко докато е твоя‽ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване